پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

شستشوی فرش ترکی

در آحاد جهان فرش‌های دستباف اهل ایران از قیمت بالایی بهره مند میباشند. قالیشویی معتبر در مشهد کشور ایران در سرتاسر دنیا با فرش‌هایی شناخته می شود که سزاوار حفظ در شایسته ترین موزه‌ها و کاخ‌ها میباشند. کمتر کسی را می توانید پیدا فرمائید که اهل هنر باشد و در آرزوی داشتن قالی‌های خوش نقش اهل ایران نباشد.

فرش‌ها که بها و اصالتشان را حتی با گذر فرصت نیز مراقبت می‌نمایند، نیاز به مراقبت در موقعیت خاصی دارا هستند.

کمتر فرشی میباشد که رنگ قالی شویی را در زمان قدمت خویش ندیده باشد. فرش‌ها به دلیل آنکه در معرض مداوم پاها میباشند، به خودشان کثیفی را جذب کرده و به شستشو نیاز پیدا می‌نمایند.

فرش ترکی یکی بااصالت‌ترین قالی‌های اهل ایران میباشد که به محافظت اختصاصی نیاز دارااست. این فرش‌ها بها بالایی دارا‌هستند که با یک شستشوی مطلوب میتوانید مطمئن باشید که آسیبی نخواهند مشاهده کرد. درین مقاله شیوه شستشوی فرش ترکی را توضیح میدهیم، پس تا پایان همدم ما باشید.

معرفی فرش ترکی
این فرش‌ها که با نقش‌ و نگارهای خوشگل و رنگ‌های گرم و عمدتا قرمزشان شناخته گردیده، در شهرهای سوراخ نشین جمهوری اسلامی ایران بافته میشوند.

با یقین می‌قدرت فرش‌های ترکی را گران‌ترین فرش‌های دستباف جمهوری اسلامی ایران دانست. این فرش‌ها نوع رنگ و روش بافت متفاوتی نسبت به فرش‌های دیگر شهرها دارا هستند و همین زمینه سبب آلرژی بیشتر این نوع از قالی گردیده است.

لازمه این آلرژی دقت بدین نکته میباشد که در حین شستشو دستگاه‌های خاصی به‌عمل گرفته خواهد شد تا کمترین زخم به فرش رسد. مقصود از شستن فرش خوب نشانه دادن زیبایی و اصالت آن میباشد و خیر از در بین بردن آن.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۴۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)