پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

شامپو فرش برای فرش‌های روشن

تصحیح کردن شامپو فرش خانگی برای اشکال فرش‌های پر‌نور نیز می تواند قالیشویی معتبر در مشهد با به کارگیری از موادی همانند هیدروژن پراکسید 3 درصد، ریکا، آب داغ و روغن خالص صورت پذیرد. در‌این نحوه بایستی 4 قاشق غذاخوری محلول هیدروژن پراکسید 3 درصد را با یک قاشق غذاخوری ریکا و یک و نیم پیمانه آب داغ و در غایت با 5 قطره روغن خالص ترکیب کرد.

هیدروژن پراکسید دارنده خاصیت سفیدکنندگی بوده و می تواند لکه‌های سرسخت را از در میان چیره شود. ولی نباید این محلول برای فرش‌های تیره مصرف شود به دلیل آن که ممکن میباشد سبب زخم دیدن آنان گردد.
اصلاح کردن شامپو فرش خانگی با ماشین ظرفشویی
یک شوینده دیگر که می‌قدرت با مواد خانگی تشکیل داد و از آن برای لکه‌گیری فرش و شستشوی آن به کار گرفت، محلول آمونیاک، ریکا، الکل و روغن خالص میباشد. درین شیوه می تواند دو قاشق غذاخوری آمونیاک را با یک قاشق دمنوش‌خوری ریکا، 2 فنجان الکل و یک سری قطره از روغن خالص ادغام کرد و از آن در بخارشوها به کار گرفت و با آن لکه‌های گوناگون جان دار بر روی فرش‌ها را پاک کرد. می‌قدرت این ترکیب را به مخزن دستگاه بخارشو ریخته و با استعمال از آن فرش‌ها را به خیر و خوبی منزه کرد. این ترکیب همینطور می تواند برای پاک کردن کف منزل و خزینه نیز به کارگیری می گردد.

اسپری شستشوی فرش
اسپری شستشوی فرش یکی‌از دیگر از شایسته ترین شوینده‌ها و تمیزکننده‌های فرش میباشد که قادر است لکه‌های گوناگون را از روی فرش‌ها منزه نماید. اصلاح کردن شامپو فرش خانگی با به کار گیری از موادی همانند سرکه، آب گرم، نمک غذاخوری و روغن خالص قادر است گزینش خیر برای نظافت کردن فرش‌ها باشد. درین نحوه یک فنجان سرکه سپید، دو فنجان آب گرم، دو قاشق دمنوش‌خوری نمک و 15 قطره روغن خالص باهم ترکیب می شود و از آن به‌تیتر یک اسپری خانگی برای نظافت کردن گردوخاک و لکه‌های فرش‌ها به کار گیری می گردد. پس از اسپری کردن این مواد به نصیب‌های متفاوت فرش می بایست درانتظار ماند تا به طور کاملً کم آب گردد و آن‌گاه با استعمال از جاروبرقی آن را منزه کرد. این محلول همینطور می تواند برای پاک کردن اشکال پرده و مبل نیز استعمال شود.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۲:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)