پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

4 ماده شوينده ضروري كه لازم داريد


محلول شستشوي شيرآلات
اين محلول كه جديدا به بازار خط مش پيدا كرده دربردارنده موادي ميباشد كه شيرآلات را فارغ از توليد لكه درخشان مي‌نمايد.قاليشويي معتبر در مشهد در شرايطي‌كه پيش از اين بر تاثير استعمال از ماده هاي شوينده كار كشته مانند جوهر نمك، لكه روي شيرآلات منزل ساخته شده است؛ با چندبار استعمال از اين محلول مي توانيد، اين نقص‌ را حل نمائيد.

اسپري اختصاصي شيرآلات براي از في مابين بردن جرم روي فلزات استيل بسيار موثر ميباشد. به اين ترتيب براي پاك كردن سينگ، گازهاي استيل، هود و حتي آب‌چكان ظرفشويي نيز ميتوانيد از اين ماده استعمال نمائيد.

محلول منحصر شستشوي كاشي و سراميك
برق پرتاب كردن كاشي و سراميك سبب مي‌گردد خزينه، توالت و آشپزخانه جلوه بيشتري پيدا نمايند. قديم‌ترها بخش اعظمي از خانم‌هاي منزل‌دار از مخلوط محلول وايتكس و پودر ماشين لباسشويي براي پاك كردن كاشي و سراميك به كارگيري مي‌كردند. اين در حالي ميباشد كه ادغام كردن اين ماده شيميايي توانا قادر است يك مخلوط فوق‌العاده خطرناك ساخت‌و‌ساز كرده و به ريه‌ها زخم برساند.

به اين ترتيب براي اينكه مبتلا بيماري ريوي نشويد، قطعا از تركيبات صحيح براي پاك كردن منزل به كار گيري نماييد و هيچ وقت دو مواد شوينده را با هم ادغام نكنيد. اين محلول براي برق پرت كردن و ارتقاء درخشش كاشي‌ها و سراميك‌هاي منزل بسيار موثر ميباشد.

پودر صابون خانگي
صابون خانگي يك مواد شوينده توانا ميباشد كه در پيشين بيشتر براي شستشوي تن از آن به كارگيري مي شد. البته به تدريج خانم‌ها منزل‌دار متوجه شدند كه‌اين مواد شستشو چقدر براي نظافت كردن لكه‌هاي روي پارچه مطلوب ميباشد. به همين ادله يك سري سالي مي گردد كه محصولي به اسم پودر صابون خانگي به بازار عرضه گرديده‌است.

از اين جنس كه هم معطر ميباشد و هم كف در اختيار گرفتن گرديده داراست، بيشتر براي شستشوي جامه نوپا به كار گيري مي‌گردد. با اين وجود براي پاك كردن لكه‌هاي ميراث از چربي و روغن روي دستمال‌هاي آشپزخانه نيز ميتوانيد از اين پودر استعمال فرمائيد. پودر صابون خانگي يك متاع ضد آلرژي ميباشد و براي خانم‌هايي كه پوست‌هاي حساسي دارا‌هستند، بسيار مطلوب هست. درضمن پس از استعمال از پودر صابون خانگي ديگر نيازي به به كار گيري از قابل انعطاف‌كننده نداريد.

پودر ماشين لباسشويي
پودر ماشين لباسشويي يكي‌از كاربردي‌ترين مواد شستشو جهت نظافت كردن منزل ميباشد. از اين ماده مي توانيد براي شستشوي جامه‌ها و حتي لكه‌بري از روي دستمال‌هاي آشپزخانه استعمال فرمائيد. يكي كاربردهاي پودر ماشين لباسشويي از في مابين بردن بوي بد سينك ظرفشويي و اسكاچ ميباشد. در‌حالتي كه پس از نظافت كردن مرغ و ماهي در آشپزخانه شم كرديد كه سينگ، شيرآلات و اسكاچ ظرفشويي‌تان عطر گرفته، كافيست كه كمي تايد را در آب گرم حل كرده و از آن براي شستشوي استعمال فرمائيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۵۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين لكه بر شيميايي فرش و مبل


خلال شوينده هاي شيميايي، محلول هاي ديگري همانند هيدروژن پراكسيد، محلول سركه سپيد و آب، محلول آب جوش و جوش شيرين، محلول آب و نمك، محلول آب، هيدروژن پراكسيد و سديم كربنات و محلول آب و آمونياك مي‌توانند لكه بري قابل قبولي از روي فرش و مبل داشته باشند. قاليشويي معتبر در مشهد اشخاص مي‌توانند براي به كار گيري عالي از محلول هاي تميز كننده از سرويس ها قاليشويي آنلاين و مشورت هاي كارشناسان به كارگيري نمايند و شايسته ترين لكه بر را به عمل ببرند.

استعمال از پراكسيد هيدروژن
پراكسيد هيدروژن يك كدام از موادي ميباشد كه براي نظافت كردن لكه چربي گزينه استعمال قرار مي گيرد. كافي ميباشد، يك قاشق غذاخوري از پراكسيد هيدروژن را در يك ليتر آب گرم ادغام و با استعمال از مخلوط نتايج، لكه‌هاي چربي را پاك فرماييد. در نظافت كردن لكه با اين نحوه مي بايست سرعت كار داشته باشيد و بلافاصله محل لكه را منزه نمائيد تا مواد شيميايي به فرش زخم نزند. همينطور خوب ميباشد كه هنگام اعمال اين فعاليت از ماسك استعمال نماييد تا مواد شيميايي را استنشاق نكنيد.

آب ليمو و پراكسيد هيدروژن از ساير گونه هاي تميز‌كننده خانگي مي‌باشند كه آيتم استقبال خانم‌هاي منزل‌دار قرار مي گيرند. اين محلول اثر گذار، نقش يك وايتكس قادر را دارااست و معمولا در شكل بروز لكه فرش سپيد و پر‌نور به شغل خواهد آمد. اين محلول همينطور ذرات چسبيده به فرش را از دربين خواهد پيروزي؛ براي همين در صورتي پيرو شايسته ترين برند لكه بر فرش مي باشيد، قبل از آن رسيدگي نمائيد كه آيا پراكسيد هيدروژن در خانه داريد يا اين كه نه.

مخلوط سركه با بقيه مواد براي از در ميان بردن لكه فرش
سركه براي از في مابين بردن لكه روي فرش ياري به‌سزايي خواهد كرد. با به كار گيري از سركه هم مي‌قدرت، لكه چربي را منزه كرد. براي اين مراد اسفنج يا اين كه پارچه را به سركه آغشته نمائيد و بعد آن را روي لكه بكشيد تا پاك خواهد شد. ممكن ميباشد نياز باشد، بعد از به كارگيري از سركه با كف صابون خانگي نيز محل لكه را منزه نماييد تا هيچ اثري از آن باقي نماند. خواص اسيدي سركه سبب ساز از در بين رفتن بوي نامطبوع و همينطور لكه‌هاي سمج مي گردد.

مخلوط موءثر ديگر، آمونياك و سركه ميباشد؛ ولي پيشنهاد مي شود براي از ميان بردن لكه فرش دستباف از آن به كار گيري نشود؛ به اين دليل كه ممكن ميباشد موجب تغيير‌و تحول رنگ فرش خواهد شد. سركه سپيد وقتي كه با روغن و نمك ادغام خواهد شد براي از دربين بردن لكه شاتوت روي فرش مي تواند بسيار اثر گذار باشد. از ساير منزه‌كننده‌هاي خانگي پودر بوراكس و سركه ميباشد كه در جانبداري از فضا زيست نيز نقش خواهد داشت. اين محلول به كشتن كك و سوك نيز ياري مي‌نمايد.

ادغام جوش شيرين با بقيه مواد براي نظافت كردن لكه از روي فرش
مخلوط يك فنجان جوش شيرين با يك فنجان پودر بوراكس و تعدادي قطره روغن، نوعي مايع لكه بر فرش توانمند خانگي براي شما خواهد تشكيل داد. بوراكس تميزكننده‌اي ميباشد كه به جهت خواصي كه داراست، گزينه استقبال دوست داران اطراف زيست قرار گرفته ميباشد و لكه‎‌ها را به خير از فرش مي‌زدايد. در عين درحال حاضر جوش شيرين هم كه قابليت و امكان متعددي در جذب عطر دارااست، طراوت را به فرش‌هاي شما بازخواهد گرداند.

پيش‌خيس از خاصيت سركه براي لكه‌بري گفته بوديم، ادغام جوش شيرين و سركه سپيد نيز با ساخت و ساز دي اكسيد كربن به يار و همدم مقداري ريكا اعجاز خواهد كرد. شما با به كار گيري از اين محلول يا اين كه ادغام جوش شيرين و آب گرم مي توانيد يك لكه‌بر خانگي صحيح فرمائيد. فقط كافي ميباشد آن را در پياله خالي ريخته و از آن تحت عنوان اسپري لكه بر فرش به كار گيري نماييد. يك مخلوط ديگر جوش شيرين و برگ عطر ميباشد؛ جوش شيرين به هم پا نشاسته ذرت و پودر تالك نيز لكه فرش را به خير نابود مي‌نمايد و از در بين بردن لكه فرش با جوش شيرين يك كدام از شايسته ترين لكه برها است.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۴۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

2 روش براق كردن فرش بدون شستشو


درخشان كردن فرش فارغ از شستشو
طرز‌هاي زيادي براي نظافت كردن فرش سواي شستن وجود دارااست. البته اين نحوه‌هايي كه در‌پي معرفي مي كنيم؛ جزء برگزيدگان‌ها و گاها تعجب آور‌ترين ترفندهاي برق پرتاب كردن فرش مي‌باشند. قاليشويي معتبر در مشهد

به كار گيري از فوم اصلاح
يك چاره سهل و آسان و نادر هزينه براي از دربين بردن لكه‌هاي فرش، به كار گيري از فوم اصلاح ميباشد. يه خرده فوم اصلاح را روي فرش بريزيد و بگذاريد ۳۰ دقيقه بماند. آنگاه آن را با يكپارچه منزه منزه فرمائيد. اين محلول روي طيف وسيعي از گونه هاي لكه‌ها مثلا لكه‌هاي ناشي از روغن طعام اثر گذار ميباشد و مي تواند درخشندگي فرش شما‌را ارتقاء دهد.

پيش از اينكه از اين ماده براي درخشان كردن فرش به كار گيري فرماييد؛ مسلما آن را روي نصيب كوچكي از فرش آزمون كرده و در صورتي‌كه الياف فرش پس از يك‌سري دقيقه بدين ماده عكس العمل نماد نداد؛ از آن به طور بزرگ به كار گيري نمائيد. برخي از فرش‌ها الياف حساسي دارا‌هستند و ممكن ميباشد به مواد شيميايي مو جود در فوم اصلاح عكس العمل نشانه داده و تغيير و تحول رنگ دهند.

سركه و جوش شيرين
سركه و جوش شيرين يك مخلوط فوق‌العاده براي پاك كردن فرش، درخشان كردن و از في مابين بردن بوي بد الياف آن ميباشد. براي درخشان كردن فرش به اين‌شيوه آغاز بايستي محلولي با ادغام ۱ ليتر آب و يك فنجان سركه سپيد تهيه و تنظيم نمائيد. آن گاه اين محلول را روي فرش اسپري كرده تا جايي كه بافت آن تماما مرطوب گردد. بعد از آن بسته به بعد ها فرش، يه خرده جوش شيرين روي آن بپاشيد و اذن دهيد فرش يك سري ساعت در همين موقعيت بماند. آن گاه مي توانيد ذرات ريز جوش شيرين را با جاروبرقي از لابه‌لاي الياف آن بيرون فرماييد.

درخشان كردن فرش با جوش شيرين

يكسري نكته قابل توجه كه مي توانند درخشندگي فرش شمارا ارتقاء دهند
فرش اولي چيزي ميباشد كه حيث مهمانان را در طول ورود به منزل شما جلب مي‌نمايد. به اين ترتيب اساسي ميباشد كه خلال پاك بودن، براق نيز باشد. رعايت نكاتي كه در ذيل مطرح كرده‌ايم اثر متعددي روي درخشندگي و جديد ماندن فرش شما دارا هستند.

به ساخت برخي از لكه‌ها، مانند لكه جوهر و روغن و چربي تخت گاز برخورد نشانه دهيد. هر چقدر قدمت اين لكه‌ها روي فرش بيشتر خواهد شد؛ نظافت كردن آنان دشوارتر ميگردد.
براي پاك كردن برخي از لكه‌ها نبايد شتاب فرماييد. بعضي از آلودگي‌هاي مرطوب، بايستي آغاز كم آب گرديده و آنگاه زدوده شوند. مثلا درصورتي كه قهوه روي فرش ريخته، صرفا كافيست كه تا فرصت كم آب شدن فرش، از تردد بر روي آن حيطه پرهيز كنيد. لكه‌هاي مرطوب معمولا پس از كم آب شدن خوب منزه مي گردند.
پيش از شستشوي فرش، نوع الياف آن را انتخاب فرمائيد. در صورتي نمي‌دانيد كالا فرش‌تان چيست؟ بايستي مقداري محتاط باشيد و به مكان آب داغ از آب خنك يا اين كه ولرم براي درخشان كردن آن به كارگيري فرماييد. فراموش نكنيد كه پشم به آب گرم حساس ميباشد. پس فرش پشمي را به طبع با آب سرد پاك فرمائيد. در قبال مواد تصنعي يه خرده مقاوم‌خيس مي باشند. ابريشم، پنبه و بقيه مواد ارگانيك نيز بايستي با تمركز خاص و با امكانات تخصصي منزه شوند. براين اساس شستشوي اين فرش‌ها را مسلما به قاليشويي بسپاريد.
به ثبات رنگي فرش اعتنا فرمائيد. براي تشخيص اثبات بودن رنگ الياف كافيست كه مقدار مقداري از مواد شستشو انتخابي خويش را روي فرش آغشته به آب بماليد و بگذاريد تا تر بخورد. در حالتي كه تغييري در رنگ الياف مشاهده نكرديد؛ مي توانيد براي درخشان كردن فرش از آن ماده خاص استعمال نمائيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۳۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين مواد شوينده براي شستشوي فرش


اينكه بدانيد از كدام ماده هاي شوينده براي شستشوي فرش بايستي به كار گيري فرماييد ميتواند به شدت روي قدمت موءثر آن تاثيرگذار باشد. قاليشويي معتبر در مشهد درين نوشته‌ي علمي از وبلاگ قاليشويي عابديني به تشريح خصوصيت‌هاي يك شوينده عالي، درين مسير به شما امداد كرده‌ايم.

يكي‌از مهمترين اصولي كه بايستي در طي شستشوي فرش به آن دقت فرماييد؛ تعيين شايسته ترين مواد شستشوي قالي ميباشد. ولي چرا به كار گيري از شايسته ترين محلول براي شستن فرش تا اين حد مداقه داراست و قادر‌ترين محلول‌ها براي پاك كردن فرش كدامند؟ براي اخذ جواب اين سوالهاي و داده ها اثرگذار ديگر درباره ي مواد شستشو براي شستشوي فرش با ما تا انتهاي اين نوشته ي علمي ياور باشيد.

شايسته ترين ماده شوينده براي شستشوي فرش كدامند؟
اكنون شوينده‌هاي صنعتي زيادي در بازار وجود دارااست كه به عناويني مانند مواد شستشو فرش دستباف يا اين كه شايسته ترين محلول خانگي شستشوي فرش فروخته مي گردند. ولي جذاب ميباشد بدانيد كه تعيين ماده هاي شوينده براي شستشوي فرش مي بايست سواي تبليغات اغوا كننده صورت بپذيرد. در واقع اكثري از قاليشويي‌ها با تاكيد بر همين مسئله و با توكل بر سال‌ها تجارب در استعمال از ماده شوينده گوناگون ميباشد كه مدام در گزينش شايسته ترين و معدود زيان مواد براي شستشوي فرش‌هاي مشتريان چيره ميباشند.

 

متخصصان اين مركز ها معتقدند كه يك شوينده مطلوب بايستي دارنده خصوصيت‌هاي ذيل باشد:

فارغ از اينكه آسيبي به بافت فرش بزند؛ اقتدار كافي براي تميز كردن اشكال لكه‌ها را داشته باشد.
دربردارنده بو خوشبويي باشد كه پس از شستشو تاثير آن تا مدتي روي الياف بماند.
به كارگيري مكرر از آن موجب پوسيدگي و فساد قالي نشود.
امكان قابل انعطاف‌كنندگي داشته باشد و بتواند انرژي الكتريسيته‌اي كه بر تاثير سايش برس‌هاي دستگاه شستشو بر روي قالي ساخت گرديده را از الياف فرش بيرون نمايد.
قابل به كارگيري در كنار دستگاه‌هاي توسعه يافته‌اي كه در قاليشويي‌ها براي شستشو به كارگيري مي شوند باشد.
بتوان از آن هم براي شستشوي مكانيزه و هم براي شيوه‌هاي سنتي به كار گرفت.
شوينده‌هاي مايع به جهت اينكه امكان حل شدن در مايعاتي مانند آب را دارا‌هستند عالي از شوينده‌هاي پودري مي‌باشند.
ماده هاي شوينده براي شستشوي فرش بايستي خنثي باشند. يعني PH آن‌ها خير اسيدي باشد و خير قليايي.
در عين اقتصادي بودن، كف قابل قبولي ساخت و ساز نمايد.
آبكشي آن آسوده باشد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۰۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چرا زمستان بهترين زمان شستشوي فرش و مبل شويي است؟

شايسته ترين فرصت شستشوي فرش و مبل شويي
هم سال نو ميلادي و هم عيد باستاني در فصل‌زمستان واقع گرديده‌اند و همين قضيه منجر ميشود كه اكثر عموم دنيا ناچار باشند در فصل‌زمستان منزل تكاني نمايند. قاليشويي معتبر در مشهد اما متاسفانه يك اطمينان اشتباه در دولت ها وجود داراست و آن اين ميباشد كه فصل زمستان فصل نيكي براي مبل شويي و شستشوي فرش وجود ندارد.
اين در حالي ميباشد كه فصل‌زمستان در واقعيت يك كدام از شايسته ترين زمان ها سال براي نظافت كردن فرش ميباشد. ولي چرا بيشتر متخصصان اين فصل سال را براي ايفا شغل هاي منزل و به خصوص پاك كردن مبل و فرش مطلوب مي دانند؟ با ما يار و همدم گرديد تا از دلايل آن ها آگاه گرديد.
مهم‌ترين فوايد شستشوي فرش و مبل شويي در فصل‌زمستان
همانگونه كه اشاره شد برخلاف اعتقادوباور مردم فصل‌زمستان شايسته ترين مجال شستشوي فرش و مبل شويي ميباشد، براي اين داعيه دلايلي وجود دارااست كه در پي به مهمترين آنان اشاره كرده ايم:

پرهيز از زخم‌ديدن بافت فرش
در بيشتر شهرهاي سردسير دنيا، از نمك براي خودداري از ليزخوردن اشخاص و ماشين‌ها در معابر به كارگيري مي‌گردد. بدين ترتيب طبيعي ميباشد كه در طي ماه‌هاي سرد، اين نمك وارد منزل ما گرديده و روي فرش‌ها جا كم آب نمايد.

قرار به چنگ آوردن در معرض منيزيم و كلريد كلسيم قادر است فرش را حاد نمايد. از طرفي نمكي كه روي معابر و در جاده‌ها مي‌ريزند، تاثير قليايي متعددي داراست و اثر عميقي روي فرش ميگذارد.

به اين ترتيب براي خلاص شدن از شر نمك، خلال جارو كشيدن بايستي مبل‌ها و فرش‌ها را هر يكسري هفته يك توشه با محلول سركه و آب بشوييد.

صرف فرصت بيشتر در منزل
بيشتر روزهاي فصل زمستان به جهت سوز‌و‌سرما و مسدود شدن راه و روش‌ها، اعضاي خانواده در كنار هم مي باشند. براين اساس شما تحت عنوان خانم منزل بايستي جاي باكيفيتي را براي اعضاوجوارح مهيا فرمائيد.

از طرفي در‌اين فصل بيشتر مايعاتي مانند قهوه، دمنوش و سوپ به كار گيري مي‌گردد. پس احتمال آلوده و كثيف شدن فرش‌ها نيز بالا مي‌رود. ماندن در منزل موجب مي گردد كه شما زياد از مبلمان و فرش‌ها به كارگيري كرده و نياز به پاك كردن را بيشتر شم نمائيد.

 


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۱:۱۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

درباره كاربرد موكت بيشتر بدانيم

كاربرد موكت تحت عنوان كفپوش
به صورت سنتي، مورد‌اي كه در منزل‌ها بسيار دوست داستني ميباشد فرش كردن حد فاصل دربين ديوارها ميباشد. قاليشويي معتبر در مشهد در پياده سازي هاي امروزي براي اينكه رويه رفتن در مسافت في مابين ديوارها ريلكس باشد به خصوص براي عده اي كه در خانه فرزند خردسال دارا هستند، از كفپوش هاي چوبي يا اين كه سراميكي به كار گيري ميشود. ولي موكت همواره هم امنيت بيشتري براي كودك ها دارا هستند و هم ارزش كمتري داراست.

امروزه، به مكان به كارگيري از فرش كه به آساني مي تواند آلوده و كثيف گردد و تميزكاري و شستشوي فرش كاري دشوار ميباشد، بخش اعظمي از صاحبخانه‌ها و طراحان دكورا سيون ترجيح مي دهند از موكت به كار گيري نمايند.

موكت معمولا در قطعات مربع صورت (نزديك به ۱۶ اينچ تا ۲۴ اينچ مربع) مي باشند كه ميتواند به راحتي و سواي نياز به نصاب ماهر در سطح هاي متعدد نصب شوند.

موكت در طيف بزرگ‌اي از رنگ‌ها، مدل‌ها و مواد ساخت و ساز ميشود. با به كارگيري از رنگ‌هاي متفاوت و طرح هاي مختلفي كه دارا‌هستند، ميتوانيد جلوه متنوعي به كف منزل خويش بدهيد و هر اتاق را به رنگ متفاوتي تزئين نماييد.

شيوه هاي نصب موكت
تعدادي طريق متفاوت براي نصب موكت وجود داراست. بعضا از آن ها چسبان مي باشند و ميتوانند به آساني با جداكردن ورقه پشتي و قرار دادن آنان در جايي كه مي خواهيد نصب شوند.

بعضي ديگر نياز به نگهدارنده‌هايي دو طرفه در پشت موكت پيش از قرار دادن بر روي كف دارا هستند. همينطور ميتوانند با چسب نصب شوند و در بعضي از مواقع نياز به هيچ سيرتكامل نگهدارنده‌اي نخواهند داشت و تنها بر روي كف نصب ميشوند.

طبق لحاظ كارشناسان شايسته ترين قاليشويي طهران “قاليشويي عابديني” يكي‌از مهم ترين و سهل وآسان‌ترين طرز‌ها استعمال از نوار محافظ ميباشد. اين موكت‌ها به يكديگر و خير به كف، متصل مي شوند به نحوي كه ميتوانيد از آن‌ها فارغ از زخم رساندن به كف منزل‌تان استعمال نماييد.

موكت ها معمولا در رنگ‌ها و مدل‌هاي متفاوت و همينطور از مواد قابل بازيافت و تجديدپذير ساخته مي گردند.

بيشتر بدانيد : ” راهنماي شستن موكت در خانه “

مزاياي كاربرد موكت
اصلي ترين مزيتي كه به كارگيري از موكت نسبت به فرش دارااست، اين ميباشد كه هر مورد از موكت‌ها در شكل آلوده و لكه دار شدن ميتوانند به طور مستقل از سطح غيروابسته شوند.
برخلاف فرش‌هاي گرانقدر كه در شكل لكه دار شدن، شستشوي آنان ايراد ميباشد، يك موكت را ميتوانيد با گذراندن وقت بسيار نادر از زمين غير وابسته كرده و بشوييد و يا اين كه ردوبدل نماييد.
از ديگر مزاياي موكت مي شود به اين موردها اشاره نمود كه نوعي عايق صوتي ميباشد و بازدارنده از منعكس شدن صدا مي‌شود. به جهت سطح نرمي كه داراست، براي اتاق بچه مطلوب ميباشد.
از هدر رفتن انرژي گرمايي كف دوري مي نمايد. شستن و جارو برقي كشيدن آنان سهل وآسان ميباشد. در شكل لكه شدن به راحتي با به كارگيري از شامپو فرش قابل منزه شدن ميباشد.
استعمال از موكت در فضاهاي اداري نيز جلوه خاصي به دور و بر مي‌دهد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۴۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

داركشي فرش دستبافت

حتما ميدانيد كه با تمركز در تعيين مواد نخستين كيفيت عالي، فرايند بافت، چله‌كشي، شيرازه‌دوزي و كارهايي از اين قبيل در مراحل ساخت فرش دستباف، مي‌قدرت در ساختار و زيبايي ظاهري آن اثر مستقيمي گذاشت. قاليشويي معتبر در مشهد هنگامي كه پروسه بافت فرش آحاد مي شود، شغل هاي زيادي اعمال مي گيرد كه يك كدام از مهمترين آن ها داركشي ميباشد.

در‌صورتي‌كه مدتي از فرش دستباف به كار گيري كرديد و متوجه شديد تقارن و زيبايي اول را ندارد، عالي ميباشد داركشي آن را اجرا دهيد. پيرو اين مقاله همت كرده‌ايم تا در امر طريق‌هاي داركشي فرش دستباف داده ها مفيدي در چنگ شما در اختيار بگذاريم. پس تا آخر يار و همدم ما باشيد.

معرفي شيوه‌هاي داركشي فرش دستباف
شيوه‌هاي داركشي فرش متعدد ميباشند و هرمورد فرايند خاص خويش را دارا‌هستند. در تحت، رايج‌ترين شيوه‌ها را معرفي كرده‌ايم:

داركشي به طرز لولايي
نحوه لولايي به طبع يكي كهن‌ترين نحوه‌هاي داركشي فرش ميباشد. اين نحوه معمولا در كارخانه‌ها و قاليشويي‌هاي سنتي جاري ساختن مي شود. دستگاه لازم براي داركشي لولايي، مشتمل بر دو الوار اثبات و متحرك ميباشد.

فرش‌هايي كه ظواهر خوشگل و تقارن خويش را از دست داده‌اند روي اين الوارها ميخكوب ميگردند و ذيل كشش قرار مي گيرند. اين فعاليت سبب ساز مي شود تا فرش دستباف به هيبت مهم خويش بازگردد.

داركشي به شيوه قلاب‌كش
شيوه قلاب‌كش هم مانند لولايي، يكي طرز‌هاي سنتي داركشي فرش دستباف به شمار مي‌رود. هنگامي كه متخصص فرش واحد سنجش كجي را سنجيد، مورد نياز ميباشد سرچله‌هاي فرش مجموعه گروه شوند.
درين مرحله داركشي قادر است به دو نحوه متفاوت صورت پذيرد:

سرچله‌هاي گروه‌اي زوج و شخص را با پيش بيني طول يكسان به يكديگر گره مي زنند و يك ميلگرد فلزي (سيخو) را از في مابين آن ها رد مي‌نمايند.
سرچله‌هاي مجموعه‌اي را يكي از في مابين روي خواب فرش قرار ميدهند و با قرار دادن يك ميلگرد فلزي (سيخو) ميان آنان، داركشي فرش دستباف را اجرا ميدهند.
داركشي به طريق پرسي
در مقايسه با طريق‌هاي قلاب‎‌كش و لولايي، داركشي فرش دستباف به طريق پرسي جديدتر و امروزي‌خيس ميباشد. براي اين‌كه فرش با اين نحوه به صورت نخستين برگردد، نياز به دستگاه‌هاي منحصر به فرد تك تك فلزي ميباشد كه طول آن با اعتنا به ارتفاع فرش و فرد اپراتور قابل تغيير و تحول خواهد بود.

فرايند اعمال داركشي پرسي به تفصيل تحت ميباشد:

فرش درون دستگاه قرار مي گيرد.
بسته به معيار كجي، نيروي كششي به آن ايفا ميگردد.
فرش يك سري روزي ذيل كشش در دستگاه باقي ميماند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۰۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

رد شدن فرش بعد از شستشو، يعني كاريه كه شده؟


انگيزه رنگ زرد شدن فرش پس از شستشو چيست؟
براي آنكه از صورت دادن اينگونه اتفاقي پرهيز نماييد بايستي بدانيد كه انگيزه زرد رنگ شدن فرش بعداز شستن چيست؟ قاليشويي معتبر در مشهد يك كدام از مهمترين انگيزه هاي اين زمينه به كار گيري از شوينده هاي نامناسب ميباشد. شوينده هايي كه خواص اسيدي متعددي دارا‌هستند به خصوص براي فرش هايي با نازكي بيشتر مطلوب نيستند و سبب از ميان رفتن بافت فرش و درپي آن سبب ساز زرد رنگ شدن فرش ميشود.

يكي از ديگر از دلايل زرد رنگ شدن فرش آن ميباشد كه اشخاص فرش خويش را پيش از شستشو جارو نميكنند. اين شغل سبب ساز ميگردد كه گرد و غبار در ميان بافت فرش باقي بماند و پس از شستشوي فرش در گير تيرگي و زردي خواهد شد.

مقاله مرتبط: شستشوي فرش، خودم بشورم يا اين كه ببرم قاليشويي؟


براي پرهيز از زردي فرش بعداز شستشو چه‌شغل كنيم؟
پيشنهاد ما اين ميباشد كه پس از شستشوي فرش، آب آن را كاملا بيرون كرده و در جايي قرار دهيد تا نم مانده اش هم به گذر زمان از دربين برود. استدلال اين شغل هم آن ميباشد كه آب مو جود در فرش به گذر زمان مجال سبب زرد رنگ شدن فرش و تيرگي آن مي گردد. به همين استدلال هم پيشنهاد مي شود كه قطعا همه آب جان دار در فرش را پس از شستشو بيرون فرماييد. مي قدرت بيان كرد كه‌اين گزينه، وسيع ترين انگيزه زردرنگ شدن فرش بعداز شستشو ميباشد.

اعتنا فرماييد كه حتي در حالتي‌كه آب فرش را به امداد پارو به خير بگيريد، بايستي حواستان به ريشه‌هاي فرش هم باشد. وسيع ترين انگيزه زرد رنگ شدن ريشه هاي فرش بعداز شستشوي آن بي توجهي درين مرحله از فعاليت ميباشد.

مقاله مرتبط: گونه هاي كاور ريشه فرش: ريشه هاي فرش را پاك و خوشگل نگه داريد


از در بين بردن زردي فرش
براي آنكه زردي فرش پس از شستشو را از در بين ببريد بايستي مشاهده كنيد كه ترازو اين زردي تا چه حدي ميباشد. در شرايطي‌كه زياد باشد مي بايست آن را به دست يك قاليشويي با تجربه و كارشناس بسپاريد و در‌حالتي كه هم خفيف ميباشد خودتان آستين هايتان را بالا بزنيد و دست به عمل گرديد.


براي از دربين بردن زردي فرش در منزل بايستي به سراغ مواد شستشو با خواص اسيدي زير برويد. شوينده را باطن آب گرم تركيب نمائيد. بايستي بدين نكته اشاره نمود كه آب سرد هيچ كمكي به شستشوي فرش نخواهد كرد و آب داغ هم سبب از ميان رفتن بافت فرش و زخم رساندن به آن ميگردد. به همين ادله آب گرم شايسته ترين گزينش ميباشد. هم اكنون با امداد يك ابر و يا اين كه اسفنجي كه به ادغام آب و ماده هاي شوينده مي زنيد به آرامي بر روي ريشه هاي رنگ زرد گرديده فرش بزنيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۱:۳۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

تأثير شستشوي منظم فرش در افزايش عمر آن

فرش‌ها زينت‌قسمت هر منزل‌اي ميباشند و كمتر منزل اهل ايران را ميتوانيم سواي وجود فرش‌ها متصور شويم. اتاق نشيمن، اتاق خواب، ذيل ميز ناهارخوري و هر مكان ديگر منزل فرش‌ها حضور دارا هستند. قاليشويي معتبر در مشهد در واقع فرش، پركاربرد‌ترين وسيله هر منزلي ميباشد، چون دايم در درحال حاضر منش رفتن و نشستن روي آن ها هستيم و وسايل سنگيني مانند مبلمان را روي آن‌ّها قرار ميدهيم. به اين ترتيب اساسي ميباشد كه در مراقبت و مراقبت از آنها سختكوش باشيم تا بتوانند ساليان سال پايين پاي ما بدرخشند.

گاهي ممكن ميباشد هنگام ميل كردن يك فنجان قهوه، دست شما بلرزد و آن روي فرش بريزد. يا اين كه آنكه فرزند دلبند شما با دست‌هايي آغشته به طعام چهاردست و پا روي فرش برود و منجر آلوده و كثيف شدن آن گردد. به‌اين‌ها بايستي گرد و غباري كه با رويه رفتن لاي تار و پود فرش شما رخنه مي‌نمايد هم اضافه كنيم. كليه اين‌ها سبب مي شوند فرش شما به گذر زمان مجال تغيير و تحول رنگ داده و ديگر آن طراوت مستمر را نداشته باشد. شما با يك حفظ اصولي ميتوانيد جلوي اين رخداد را بگيريد و سبب ساز ارتقاء قدمت فرش خويش گرديد.
چه‌گونه قدمت فرش را ارتقا دهيم
يكي‌از بي آلايش‌ترين و ولي مهم ترين راه و روش‌كارهايي كه براي ارتقاء قدمت فرش به شما سفارش مي كنيم، شستشوي منظم فرش ميباشد. در واقع اين نادرست بزرگي ميباشد كه در انتظار بمانيم فرش ما آلوده گردد و آن‌گاه آن را بشوييم. هر هنگامي كه لكه‌اي روي فرش ظواهر شد بلافاصلهً مي بايست براي برطرف كردن آن مبادرت كرد. در صورتيكه لكه به ياد ماندني باشد، از دربين رفتن آن دشوار‌خيس ميگردد. در ضمنً سفارش مي گردد در فصل‌هاي فصل بهار، فصل‌تابستان و فصل پاييز كه فرايند كم آب شدن فرش مشقت بار وجود ندارد، دستكم يك سكو فرش خويش را بشوييد. درضمنً پيشنهاد ميكنيم هيچ وقت از روشنايي بدون واسطه خورشيد براي كم آب شدن فرش خويش به كار گيري نكنيد، چون قادر است باعث به رنگ پريدگي فرش شما خواهد شد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

مواد مصرفي قاليشويي در مشهد


از مهمترين نكاتي كه در ارتباط با شستشوي فرش در قاليشويي در مشهد بايستي بدانيد، اين ميباشد كه از چه موادي در شستشو

فرش به كارگيري ميكنند و آيا بدين مواد به فرش شما جراحت مي‌زند يا خير قاليشويي معتبر در مشهد


مواد مصرفي شايسته ترين قاليشويي در مشهد:

 

موادهاي شوينده قالي بسته به نوع فرش و چگونگي سرويس ها قاليشويي مختلف ميباشد مانند سديم، كلر، آب ژاول، پودر

رختشويي ومواد لكه بر و نانو.

تعيين نوع ماده شوينده و مواد مصرفي نقش متعددي در معيار چربي زدايي و درخشندگي و زخم نرسيدن به فرش داراست.

جهت رنگبري از روي فرش از كاهنده بسيار حاذق به عنوان هيدروسولفيت سديم به كار گيري مي شود.

بهره سوز آور نيز روي اليافي مانند پنبه، پشم و ابريشم بسيار كارآمد ميباشد

براي دريافت كردن زردي ريشه هاي فرش و سپيد كردن آنها معمولاً هيپوكلريت سديم (كلر) به كار گيري مي‌گردد

قرار دادن فرش ها در كلسيم هيپوكلريت نيز اقدامي براي جلاي بيشتر آن به حساب ميآيد

شايسته ترين قاليشويي در مشهد و امروزي و مكانيزه ي مدرن تحليل نوع فرش و گزينش شايسته ترين ماده شوينده منحصربه‌فرد آن قالي را در

هدف ها خويش قرار ميدهند.

 

مواد مصرفي و شوينده هاي قاليشويي در مشهد:

مواد مصرفي و شوينده هايي كه در قاليشويي ها به عمل ميرود بستگي به مكانيزه و بروز بودن قاليشويي و يا اين كه سنتي بودن آن

دارااست.

شستشو با آب و پودر لباسشويي نيز يك طريق سنتي ميباشد كه قابليت توليد زردآب را مهيا مي نمايد كه ادله آن باقي ماندن آب پلشت و

شستشوي ناكافي ميباشد. از اين رو استعمال از آب ژاول و كلر (مايع آب ژاور) فقط آيتم جهت سپيد كردن ريشه هاي فرش

ميباشد.

و البته شامپو تگزاپن آلمان شايسته ترين مورد در گزينش ماده شوينده قالي ميباشد كه صرفا به وسيله قاليشويي مكانيزه در مشهد به شغل

گرفته ميگردد..

به كارگيري از مواد ثبت كننده و مواد نانو نيز از سرويس ها يك قاليشويي در مشهد و يك قاليشويي داراي اعتبار در مشهد جهت ضمانت

تندرست قالي است.

از آنجايي كه قاليشويي عالي در مشهد قاليشويي غرب مشهد يك قاليشويي آحاد خود كار و مكانيزه در مشهد ميباشد

جهت زدودن لكه ها و نظافت كردن و روشن كردن فرش از تگزاپن به كار گيري مي نمايد. با بكارگيري شامپو تگزاپن آلمان فارغ از نياز به

دما دهي و با اضافه كردن مواد ديگر بسته به فرمولاسيون مي‌قدرت به مناسب ترين فيض رسيد و با يك توشه تجربيات مشتري دائمي

شايسته ترين قاليشويي مشهد

ما با بسط صنعت قاليشويي از مواد پودري و آب ژاول صرفا در شكل نياز سود ميبريم و استعمال از سديم كلر هم فقط براي

زدن به ريشه هاي قالي به كارگيري مي كنيم.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۰:۵۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)