پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

نحوه شستشو فرش فانتزی

برای شستشوی اصولی و مطلوب قالیشویی معتبر در مشهد فرش های فانتزی بایستی روند پایین را طی فرمایید.

اولی قدم برای شستشو فرش فانتزی نظافت کردن آن از هر نوع گرد و غبار میباشد. این شغل به دو روش مکانیکی و سنتی قابل اجرا شدن میباشد. ولی به جهت نازکی و حساسیتی که‌این نوع از فرش ها دارا هستند روش از فی مابین بردن گرد و غبار به وسیله دستگاه های مکانیکی را به شما توصیه نمی دهیم و خوب میباشد فرش خویش را از طریق سنتی منزه نمائید.
پس برای از در بین بردن گرد و غبار از طریق سنتی فرش متبوع را بوسیله جارو برقی منزه میکنیم. توصیه میکنیم جاروبرقی را در وضعیت میانگین قرارداده تا آسیبی به فرش وارد نشود. چون در‌صورتی‌که فرش فانتزی شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد در شکل استعمال از جاروبرقی در توان بالا میتواند پرزهای آن را مبتلا خلل نماید.

در حالتی‌که فرش شما در گیر لکه شد‌ه‌است میتوانید به یاری حوله ای را آغشته به محلول جوش شیرین و سرکه فرمایید و آن را بر روی بخش هایی که دارنده لکه می‌باشند کشیده و منزه نمائید.
برای کم آب کردن فرش نیز پاره ای آب ولرم بر روی فرش بریزید و آن گاه با حوله ای استارت به کشیدن بر روی فرش فرمائید. بدین شکل آب فرش یاور با سرکه و جوش شیرین جذب حوله میشود. همینطور نگران بوی سرکه نیز نباشید. چون بوی سرکه نیز بعداز کشیدن حوله بر روی فرش از در میان می رود.
در غایت نیز فرش رو در پایین نوروفروغ آفتاب قرار داده تا تماما کم آب و قابل به کار گیری باشد. ن را مبتلا خلل آبه طور کلی در به کار گیری از فرش های فانتزی نسبت به بقیه قالی ها می بایست توجه و اعتنا بیشتری داشته باشید تا بتوانید از انها به کارگیری بیشتری کرده و ارتفاع قدمت وقتگیر را داشته باشند. همینطور در صورتیکه اعمال فرآیند بالا برای شما طاقت فرسا و یا این که وقتگیر میباشد قادر است به امداد قالیشویی های دارای اعتبار و ماهر فرش فانتزی خویش را شسته و پاک فرمائید.
عده بندی

درین نوشته‌ی علمی تلاش کردیم طرز ی اصولی و مطلوب را برای شستشو فرش فانتزی در خانه را به راحترین طریق اموزش دهیم.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۹:۴۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)