پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

شستشوي موكت

يك كدام از راههاي پوشاندن كف خانه به غير از فرش، قاليشويي معتبر در مشهد موكت ميباشد. در قبلي آحاد كف منزل با موكت ها پوشيده مي شدند ولي امروزه كف منزل ها را بيشتر با سنگ، سراميك، پاركت و… مي پوشانند. البته در اتاق هاي خواب به خصوص اتاق هاي كودك ها از موكت به كارگيري مي‌گردد.

به‌اين خيال، شستشوي موكت براي اعضاي خانواده، بسيار اساسي ميباشد.

از آنجايي كه موكت ها در مجموع بخش هاي كف براي مثال كناره درب ورودي، ذيل پنجره ها، مجاورت خدمات بهداشتي و… همواره در معرض آلوده و كثيف و كثيف شدن ميباشند پس در معرض خاك گرفتگي مي باشند هرچند با كشيدن جارو برقي به طريق درست مي اقتدار تا حدودي خاك آن را گرفت البته براي پاكيزگي بايد، موكت ها شسته شوند.
پرسشي كه ذهن بيشتر منزل داران را مشغول نموده است اين ميباشد كه آيا ميتوان موكت هاي خويش را براي شستشو به قاليشويي بفرستيم يا اين كه نه؟

جواب پر‌نور ميباشد، شستشوي موكت ها را مي شود به قاليشويي هاي مجاز ارسال كرد تا هم ميكروب ها و باكتري هاي آن تميز گردند و هم منزه و براق گردند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۴۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

پارگي شيرازه فرش چه زماني رخ مي دهد؟

به نوارهاي دو طرف طولي فرش شيرازه ميگويند قاليشويي معتبر در مشهد كه به عبارتي فريم فرش ميباشد.
شيرازه خلال جلوه دادن فرش مقاومت فرش را نيز ارتقاء مي‌دهد.
اصطلاح شيرازه دوزي فرش به بافتن نوارهايي در لبه ارتفاع فرش گفته مي‌گردد.
شيرازه هاي مدرن اكثرا لوله اي صورت و مدور مي باشند ولي در فرش هاي سابق به طور نوارهايي با پهنا ۲ يا اين كه ۴ سانتيمتر و طولي همسان با ارتفاع فرش بودند.
ولي دوام شيرازه در فرش هاي كهن فراتر ميباشد و در قبال نم و رطوبت مقاوم خيس مي‌باشند.
انگيزه مهم پاره‌گي شيرازه فرش پوسيدگي ميباشد كه در پيامد آن پاره شدن چله هاي شيرازه صورت ميدهد.
در شرايطي‌كه ترميم به موقع شكل نگيرد پاره گي بر تاثير خوردگي توسعه مي نمايد.

نحوه هاي ترميم پاره گي شيرازه فرش
در قاليشويي خدماتي مانند ترميم شيرازه منفصل و ساييده گرديده شكل مي‌گيرد.
آغاز نخ مطلوب با چله فرش مجروح را باطن سوزن مي نمايند و از قسمتي فراتر از نصيب مجروح وارد شيرازه مي‌نمايند و از قسمت ديگر آن حيطه بيرون مي نمايند. بعداز عمليات تار كشي خامه ي همرنگ با شيرازه وارد سوزن مي گردد و سوزن وارد شيرازه ي سلامت فرش مي گردد و سرنخ وصل مي‌گردد.
در غايت شيرازه دوزي تا پاره اي فراتر از بخش‌هاي مصدوم ادامه پيدا مي‌نمايد.
در‌حالتي كه شيرازه به طور جزئي در گير ايراد و يا اين كه پاره‌گي گرديده باشد نياز به بده بستان بدون نقص آن وجود ندارد و ترميم به سهولت و با مهارت به وسيله متخصصين ماهر قاليشويي افرا اجرا ميگيرد.
در‌صورتي‌كه كه شيرازه با گذر زمانبر تاثير عواملي مانند رطوبت، بيد خوردگي و غيره در گير از هم گسيختگي گردد رفوگر به وسيله تيغ هاي منحصربه‌فرد شيرازه را كاملا غير وابسته مي نمايد و مجدد مبادرت به شيرازه پيچي فرش ميكند.
اين عمليات در فرش هاي ماشيني (شستشوي فرش ماشيني) با دستگاه سردوز زني شكل مي گيرد و در فرش هاي دستباف با دست جاري ساختن مي‌گردد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۹:۱۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چه زماني از شستشوي فرش با جوش شيرين استفاده كنيم؟

خلال شوينده هاي شيميايي محلول هاي خانگي مانند قاليشويي معتبر در مشهد محلول آب جوش و جوش شيرين لكه برر قابل قبولي براي فرش و مبل مي‌باشند.
ادغام يك فنجان جوش شيرين با يك فنجان پودر بوراكس و يك‌سري قطره روغن يك لكه بر فرش خانگي قدرتمند به حساب مي آيد.
بوراكس پاك كننده ميباشد كه با خاصيت ويژه اي كه دارااست لكه ها را تخت گاز از فرش مي زدايد‌.
از قابليت و امكان هاي فوق العاده جوش شيرين هم مي‌قدرت به جذب رايحه و دادن طراوت به فرش اشاره نمود.
ادغام استثنايي لكه بر ديگر مخلوط جوش شيرين و برگ رايحه ميباشد كه يك كدام از شايسته ترين لكه برها ميباشد.
جوش شيرين به يار نشاسته ذرت و پودر تالك نيز لكه فرش را نابود ميكند. متاع فرش شما در به كار گيري از محلول عنايت دارااست فرش هاي سپيد و كرم بيش از ساير رنگ‌ها در معرض آلودگي مي باشند و بايستي هنگام تعيين لكه‌بر اعتنا نمائيد تا به پخش شدن لكه روي فرش ياري نكنند.
با ادغام جوش شيرين با خواص جاذب بودن حاذق و سركه با داشتن اسيد استيك واكنشي روي مي‌دهد كه لكه هاي رنگي مانند شربت روي فرش نيز تميز ميشوند.

جوش شيرين براي فرش هاي دستباف مطلوب ميباشد؟
براي شستشوي فرش دستباف با جوش شيرين كمي جوش شيرين روي فرش بپاشيد و پس از سپري شد ۲۰ دقيقه فرش را با جاروبرقي منزه فرمائيد با اين فعاليت لكه‌هاي روي فرش دستباف نابود ميگردد و به بافت آن هيچ آسيبي نمي رساند.
در صورتي‌كه كه فرش شما ابريشم سپيد ميباشد بعد از تصاحب كردن گرد و غبار فرش با جاروبرقي پاره اي جوش شيرين روي لكه ها بپاشيد و بعداز يك ساعت جارو بكشيد در غايت از ادغام آب و سركه سپيد براي دفع بي نقص لكه ها و بوي بد منفعت ببريد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۴۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

استفاده از كاور براي مراقبت كردن از ريشه هاي فرش

بعضي اشخاص پيرو يافتن راهي براي حفظ از قاليشويي معتبر در مشهد ريشه هاي فرش خويش، از چسب هاي پهن براي اين خواسته به كارگيري مي نمايند. اين راه‌حل هرچند ممكن ميباشد ريشه ها را براي مدتي از آلودگي ها ايمن نگه داراست ولي به‌دنبال آن مشكلاتي را به وجود خواهد آورد كه بها اين مراقبت كوتاه بازه زماني را ندارد. البته شايد بپرسيد كه‌اين اشتباهات كدامند؟

چسب پهني كه براي حفظ كردن از ريشه هاي فرش به فعاليت مي رود بعداز مدتي اقتدار چسبندگي خويش را از دست داده و نياز به ردوبدل پيدا مي نمايد. ردوبدل چسب و كنده شدن آن ممكن ميباشد با كنده شدن و جراحت به ريشه هاي فرش هم پا باشد. همينطور مواد شيميايي مو جود در ساختار چسب نيز در زمانبر بازه زماني سالم ريشه هاي فرش را انذار مي نمايند.

استعمال از كاور براي حفظ كردن از ريشه هاي فرش
كاور ريشه فرش كه امروزه به كارگيري از آن بسيار مرسوم گرديده شغل مراقبت از ريشه فرش را به شايسته ترين نحو جاري ساختن ميدهد. درين ابزار محافظ ريشه فرش از هيچ نوع چسبي استعمال نشده و از آنجايي كه به نصيب حاشيه هاي فرش سفت ميگردد ريشه هاي فرش را در قبال اشكال جراحت هاي فيزيكي و آلودگي ها مراقبت مي نمايد. دقت داشته باشيد كه كاور ريشه فرش عبور و مرور هوا به درون و لابه لاي ريشه ها را محصور نمي نمايد پس آن‌ها را از خطر پوسيدگي نيز بدور نگه خواهد داشت.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۱۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

تفاوت فرش شگي معمولي با فرش شگي فلوكاتي

فرش هاي شگي بي آلايش به دو نوع بي آلايش قاليشويي معتبر در مشهد و سه آتي تقسيم مي گردند كه در هر دو نوع آنها از نخ هاي ساده با ضخامتهاي متعدد استعمال ميگردد و الياف به عمل رفته در آنان از نوع فيلامنت ميباشد.
واما فرش شگي فلوكاتي يكي امروزي ترين فرشهاي فانتزي محسوب ميشود كه در بافت آن الياف ميكروفيلامنت به شغل رفته ميباشد؛ اين ريز بودن الياف لطافت و نرمي فوق‌العاده‌اي به فرش هاي شگي مي بخشند.
فرش هاي شگي فلوكاتي كيفيتي شبيه با پتوهاي قابل انعطاف و گران‌قيمت دارا‌هستند.

معايب فرش شگي
فرش شگي يك فرش امروزي پرز بلند ميباشد كه خلال مزايا و معايبي نيز دارااست:

پاك كردن دشوار
در‌اين سيرتكامل فرش ها به جهت پرز هاي بلند و قطور زباله هاي ريز و درشت لابلاي خواب فرش گير مي‌نمايند به‌اين عامل ميباشد كه كارشناسان اين فرش را براي اتاق نوباوه سفارش نمي كنند‌‌.

عمركم فرش
زيرا در بافت فرش هاي شگي بيش تر از پلي استر يا اين كه پلي پروپيلن به كارگيري مي گردد قدمت كمتري دارا‌هستند.
از ساير دلايل دوام كمتر اين فرش ها نسبت به فرش هاي كلاسيك تعداد كتف ذيل در بافت ميباشد.
پرزهاي بلند و مسافت‌دار فرش هاي شگي سبب ساز به زخم محيطي به نخ خواب نيز مي‌گردد.

تنوع نادر فرش شگي
معمولا در فرش هاي شگي به جهت طرح‌هاي بي آلايش صرفا يك رنگ به فعاليت مي‌رود كه‌اين دستور منجر تنوع معدود درين سيرتكامل فرش ها ميباشد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۱۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي فرش لاكي

فرشهاي لاكي از فرشهاي دستباف ديرين مي باشند كه احتمال رنگ قاليشويي معتبر در مشهد دهي بالايي(قاطي شدن رنگ فرش) در شستشو دارا‌هستند ما به شما راهكاري جهت شستشوي فرش لاكي دستباف در منزل ارائه ميدهيم:

ابتدا فرشتان را غبار گيري كنيد آن‌گاه آن را در سطحي موزاييكي يا اين كه سيماني پهن فرمائيد و عمليات شستشو را شروع نمائيد.
جهت خيساندن ابتدايي از دماي ساده آب و به وضعيت دوش به كارگيري فرمائيد.
جهت شستشوي فرش هاي لاكي از شوينده هاي خنثي مانند پودر دستي و يا اين كه شامپو فرش به كارگيري فرمائيد؛ در صورتي‌كه روي فرش لاكي شما لكه چربي مي باشد جهت زدودن آن از ريكا و يا اين كه پودر صابون خانگي حل گرديده به كار گيري نمائيد.
در لحاظ داشته باشيد كه براي اين سيرتكامل فرش ها هيچ وقت از مواد قليايي به كار گيري نكنيد.
در مرحله آبگيري فرش دستباف لاكي را بعد از شستشو لوله نكنيد آغاز به وسيله پارو آب فرش را بگيريد و پرزش را با دستمال نخي بگيريد و اذن دهيد فرش يك ساعت در به عبارتي وضعيت باقي بماند.
فرش نصفه مرطوب خويش را از پشت در روشنايي غير بدون واسطه خورشيد و در معرض هوا پهن فرمائيد و در پايان جهت برگرداندن زيبايي و جلوه فرش لاكي با جاروي چوبي يا اين كه برس فرش تان را به سمت خواب فرش جارو يا اين كه برس بزنيد.

شايسته ترين نحوه براي قاليشويي فرش هاي لاكي
امروز قاليشويي هاي امروزي همچون قاليشويي افرا از ايمن ترين نحوه ها جهت شستشوي فرشهاي دستباف لاكي گران بها شما منفعت ميبرند.
در‌حالتي كه در خانه پس از طريق اسفنج قابل انعطاف و محلول شامپو فرش، فرش براي مدتي مرطوب باقي بماند ممكن ميباشد تا مجال كم آب شدن رنگ هاي فرش روي هم اثر بگذارند و يا اين كه فرش بوي نامطبوعي به خويش بگيرد؛ ولي در قاليشويي روش شستن هر فرش با فرش ديگر مختلف ميباشد و اين فرمان را كارشناسان قاليشويي افرا به خير و خوبي تشخيص ميدهند.
در سوله افرا همه روند شستشوي فرش ماشيني و دستباف حساس با طريق مكانيزه مي باشد و فرشهاي دستباف با رسيدگي و پيگيري واحد در اختيار گرفتن چگونگي شسته ميگردند.كم آب شدن فرش ها در گرمخانه شكل مي‌گيرد.
در قاليشويي هيچ گاه شاهد زخم به ريشه و بافت فرش بعداز شستشو نخواهيد بود و موقعيت آب و هوايي نيز در طي تحويل فرش دخالتي ندارد.
مواد شستشو اي كه در قاليشويي هاي كل اتومات جهت شستن فرش هاي لاكي به كارميرود گياهي و ارگانيك ميباشند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۸:۴۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستن فرش خيلي كثيف

فرش‌ها كالايي ميباشند كه دائما پايين پاي ما قرار دارا هستند قاليشويي معتبر در مشهد و در معرض كثيفي فراوان قرار گرفته‌اند. جاروبرقي مكرر و نظافت كردن زمان‌اي عميق‌ مي تواند قدمت هر فرش را ارتقا دهد. درين مقاله قرار ميباشد به شيوه پاك كردنِ فرش‌هاي خيلي آلوده بپردازيم. اين ترفندها ميتوانند به سهل و آسان‌خيس كردن شغل شما و ارتقا ارتفاع قدمت فرش امداد نمايند.

طرق پاك كردن فرش‌ خيلي آلوده و كثيف
فرش‌ها بايستي به صورت عمقي منزه شوند تا خاك هنگفت آن ها از دربين برود، الياف بازيابي شوند و رنگِ آن پر‌نور‌خيس گردد. شما مي توانيد در منزل و با وسايلي كه به آساني يافت ميشود، فرش‌هاي خويش را به طور عمقي پاك

نمائيد.
سرويس ها قاليشويي
سركه سپيد
پيش از جاري ساختن هر كاري، آغاز با تمركز فرش خويش را جارو بكشيد. در صورتي‌كه اين عمل را جاري ساختن ندهيد ممكن ميباشد در زمانِ تميزكاري مهم خاك به عمقِ فرش نفوذ نمايد. لكه گيري را نيز فراموش نكنيد. براي آغاز آغاز محلول آب سرد و سركه را در يك بطري اسپري به نسبت ۳ به مخلوط فرمائيد.

محلول را حيطه به منطقه بر روي فرش اسپري نمائيد. اذن دهيد پنج دقيقه بماند تا كثيفي‌ها را تجزيه نمايد. از يكدست نخي براي تميز كردن محلول از روي سطح فرش ياري بگيريد. هر توشه كه حوزه‌‌اي را پاك ميكنيد، پارچه را شسشتو دهيد. عملكرد فرماييد در و پنجره‌ها را گشوده بگذاريد يا اين كه در فضايي آزاد اين فعاليت را اعمال دهيد تا هوا جريان داشته باشد و فرش به خير كم آب گردد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۳۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

۷ ترفند براي رفع بوي بد شير روي فرش!

محلول آب و صابون خانگي : اين محلول يك تميز‌كننده قاليشويي معتبر در مشهد همگاني بوده و براي رفع بخش اعظمي از لكه‌ها براي مثال شير و بوي بد آن را به راحتي رفع مي‌نمايد. ريختن اين محلول بر روي بخش‌هاي متبوع فرش و باقي گداشتن آن براي مدتي و آنگاه نظافت كردن آن براي اين شغل تماما موءثر ميباشد.

به كار گيري از محلول شامپو فرش: شامپوهاي اختصاصي فرش خير‌صرفا براي تطهير و شستن فرش، كه براي رفع لكه و بوي ناشي از آن هم آيتم استعمال ميباشند. لكه شير و بوي ترشيدگي ناشي از آن يكي‌از همين موردها ميباشد كه با به كار گيري از اسپري شامپوي رقيق گرديده و بعد كم آب كردن آن با پارچه از روي فرش شكل ميگيرد.
نوشابه: ريختن نوشابه روي لكه شير آن را به طور كامل حل كرده و تميز كردن آن را ممكن مي‌نمايد. اين عمل را مي توانيد با اسپري كردن نوشابه در روند آينده يا اين كه لكه‌هاي خرد، مي‌اقتدار بوي بد شير روي فرش را به‌كلي نابود كرد.

آمونياك: استعمال از محلول ۱ قاشق غذاخوري آمونياك و ۲ فنجان آب آب نيم‌گرم مي‌اقتدار به‌راحتي لكه شير را از در بين پيروزي و بوي بد ناشي از آن را ريشه‌كن كرد.

قهوه: كاربرد قهوه به‌استدلال جذب بالاي رايحه به وسيله اين ماده يك كدام از شيوه هاي رفع بوي بد شير از روي فرش ميباشد.

جوش شيرين: اين ماده يك تميز‌كننده حاذق ميباشد كه با جذب چربي و رطوبت شير، مي تواند جلوي نشر بوي بد شير روي فرش را بگيرد. كافي ميباشد با پاشيدن جوش شيرين روي لكه و جارو كردن آن بعداز يكسري ساعت اين ايراد حل ميگردد.

ريكا: با حل كردن اين مايع و ريختن يا اين كه اسپري آن روي لكه شير بسته به ترازو حجم لكه، مي‌اقتدار بوي بد شير روي فرش را رفع كرد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۳۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شامپو فرش براي فرش‌هاي روشن

تصحيح كردن شامپو فرش خانگي براي اشكال فرش‌هاي پر‌نور نيز مي تواند قاليشويي معتبر در مشهد با به كارگيري از موادي همانند هيدروژن پراكسيد 3 درصد، ريكا، آب داغ و روغن خالص صورت پذيرد. در‌اين نحوه بايستي 4 قاشق غذاخوري محلول هيدروژن پراكسيد 3 درصد را با يك قاشق غذاخوري ريكا و يك و نيم پيمانه آب داغ و در غايت با 5 قطره روغن خالص تركيب كرد.

هيدروژن پراكسيد دارنده خاصيت سفيدكنندگي بوده و مي تواند لكه‌هاي سرسخت را از در ميان چيره شود. ولي نبايد اين محلول براي فرش‌هاي تيره مصرف شود به دليل آن كه ممكن ميباشد سبب زخم ديدن آنان گردد.
اصلاح كردن شامپو فرش خانگي با ماشين ظرفشويي
يك شوينده ديگر كه مي‌قدرت با مواد خانگي تشكيل داد و از آن براي لكه‌گيري فرش و شستشوي آن به كار گرفت، محلول آمونياك، ريكا، الكل و روغن خالص ميباشد. درين شيوه مي تواند دو قاشق غذاخوري آمونياك را با يك قاشق دمنوش‌خوري ريكا، 2 فنجان الكل و يك سري قطره از روغن خالص ادغام كرد و از آن در بخارشوها به كار گرفت و با آن لكه‌هاي گوناگون جان دار بر روي فرش‌ها را پاك كرد. مي‌قدرت اين تركيب را به مخزن دستگاه بخارشو ريخته و با استعمال از آن فرش‌ها را به خير و خوبي منزه كرد. اين تركيب همينطور مي تواند براي پاك كردن كف منزل و خزينه نيز به كارگيري مي گردد.

اسپري شستشوي فرش
اسپري شستشوي فرش يكي‌از ديگر از شايسته ترين شوينده‌ها و تميزكننده‌هاي فرش ميباشد كه قادر است لكه‌هاي گوناگون را از روي فرش‌ها منزه نمايد. اصلاح كردن شامپو فرش خانگي با به كار گيري از موادي همانند سركه، آب گرم، نمك غذاخوري و روغن خالص قادر است گزينش خير براي نظافت كردن فرش‌ها باشد. درين نحوه يك فنجان سركه سپيد، دو فنجان آب گرم، دو قاشق دمنوش‌خوري نمك و 15 قطره روغن خالص باهم تركيب مي شود و از آن به‌تيتر يك اسپري خانگي براي نظافت كردن گردوخاك و لكه‌هاي فرش‌ها به كار گيري مي گردد. پس از اسپري كردن اين مواد به نصيب‌هاي متفاوت فرش مي بايست درانتظار ماند تا به طور كاملً كم آب گردد و آن‌گاه با استعمال از جاروبرقي آن را منزه كرد. اين محلول همينطور مي تواند براي پاك كردن اشكال پرده و مبل نيز استعمال شود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۲:۲۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

۷ ترفند براي رفع بوي بد شير روي فرش!

محلول آب و صابون خانگي : اين محلول يك منزه‌كننده همگاني بوده قاليشويي معتبر در مشهد و براي رفع اكثري از لكه‌ها به عنوان مثال شير و بوي بد آن را به راحتي رفع مي‌نمايد. ريختن اين محلول بر روي بخش‌هاي متبوع فرش و باقي گداشتن آن براي مدتي و آن گاه تميز كردن آن براي اين شغل تماما اثرگذار ميباشد.

به كارگيري از محلول شامپو فرش: شامپوهاي منحصربه‌فرد فرش خير‌فقط براي تطهير و شستن فرش، كه براي رفع لكه و بوي ناشي از آن هم آيتم به كارگيري ميباشند. لكه شير و بوي ترشيدگي ناشي از آن يكي همين مورد ها ميباشد كه با به كار گيري از اسپري شامپوي رقيق گرديده و آن گاه كم آب كردن آن با پارچه از روي فرش شكل مي گيرد.
نوشابه: ريختن نوشابه روي لكه شير آن را تماما حل كرده و تميز كردن آن را ممكن مي‌نمايد. اين عمل را ميتوانيد با اسپري كردن نوشابه در روند آتي يا اين كه لكه‌هاي خرد، مي‌قدرت بوي بد شير روي فرش را به‌كلي نابود كرد.

آمونياك: استعمال از محلول ۱ قاشق غذاخوري آمونياك و ۲ فنجان آب آب نيم‌گرم مي‌اقتدار به‌راحتي لكه شير را از في مابين پيروزي و بوي بد ناشي از آن را ريشه‌كن كرد.

قهوه: كاربرد قهوه به‌ادله جذب بالاي رايحه به وسيله اين ماده يكي طرق رفع بوي بد شير از روي فرش ميباشد.

جوش شيرين: اين ماده يك تميز‌كننده كار كشته ميباشد كه با جذب چربي و رطوبت شير، ميتواند جلوي تكثير بوي بد شير روي فرش را بگيرد. كافي ميباشد با پاشيدن جوش شيرين روي لكه و جارو كردن آن بعداز يك‌سري ساعت اين ايراد حل مي‌گردد.

ريكا: با حل كردن اين مايع و ريختن يا اين كه اسپري آن روي لكه شير بسته به واحد سنجش حجم لكه، مي‌اقتدار بوي بد شير روي فرش را رفع كرد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۰۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)