پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

شستشوی فرش از وکس مو در منزل

البته در صورتیکه این سس های خوشمزه روی مبلمان یا این که میز قالیشویی معتبر در مشهد نهارخوری ما بریزد چه گونه بایستی به شستشوی مبل یا این که خشکشویی مبلمان پرداخت؟ این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید تا خویش در خانه به شستشوی فرش بپردازید.


رنگهای قرمز‌رنگ و سبز به به خوراک جلوه میدهند. سسهای قرمز‌رنگ یا این که سبز علاوه بر مزه بخشیدن به طعام، زیبایی خاصی به غذاهای ما میبخشند. لکه گونه های سس مانند لکه های دیگر بهتر میباشد هرچه سریعتر کم آب خواهد شد تا راحتتر شسته خواهد شد.

دقت: پیش از آغاز اعتنا داشته باشید که در‌صورتی‌که مبلمان شما جز اجناس خاص میباشد، مانند ابریشمی، رنگ قریه،زربافت به طبع به قالیشویی آنلاین رجوع نمایید و از سرویس ها شستشوی مبل یا این که خشکشویی مبلمان استعمال نمایید.

اشکال سس از چاشنی های متخلفی درست شده اند. یکی سس های آیتم عشق اهل ایران ها که کاربرد متعددی در ساندویچ ها دارااست، سس کچاپ میباشد که‌این سس علاوه بر گوجه خارجی چاشنی جات متفاوت و سرکه دارااست.

مواد و وسایل ما یحتاج:
اسفنج سپید یا این که برس سپید قالیشویی کوچک و قابل انعطاف
بطری اسپری
آب سرد
شامپوی شستشوی مبل یا این که فرش
سشوار
مرحله نخستین شستشوی مبل:
چنانچه لکه هنوز نو میباشد آن را با یک قاشق یا این که چاقوی نماید از روی مبل بردارید مواظب باشید که به بافت مبل زخم وارد نکنید. چنانچه لکه سس کم آب گردیده‌است، لکه سس را به آرامی بتراشید.

 

شستشوی مبل با آب سرد:
یکی راههای خوب این میباشد که باطن یک بطری اسپری آب سرد بریزید و روی لکه مبل اسپری نمائید و با اسفنج روی لکه بکشید.

درین مرحله اعتنا فرمایید لکه مبل را پخش نکنید. بهتر میباشد به طور دایره ای لکه را بمالید.

در حالتی‌که لکه تماما از در میان نرفت نگران نباشید، پروسه را ادامه دهید.

 

شستشوی مبل با شامپو:
داخل یک بطری اسپری دو فنجان آب را با ۲ قاشق غذاخوری شامپوی منحصر مبل، یا این که در شرایطی که دسترسی ندارید شامپوی فرش مالامال نمایید.

روی لکه مبل اسپری نمائید و با اسفنج روی لکه را بکشید.

این مرحله را تکرار نمایید تا لکه به طور کامل منزه گردد.

کم آب کردن مبلمان:
آنگاه لکه شسته گردیده ی مبل را با سشوار کم آب فرمائید، توجه فرمایید که مبل به طور کامل کم آب گردد. بهتر میباشد زیاد و به دوران وقت گیر از شسوار به کار گیری نکنید چون ممکن میباشد بسوزد.

اعتنا: در شرایطی که لکه شما خیلی چرب بوده، ممکن میباشد با یک با شستشوی مبل از فی مابین نرود، بهتر میباشد مجدد آزمون نمائید یا این که به قالیشویی آنلاین مراجعه‌نمایید و از سرویس ها شستشوی مبل یا این که خشکشویی مبلمان به کار گیری نمایید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۹:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)