پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

آبگیر لوله ای فرش

به انواعی از دستگاه های کم آب کننده فرش میگویند که قالیشویی معتبر در مشهد از فناوری های تازه به مراد کم آب کردن فرش ها سود میبرند، ساخت‌و‌ساز و تشکیل داد آبگیر لوله ای فرش، در سبک های سوای درب و دارنده درب است. فعلا، دستگاه آبگیر لوله ای تک لول، از شایسته ترین مثال های مو جود در بازار است.

معرفی آبگیر لوله ای فرش

آبگیر لوله ای فرش در حوزه‌ مربوط به قالیشویی، یکی دستگاه های صنعتی اصلی است. این نوع دستگاه، بعداز به نقطه نهایی وصال شستشوی فرش، وظیفه ایفا آبگیری فرش را بر عهده دارااست. طرز شغل این نوع از دستگاه به‌این شکل میباشد که بعداز شستن فرش ها، آنان به طور لول گردیده به وسیله ریل بر روی روزنه مختص دستگاه قرار می‌گیرند و به باطن دستگاه آبگیر فرش هدایت میشوند.

همان طور که ذکر شد، وجود این دستگاه در سوله های قالیشویی ضروری است و بعداز داخل شدن فرش به باطن دستگاه، بر اثر چرخش دورانی با سرعت بالا، دستگاه آبگیر، کل آب و ماده های شوینده را از فرش بیرون می نماید. این زمینه موجب کاهش مجال روند کم آب شدن فرش می گردد و بوسیله این دستگاه، سوله قالیشویی میتواند سوای نگرانی از دست اندرکاران جویبار و حتی‌در فصل های سرد سال، در اسرع وقت پاسخگوی نیاز مشتریان خویش باشد و در طول رقم خورده فرش های متبوع را به مشتریان خویش تحویل دهد.

مزایای به کار گیری از دستگاه آبگیر لوله ای

پایین آمدن فرصت مایحتاج برای کم آب شدن فرش

کم آب کردن فرش در مقطع مجال چندین دقیقه ای

بضاعت آبگیری و کم آب کردن صد درصد فرش متبوع

عدم نیاز به وجود فضای زیاد برای کم آب شدن فرش ها

عدم زخم وصال به فرش در طی کم آب شدن

سرعت و توجه بالا راجع به کم آب کردن و پاک نگه داشتن فرش


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)