پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

درباره کاربرد موکت بیشتر بدانیم

کاربرد موکت تحت عنوان کفپوش
به صورت سنتی، مورد‌ای که در منزل‌ها بسیار دوست داستنی میباشد فرش کردن حد فاصل دربین دیوارها میباشد. قالیشویی معتبر در مشهد در پیاده سازی های امروزی برای اینکه رویه رفتن در مسافت فی مابین دیوارها ریلکس باشد به خصوص برای عده ای که در خانه فرزند خردسال دارا هستند، از کفپوش های چوبی یا این که سرامیکی به کار گیری میشود. ولی موکت همواره هم امنیت بیشتری برای کودک ها دارا هستند و هم ارزش کمتری داراست.

امروزه، به مکان به کارگیری از فرش که به آسانی می تواند آلوده و کثیف گردد و تمیزکاری و شستشوی فرش کاری دشوار میباشد، بخش اعظمی از صاحبخانه‌ها و طراحان دکورا سیون ترجیح می دهند از موکت به کار گیری نمایند.

موکت معمولا در قطعات مربع صورت (نزدیک به ۱۶ اینچ تا ۲۴ اینچ مربع) می باشند که میتواند به راحتی و سوای نیاز به نصاب ماهر در سطح های متعدد نصب شوند.

موکت در طیف بزرگ‌ای از رنگ‌ها، مدل‌ها و مواد ساخت و ساز میشود. با به کارگیری از رنگ‌های متفاوت و طرح های مختلفی که دارا‌هستند، میتوانید جلوه متنوعی به کف منزل خویش بدهید و هر اتاق را به رنگ متفاوتی تزئین نمایید.

شیوه های نصب موکت
تعدادی طریق متفاوت برای نصب موکت وجود داراست. بعضا از آن ها چسبان می باشند و میتوانند به آسانی با جداکردن ورقه پشتی و قرار دادن آنان در جایی که می خواهید نصب شوند.

بعضی دیگر نیاز به نگهدارنده‌هایی دو طرفه در پشت موکت پیش از قرار دادن بر روی کف دارا هستند. همینطور میتوانند با چسب نصب شوند و در بعضی از مواقع نیاز به هیچ سیرتکامل نگهدارنده‌ای نخواهند داشت و تنها بر روی کف نصب میشوند.

طبق لحاظ کارشناسان شایسته ترین قالیشویی طهران “قالیشویی عابدینی” یکی‌از مهم ترین و سهل وآسان‌ترین طرز‌ها استعمال از نوار محافظ میباشد. این موکت‌ها به یکدیگر و خیر به کف، متصل می شوند به نحوی که میتوانید از آن‌ها فارغ از زخم رساندن به کف منزل‌تان استعمال نمایید.

موکت ها معمولا در رنگ‌ها و مدل‌های متفاوت و همینطور از مواد قابل بازیافت و تجدیدپذیر ساخته می گردند.

بیشتر بدانید : ” راهنمای شستن موکت در خانه “

مزایای کاربرد موکت
اصلی ترین مزیتی که به کارگیری از موکت نسبت به فرش دارااست، این میباشد که هر مورد از موکت‌ها در شکل آلوده و لکه دار شدن میتوانند به طور مستقل از سطح غیروابسته شوند.
برخلاف فرش‌های گرانقدر که در شکل لکه دار شدن، شستشوی آنان ایراد میباشد، یک موکت را میتوانید با گذراندن وقت بسیار نادر از زمین غیر وابسته کرده و بشویید و یا این که ردوبدل نمایید.
از دیگر مزایای موکت می شود به این موردها اشاره نمود که نوعی عایق صوتی میباشد و بازدارنده از منعکس شدن صدا می‌شود. به جهت سطح نرمی که داراست، برای اتاق بچه مطلوب میباشد.
از هدر رفتن انرژی گرمایی کف دوری می نماید. شستن و جارو برقی کشیدن آنان سهل وآسان میباشد. در شکل لکه شدن به راحتی با به کارگیری از شامپو فرش قابل منزه شدن میباشد.
استعمال از موکت در فضاهای اداری نیز جلوه خاصی به دور و بر می‌دهد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۴۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)