پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

بهترین لکه بر شیمیایی فرش و مبل


خلال شوینده های شیمیایی، محلول های دیگری همانند هیدروژن پراکسید، محلول سرکه سپید و آب، محلول آب جوش و جوش شیرین، محلول آب و نمک، محلول آب، هیدروژن پراکسید و سدیم کربنات و محلول آب و آمونیاک می‌توانند لکه بری قابل قبولی از روی فرش و مبل داشته باشند. قالیشویی معتبر در مشهد اشخاص می‌توانند برای به کار گیری عالی از محلول های تمیز کننده از سرویس ها قالیشویی آنلاین و مشورت های کارشناسان به کارگیری نمایند و شایسته ترین لکه بر را به عمل ببرند.

استعمال از پراکسید هیدروژن
پراکسید هیدروژن یک کدام از موادی میباشد که برای نظافت کردن لکه چربی گزینه استعمال قرار می گیرد. کافی میباشد، یک قاشق غذاخوری از پراکسید هیدروژن را در یک لیتر آب گرم ادغام و با استعمال از مخلوط نتایج، لکه‌های چربی را پاک فرمایید. در نظافت کردن لکه با این نحوه می بایست سرعت کار داشته باشید و بلافاصله محل لکه را منزه نمائید تا مواد شیمیایی به فرش زخم نزند. همینطور خوب میباشد که هنگام اعمال این فعالیت از ماسک استعمال نمایید تا مواد شیمیایی را استنشاق نکنید.

آب لیمو و پراکسید هیدروژن از سایر گونه های تمیز‌کننده خانگی می‌باشند که آیتم استقبال خانم‌های منزل‌دار قرار می گیرند. این محلول اثر گذار، نقش یک وایتکس قادر را دارااست و معمولا در شکل بروز لکه فرش سپید و پر‌نور به شغل خواهد آمد. این محلول همینطور ذرات چسبیده به فرش را از دربین خواهد پیروزی؛ برای همین در صورتی پیرو شایسته ترین برند لکه بر فرش می باشید، قبل از آن رسیدگی نمائید که آیا پراکسید هیدروژن در خانه دارید یا این که نه.

مخلوط سرکه با بقیه مواد برای از در میان بردن لکه فرش
سرکه برای از فی مابین بردن لکه روی فرش یاری به‌سزایی خواهد کرد. با به کار گیری از سرکه هم می‌قدرت، لکه چربی را منزه کرد. برای این مراد اسفنج یا این که پارچه را به سرکه آغشته نمائید و بعد آن را روی لکه بکشید تا پاک خواهد شد. ممکن میباشد نیاز باشد، بعد از به کارگیری از سرکه با کف صابون خانگی نیز محل لکه را منزه نمایید تا هیچ اثری از آن باقی نماند. خواص اسیدی سرکه سبب ساز از در بین رفتن بوی نامطبوع و همینطور لکه‌های سمج می گردد.

مخلوط موءثر دیگر، آمونیاک و سرکه میباشد؛ ولی پیشنهاد می شود برای از میان بردن لکه فرش دستباف از آن به کار گیری نشود؛ به این دلیل که ممکن میباشد موجب تغییر‌و تحول رنگ فرش خواهد شد. سرکه سپید وقتی که با روغن و نمک ادغام خواهد شد برای از دربین بردن لکه شاتوت روی فرش می تواند بسیار اثر گذار باشد. از سایر منزه‌کننده‌های خانگی پودر بوراکس و سرکه میباشد که در جانبداری از فضا زیست نیز نقش خواهد داشت. این محلول به کشتن کک و سوک نیز یاری می‌نماید.

ادغام جوش شیرین با بقیه مواد برای نظافت کردن لکه از روی فرش
مخلوط یک فنجان جوش شیرین با یک فنجان پودر بوراکس و تعدادی قطره روغن، نوعی مایع لکه بر فرش توانمند خانگی برای شما خواهد تشکیل داد. بوراکس تمیزکننده‌ای میباشد که به جهت خواصی که داراست، گزینه استقبال دوست داران اطراف زیست قرار گرفته میباشد و لکه‎‌ها را به خیر از فرش می‌زداید. در عین درحال حاضر جوش شیرین هم که قابلیت و امکان متعددی در جذب عطر دارااست، طراوت را به فرش‌های شما بازخواهد گرداند.

پیش‌خیس از خاصیت سرکه برای لکه‌بری گفته بودیم، ادغام جوش شیرین و سرکه سپید نیز با ساخت و ساز دی اکسید کربن به یار و همدم مقداری ریکا اعجاز خواهد کرد. شما با به کار گیری از این محلول یا این که ادغام جوش شیرین و آب گرم می توانید یک لکه‌بر خانگی صحیح فرمائید. فقط کافی میباشد آن را در پیاله خالی ریخته و از آن تحت عنوان اسپری لکه بر فرش به کار گیری نمایید. یک مخلوط دیگر جوش شیرین و برگ عطر میباشد؛ جوش شیرین به هم پا نشاسته ذرت و پودر تالک نیز لکه فرش را به خیر نابود می‌نماید و از در بین بردن لکه فرش با جوش شیرین یک کدام از شایسته ترین لکه برها است.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۴۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)