پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

غبارگيري از فرش پيش از شروع ضدعفوني

براي استارت ضدعفوني فرش دستباف و ماشيني قاليشويي معتبر در مشهد آغاز بايستي قالي غبارگيري خواهد شد. اين فعاليت با امداد جاروبرقي و جارو كشيدن پشت و روي فرش جاري ساختن مي گردد. با اين شغل، خاك و گرد و غبار مو جود در فرش گرفته گردد. خوب ميباشد براي نگهداري سالم فرش و همينطور پاكيزگي هميشگي آن، هفته‌اي يك توشه فرش را جارو نماييد تا بازدارنده از نفوذ آلودگي در عمق فرش گرديد. همينطور هنگام غبارگيري مسلما از ماسك به كار گيري نمائيد تا گرد و غبار وارد ريه‌هاي شما نشود.

برخي به خطا با چوب به فرش ضربه ميزنند تا به اصطلاح آن را غبارگيري نمايند. اين عمل سبب بروز خسارات جبران‌ناپذيري به فرش گردد. تار و پود فرش بسيار حساس ميباشد و شايد شما تاثير آن را در لحظه نبينيد؛ ولي در زمانبر برهه زماني، متوجه زخم خواهيد شد. همينطور كشيدن فرش بي‌مهابا منجر مي شود كه قالي پاره خواهد شد. پس هنگام غبارگيري به طبع به نگهداري تندرست فرش توجه نمائيد. فرش‎‌هاي سابق بيش از ديگر گونه هاي فرش، ضعيف بوده و در معرض گونه هاي جراحت ميباشند.

يك كدام از روشهاي كه منجر ميگردد تا قدمت فرش بيشتر گردد رعايت اصول محافظت از فرش ميباشد.

استعمال از محلول‌هاي خانگي براي ضدعفوني فرش
مي‌قدرت گونه هاي محلول ضدعفوني فرش را در خانه ايجاد كرد. مثلا با مخلوط ريكا، شامپو فرش و پاره اي خميردندان سپيد و آب ميتوانيد، يك محلول خانگي براي نظافت كردن فرش صحيح فرمائيد. ضدعفوني فرش با سركه نيز يك كدام از طرز‎‌هاي متداول خانگي ميباشد. شما فقط مي بايست مقدار بسيار يه خرده سركه سپيد به‌اين محلول خانگي اضافه فرماييد و فرش را با آن شستشو دهيد. قبل از شستشو به طبع نصيب كوچكي از فرش را با اين محلول تحقيق نمائيد كه رنگ پس ندهد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۰۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

از بين بردن بوي وايتكس از روي فرش

شايسته ترين نحوه براي از في مابين بردن بوي سفيد كننده قاليشويي معتبر در مشهد از روي فرش اين ميباشد كه آغاز همگي درب و پنجره‌ها را گشوده كرده و آبژاور روي فرش را با استعمال از دستمال كاغذي به طور بدون نقص برداريد. آن گاه پاره اي ريكا و آب گرم با هم تركيب كرده و لكه سفيد كننده را با به كار گيري از يك دستمال قابل انعطاف مالش دهيد. در غايت اذن دهيد كه فرش به طور بدون نقص كم آب خواهد شد.

چه طور بوي بد فرش تر را از در بين ببريم
براي رفع بوي بد از فرش تر فرايند تحت را دنبال فرمائيد:

فرش را تحت نور و روشنايي آفتاب قرار داده يا اين كه با به كار گيري از دستگاه تهويه منزل مانند پنكه يا اين كه اسپليت به طور كامل كم آب فرمائيد.
كمي آب، سركه سپيد و عصاره اسطوخودوس را با هم ادغام كرده و روي فرش بپاشيد.
مقدار يه خرده جوش شيرين روي فرش پاشيده و بعد از يك‌سري دقيقه چندبار جاروبرقي بكشيد.
در غايت يك سري دستمال كاغذي روي فرش قرار داده تا رطوبت آن تماما جذب خواهد شد.
انگيزه بوي بد فرش تازه
بوي بد فرش جديد از يك ماده شيميايي داراي اسم و رسم با تركيبي آلي به اسم VOC توليد مي‌گردد. اين ماده اكثر زمان ها در ساخت محصولاتي مانند رنگ، ديوارپوش و روكش كف به كارگيري مي‌گردد. اين مواد به ندرت در فضاي اتاق پخش گرديده و بوي بدي برجاي مي گذارند. پاره اي عصاره اسطوخودوس را با آب مخلوط كرده و نحوه فرش اسپري نمائيد تا بوي بد فرش جديد به طور بدون نقص از ميان برود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۱۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

انتخاب بهترين رنگ فرش براي دكوراسيون منزل

منزل‌هاي اهل ايران اكثر وقت ها تحت عنوان قاليشويي معتبر در مشهد راءس تعاملات اجتماعي به شمار ميروند و اعضاي خانواده را براي گفتمان، بازي يا اين كه استراحت به دور هم عده مي‌نمايند. براين اساس، دقت به رنگ فرش و همينطور راحتي و تناسب آن با ديگر اسباب منزل از التفات متعددي شامل است. از سوي ديگر، اعتنا به دوام و سهولت شستشوي فرش در گزينش فرش‌هاي منزل تاثيرگذار خواهد بود.

رنگ فرش بيشتراز هر برهان ديگري در منزل به فضاي مو جود، گرما و لطافت مي بخشد. به همين ادله ميباشد كه روانشناسي رنگ فرش در سال‌هاي اخير، مقام ويژه‌اي ميان عموم پيدا كرده و از كارداران اساسي در تعيين فرش‌هاي منزل به حساب مي آيد. نكات متعددي در تعيين شايسته ترين فرش براي چينش خانه نقش دارا هستند كه پيرو به آنان خوا هيم پرداخت.

‌تعيين رنگ فرش
تعيين رنگ فرش را مي‌اقتدار يك تصميم تماما فردي دانست. اين تعيين خير فقط به ذوق و سليقه فردي و مدل دكورا سيون شما بستگي داراست، بلكه بايستي مواقعي مانند فضاي گزينه به كارگيري و نور و روشنايي طبيعي را نيز در حيث بگيريد. البته هنگام تعيين از در ميان اشكال رنگ فرش، بايستي به كدام موردها دكور منزل توجه نمائيد؟

در صورتي‌كه در ادامه تعيين شايسته ترين رنگ فرش براي پذيرايي مي‌باشيد، پيش از هر چيز مبل‌ها را در حيث بگيريد؛ به دليل آن كه محدوديت‌هاي بيشتري براي تعيين رنگ مبل خواهيد داشت تا رنگ فرش يا اين كه ديوارها. بيشتر مبل‌ها در چهار يا اين كه پنج رنگ ارائه ميشوند و به همين عامل مي بايست بيشترين مراعات را راجع‌به تناسب در بين تعيين رنگ فرش و مبل داشته باشيد. از‌آنجا كه رنگ‌ ديوار تا حدودي نامحدود ميباشد، تعيين آن را پايان از همگي ايفا دهيد.

گونه هاي رنگ فرش


فرش به نوعي مبنا و مبناي دكورا سيون منزل‌هاي اهل ايران به شمار مي‌رود كه فضاي كلي منزل را پايين اثر قرار ميدهد. همان طور كه مي دانيد، فرش‌ها در رنگ‌هاي متعددي ساخته ميگردند كه مي‌اقتدار مبني بر ذوق و سليقه و اتاق گزينه استعمال آنها را تعيين كنيم. هريك از رنگ‌ها اثر متفاوتي بر مكان مي گذارند. به عنوان مثال، رنگ‌ فرش گرم محيطي دلپذير و ملايم را در اتاق نشيمن به وجود مياورد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۱۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

روش شستشوي گليم

هر يك سري ماه يكبار به تامل شستشوي گليم خويش باشيد. قاليشويي معتبر در مشهد در‌اين مواقع پيشنهاد مي‌گردد كه از موادي مانند جوش شيرين براي شستشوي كم آب استعمال نماييد. كمي جوش شيرين را روي مجموع نصيب‌هاي گليم بريزيد و اذن دهيد كه براي نيم ساعت روي آن باقي بماند. جوش شيرين تحت عنوان يك جذب‌كننده بهتر براي آلودگي‌ها فعاليت مي‌نمايد و گرد و غبار را از بافت زيرين گليم خارج ميكشد. گليم را بعد از نيم ساعت به خير و خوبي جاروبرقي بكشيد تا اثري از آلودگي روي آن باقي نماند. در شرايطي كه اختلال همچنان برجا باقي مانده ميباشد، به سراغ فراگيري آتي برويد.

طرز شستن گليم دستباف
براي شستشوي فرش و گليم دستباف نياز به مهارت بيشتري ميباشد. چون اين گليم ها از آلرژي بالاتري در رنگ و بافت منتفع مي باشند. پس خوب ميباشد در شكل نداشتن مهارت كافي از قاليشويي معتبري امداد بگيريد. البته براي شستشوي فرش و گليم خويش در خانه بايستي آغاز آن را در مكاني پهن كرده و سطح آن را تر فرماييد. آن‌گاه توسط تركيبي از شامپو فرش و آب گرم و يك اسفنج منزه مجموع سطح گليم را بشوييد و در پايان با آب آن را از ماده شوينده منزه و پاك فرمائيد.

طريق شستشوي گليم فرش
اين فرآيند را به خواسته شستشوي گليم دنبال نمائيد تا از منزه بودن آن يقين داشته باشيد.

نظافت كردن گليم
دو طرف گليم را جارو بكشيد تا هيچ‌سيرتكامل آلودگي روي آن باقي نماند. براي نظافت كردن گليم مي توانيد از جاروبرقي هم به كارگيري فرماييد، البته جاروهاي دستي و ديرين با پرزهاي ملايم شايسته ترين آيتم براي اين شغل مي باشند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۱:۴۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

عدم گرد وغبار گيري قبل از شستشوي فرش

يك كدام از مهمترين كارهايي كه پيش از شستن فرش‌ها  قاليشويي معتبر در مشهد مي بايست اعمال اعطا كرد گرد وغبارگيري مطلوب ميباشد. در صورتيكه گردوغبار جانور بر روي فرش‌ها منزه نشوند ممكن ميباشد به منافذ و الياف‌هاي فرش نفوذ نمايند و در در حالتي‌كه عمليات شستشو به‌خير اجرا نشود ممكن ميباشد در غايت منجر كدر شدن و تغيير و تحول رنگ فرش خواهد شد. غبارگيري فرش‌ها قادر است بوسيله جاروبرقي‌هاي خانگي يا اين كه صنعتي صورت بپذيرد. معمولاً هنگامي كه فرش‌ها بوسيله قاليشويي طهران شسته ميگردند اين ديگر ايراد كدر شدن را نخواهند داشت به اين دليل كه به وسيله جاروبرقي‌هاي پرقدرت گردگيري مي شوند.

خيساندن اشتباه فرش
يك كدام از ديگر از دلايل اساسي كدر شدن فرش‌ها روش نامناسب خيساندن آن ميباشد. هركدام از فرش‌ها از مواد و الياف منحصربه‌شخصي ايجاد مي شوند و ما يحتاج ميباشد كه براي نظافت كردن آن از آبي‌رنگ با دماهاي ويژه‌اي استعمال شود. براي خيساندن فرش‌ها موردنياز ميباشد كه آب با دماي ملايم مصرف شود چرا‌كه آب داغ يا اين كه آب سرد نمي‌تواند عملكرد قابل قبولي داشته باشد. همينطور فرش‌ها نبايد براي مدتي زمان بر خيسانده شوند و بايستي فورا شسته شوند.

استعمال از شوينده‌هاي نامناسب
شوينده‌هاي نامناسب و شيميايي مي توانند يك كدام از مهم‌ترين دلايل كدر شدن قالي و فرش‌ها باشند. شوينده‌هاي شيميايي هر مورد دارنده خاصيت اسيدي و قليايي متفاوتي مي‌باشند و مي توانند به بافت و رنگ فرش‌ها جراحت وارد نمايند. پيش از مبادرت به شستشوي فرش موردنياز ميباشد كه داده ها دقيقي از بافت و الياف آن وجود داشته باشد و از شوينده‌هاي خنثي براي نظافت كردن آن‌ها استعمال شود


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۰۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

خيساندن نادرست فرش

يكي‌از ديگر از دلايل اساسي كدر شدن فرش‌ها طرز نامناسب خيساندن آن ميباشد. قاليشويي معتبر در مشهد هر مورد از فرش‌ها از مواد و الياف منحصربه‌شخصي ساخت‌و‌ساز مي گردند و ما يحتاج ميباشد كه براي پاك كردن آن از آبي‌رنگ با دماهاي ويژه‌اي استعمال شود. براي خيساندن فرش‌ها مايحتاج ميباشد كه آب با دماي ملايم استعمال شود به اين دليل‌كه آب داغ يا اين كه آب سرد نمي‌تواند سعي قابل قبولي داشته باشد. همينطور فرش‌ها نبايد براي مدتي وقتگير خيسانده شوند و بايستي فورا شسته شوند.

استعمال از شوينده‌هاي نامناسب
شوينده‌هاي نامناسب و شيميايي مي توانند يكي‌از اساسي‌ترين دلايل كدر شدن قالي و فرش‌ها باشند. شوينده‌هاي شيميايي هريك دارنده خاصيت اسيدي و قليايي متفاوتي مي‌باشند و ميتوانند به بافت و رنگ فرش‌ها زخم وارد نمايند. پيش از مبادرت به شستشوي فرش ما يحتاج ميباشد كه داده ها دقيقي از بافت و الياف آن وجود داشته باشد و از شوينده‌هاي خنثي براي پاك كردن آن‌ها مصرف شود

آبكشي ناقص فرش
وقتي كه اشخاص مبادرت به شستشوي فرش مي‌نمايند مي بايست مسلماً اعتنا داشته باشند كه آبكشي مطلوب به اندازه گردگيري و شستشوي اساسي مداقه دارااست. باقي ماندن آب در بافت‌هاي فرش و بعد كم آب شدن آن مي تواند سبب ساز تغيير‌و تحول رنگ فرش گردد. فرش‌هاي دستبافت به جهت داشتن الياف طبيعي خويش بيشتر در معرض تغيير‌و تحول رنگ ناشي از عدم آبكشي مطلوب مي باشند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۰:۰۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

راهنماي قدم به قدم شستشوي پرده در خانه

براي ايفا يك شستشوي اصولي و استاندارد، قاليشويي معتبر در مشهد رعايت روند پايين از مداقه متعددي شامل است:

پيش از گشودن پرده از روي ميله، مسلما به واحد سنجش چين آن توجه نماييد. چنانچه نمي‌توانيد مسافت چين‌ها را تشخيص دهيد؛ پهنا پرده را با متر اندازه‌گيري نمائيد تا بتوانيد بعداز شستشوي آن را به شرايط اول گشوده گردانيد.
مطلقا سرب ذيل پرده و آحاد گيره‌هاي آن را پيش از شستشو گشوده نماييد.
در شرايطي كه از پرده‌هاي پليسه‌دار به كارگيري مي كنيد؛ براي اعتقاد و باور از شستشوي بدون نقص نصيب‌هاي تحت چين، عالي ميباشد چين‌ها را گشوده كرده و نوار پرده را به موقعيت نخستين بازگردانيد.
پيش از آغاز روند شستشوي پرده، گرد و غبار روي پارچه را با جاروبرقي بگيريد يا اين كه پرده را حركت دهيد. براي جاروكشيدن شايسته ترين طرز اين ميباشد كه پرده را روي تخت گشوده نمائيد و با محرمانه خرد جاروبرقي، آن را گردگيري فرماييد.
فراموش نكنيد كه ماشين لباسشويي را بيش تر از حد مالامال نكنيد. اكثر پارچه‌ها در شكل تر شدن هنگفت ‌خيس مي گردند.
براي شستن پردهاي توري با دست هيچ وقت پارچه را مالش ندهيد و چنگ نزنيد. كافيست كه يك لگن كف صحيح كرده و پرده را درون لگن بچرخانيد.
تلاش فرمائيد پرده را بعداز شستشو روي دو طنابي كه به طور برابر و با مسافت زياد نصب گرديده‌اند كم آب فرماييد تا سطح ها مرطوب پارچه با هم تماس نداشته باشند. خلال اينكه هيچ وقت اذن ندهيد كه پرده زياد روي طناب بماند. در غير شكل ممكن ميباشد لك گردد.
پس از بيرون شدن آب اضافه پارچه و در حالي كه هنوز مرطوب ميباشد؛ آن را از نصيب پشت اتو نمائيد. در صورتي پارچه بدون نقص كم آب گرديده‌است؛ مجدد مجموع پرده را مرطوب فرمائيد تا به صدق اتو خواهد شد.
درزهاي روي پرده كه عموما به جهت چين‌خوردگي ساخت‌و‌ساز گرديده‌اند را به آرامي بكشيد تا از چروكيدگي خودداري گردد. آن‌گاه آن را روي يك سطح تميزي مانند تخت پهن كرده و اتوكشي فرماييد.
هنگامي پرده تماما كم آب و اتو شد؛ قلاب‌ها و گيره‌ها را مجددا متصل كرده و نوارپرده را به اندازه پهنا گذشته پرده توده نمائيد.
در صورتي اتوكشي روي سطح صاف براي‌تان قابليت و امكان‌پذير وجود ندارد؛ ميتوانيد پس از معلق كردن پرده مرطوب از بخارشوي دستي يا اين كه اتوهاي ايستاده (بخارگر) براي صاف كردن چروك‌ها به كار گيري فرمائيد.
پاك كردن ديوار و پنجره‌ها را پيش از معلق كردن پرده فراموش نكنيد. از آنجايي كه معمولا اكثر خانم‌ها از طريق دوم براي اتوكشي به كار گيري مي‌نمايند و لاجرم بدون چاره ميباشند كه پرده را مرطوب معلق نمايند؛ وجود حتي ذره‌اي گرد و خاك روي پنجره و ديوارهاي كناري موجب مي شود كه پارچه پرده با‌گاز آلوده خواهد شد. براي پاك كردن اين قسمت‌ها ميتوانيد از يك اسفنج آغشته به محلول مايع شوينده و آب استعمال فرمائيد.
براي اينكه پرده در طي نصب به زمين ماليده نشود و مجددا كثيفي را به خويش جذب نكند؛ مسلما در حين نصب بايستي يك نفر ذيل نردبان بايستد و از ماليده شدن پرده به زمين پرهيز نمايد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۳۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي فرش را در سال چند مرتبه انجام دهيم

فرش ها لوازمي مي باشند كه در فضاها و جاي هايي قرار ميگيرند كه به شدت قاليشويي معتبر در مشهد در معرض آلودگي و كثيفي جاي دارد. شستشوي فرش از ديرباز گرفتاري اشخاص محسوب ميشود و نحوه هاي گوناگوني براي اجرا آن وجود دارااست. شستشوي فرش هم در خانه و هم در قاليشويي طهران شكل مي پذيرد. بدين مراد خوب ميباشد شايسته ترين قاليشويي طهران را تعيين كرده و از متخصصين و پرسنل حرفه اي آن ياري بگيريد. ما در‌اين نوشته‌ي علمي نكات و مواقعي در مورد شستشوي فرش در چنگ شما قرار ميدهيم تا شما عزيزان با بازرسي اين نوشته‌ي علمي و استخراج دانايي و اگاهي بيشتر عملكردي عالي و پيروز خيس را تجارب فرمائيد. پس تا انتهاي اين نوشته ي علمي با ما همدم باشيد.

آيا شستشوي بيش تر از حد فرش ضرر و زيان دارااست؟
برخي از اشخاص بر اين يقين مي‌باشند كه شستشوي فرش به خيل عظيم باعث از در بين رفتن بافت و الياف فرش مي گردد. البته بايستي بدانيد كه شستشوي فرش خير صرفا سبب ساز زخم به فرش نمي‌شود بلكه قدمت آن را زمان بر خيس و فراتر ميبرد. ولي بايستي بدانيد كه‌اين شغل را با به كارگيري از ماده هاي شوينده مرغوب و به روشي صحيح اجرا دهيد. ولي شستشوي فرش آن هم بيشتراز حد صحيح وجود ندارد و خوب ميباشد هر ۱۲ تا ۱۸ ماه يك توشه فرش خويش را بشوييد. اين مجال براي شستشوي فرش به طور معمول ميباشد البته درصورتي كه فرش شما در محيطي جاي‌دارد كه به شدت در معرض آلودگي ميباشد به شستشوي بيشتري احتياج دارااست.

تفاوت شستشوي فرشهاي ماشيني و دستباف
فرش هاي ماشيني و دستباف با اعتنا به نوع الياف و بافتي كه دارا هستند شيوه هاي شستشوي متفاوتي نيز دارا‌هستند. براي مثال براي شستشوي فرش ماشيني و از دربين بردن لكه ها از روي اين فرش مي‌توانيد از آب سرد به كارگيري فرمائيد. به‌اين شكل كه توسط اسفنجي كه با آب سرد تر گرديده، لكه را تر مي‌كنيد. آن گاه محلول شامپو فرش و آب را با استعمال از يكدست پاك و سپيد بر روي لكه مي ماليد. قبل از به كارگيري اين محلول بر آحاد فرش خوب ميباشد آن را بر روي تكه اي از فرش آزمايش فرمائيد و بعداز اعتقاد از عدم رنگ دهي از آن براي كليه نقاط فرش به كار گيري فرماييد. براي شستشوي فرش دستباف و از در ميان بردن لكه از روي آن نيز ميتوانيد از تركيب يك قاشق شامپو فرش و يك فنجان آب به كار گيري فرماييد. شيوه شستشوي فرش دستباف همچون شستشوي فرش ماشيني ميباشد با اين تفاوت كه ممكن ميباشد به كار گيري از ماده هاي شوينده شيميايي به بافت و رنگ فرش دستباف زخم وارد نمايد


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۴۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

فرآيند پنج مرحله‌اي شستشوي مكانيزه فرش

در پايين مراحلي را كه براي باور قاليشويي معتبر در مشهد از اينكه فرش خانه شما چه طور مجدد احيا مي شود آورده‌ايم.

مرحله ۱: آغاز فرش در درون دستگاه غبارگيري قرار داده مي‌گردد. جايي كه آحاد گرد و غبار فرو رفته در الياف آن از در ميان مي‌رود. اين مرحله، كم آب ميباشد و فارغ از دخالتِ آب اجرا ميگيرد.

مرحله ۲: مرحله آينده در روند شستشوي مكانيزه فرش، تست الياف براي ثبات رنگ ميباشد. تكنسين‌هاي ماهر ميخواهند از رنگ‌هاي فرش شما مراقبت نمايند و از ادغام شدن طرح‌ها و رنگ‌ها با يكديگر دوري نمايند. در‌اين مرحله، تكنسين فرش درصورتي كه كه محصولِ الياف فرش تصميم به ادغام رنگ‌ها داشته باشد، مسدودكننده‌ها را اضافه مي‌نمايد. اين فعاليت سبب ساز مي گردد هنگام شستشو در دستگاه، رنگ‌ها با هم مخلوط نشوند.

مرحله ۳: هر سيرتكامل لك و لكه با دست منزه مي شود.

مرحله ۴: آن گاه فرش وارد دستگاه گرمابه مي گردد و در آب و صابون خانگي تر ميگردد. درين مرحله الياف فرش به آرامي شسته مي شود، آن گاه به جت واش مي‌رود و از روش پيچاننده‌هاي پشت دستگاه بيرون ميشود.

مرحله ۵: در مرحله آن گاه فرش در يك اتاق كم آب كن با دماي در دست گرفتن گرديده با تهويه مطلوب معلق مي گردد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۸:۴۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي موكت

يكي راههاي پوشاندن كف خانه به غير از فرش، قاليشويي معتبر در مشهد موكت است. در قبلي آحاد كف منزل با موكت ها پوشيده مي شدند البته امروزه كف منزل ها را بيشتر با سنگ، سراميك، پاركت و… مي پوشانند. البته در اتاق هاي خواب به خصوص اتاق هاي كودك ها از موكت به كارگيري مي‌شود.

بدين خيال و خاطر، شستشوي موكت براي اعضاي خانواده، بسيار اساسي ميباشد.

از آنجايي كه موكت ها در مجموع بخش هاي كف به عنوان مثال كناره درب ورودي، ذيل پنجره ها، مجاورت خدمات بهداشتي و… همواره در معرض آلوده و كثيف و آلوده و كثيف شدن مي باشند پس در معرض خاك گرفتگي مي باشند هرچند با كشيدن جارو برقي به شيوه درست مي قدرت تا حدودي خاك آن را گرفت اما براي پاكيزگي بايستي، موكت ها شسته شوند.

جهت پيشنهاد شستشوي موكت، با قاليشويي افرا تماس حاصل نماييد.
پرسشي كه ذهن بيشتر منزل داران را مشغول نموده است اين ميباشد كه آيا مي شود موكت هاي خويش را براي شستشو به قاليشويي بفرستيم يا اين كه نه؟

جواب پر‌نور ميباشد، شستشوي موكت ها را مي شود به قاليشويي هاي مجاز ارسال كرد تا هم ميكروب ها و باكتري هاي آن منزه گردند و هم پاك و براق گردند.

البته اين نكته را بدانيم كه در دو نوع موكت داريم:

موكت هاي چسبيده به كف زمين موكت هايي كه از زمين جداگانه مي گردند
براي شستشوي موكت هاي چسبيده به زمين از طريق خشكشويي در محل به كارگيري ميكنند مثل شستشوي فرش به سوله ميرود و با مواد و شامپو مطلوب شستشو مي گردد.
شستشوي موكت در محل
براي فرش هاي چسبيده به زمين شستشو در محل شكل مي‌گيرد مانند شامپو فرش كشيدن فرش ها، موكت را نيز مي اقتدار در محل شست.

ولي به طرز خانگي!

نكته حائض اهميت در شستشوي موكت از ميان بردن لكه ها در آنهاست در‌اين نصيب بايد نوع لكه و زمان مجال آن را در لحاظ داشته باشيم.

در‌صورتي‌كه لكه تازه باشد مي اقتدار با گزينش ماده شوينده مطلوب با لكه، زودتر سريعتر و با فرصت كمتر، لكه را از دربين پيروزي در حاليكه براي لكه هاي ديرين خيس نظافت كردن آن طاقت فرسا خيس و هزينه بر خيس ميباشد.

از سرويس ها قاليشويي افرا، شستشوي موكت به زمين چسبيده در منزل شماست كه با تصويب پيشنهاد شما نيروي كار قاليشويي در خانه شما حضور پيدا ميكنند و موكت شما‌را به شايسته ترين شرايط شستشوي مي‌دهد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۱۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)