پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

استفاده از پارچه های با مواد مصنوعی در فرش

در شکل قابلیت، مواد تصنعی را بر روی پارچه های قالیشویی معتبر در مشهد آلی تعیین نمایید. همان طور که اکثر زمان ها شما میتوانید از محصول ها تشکیل‌شده از الیاف تصنعی به مکان مفاد طبیعی به کارگیری نمایید. سوسک فرش از پارچه تصنعی و مصنوعی تغذیه نمی نماید. این را در هنگام خرید مبلمان، فرش و فرش در ذهن داشته باشید.




به مکان نگه داشتن آن ها برای ماه ها یا این که سال ها در یک مجال، خرقه های سابق را بفروشید. هرچقدر دیگر پارچه ها را در محل بدون‌نور و مخفی به طور توده و جور توده نمایید، بیشتر این احتمال وجود دارااست که سوسک فرش ها به آنان رسد. این نوع محیطی میباشد که آنان ترجیح میدهند. اجتناب از محافظت جامه، ملافه، روپوش پشم یا این که مبلمان وبهلسترد در محل حفظ. در قبال، در شرایطی‌که از مواقعی که در شش ماه قبل به کارگیری نکرده اید به کار گیری نکنید، اعتنا نمائید که آنها‌را برای امداد مالی حذف فرمایید.

محل مراقبت فرش از بید و سوسک:
بسته بندی:

 



چنانچه فرشهایتان کوچک میباشد بهتر میباشد از کیسه های بسته بندی استعمال فرمائید. به ویژه در‌صورتی‌که می خواهید فرش هایتان را در گنجه یا این که بوفه حفظ فرمائید. با این عمل نور و روشنایی خورشید به فرش زخم وارد نمی نماید. و همینطور احتمال حمله سوسک یا این که بید به فرش را کاهش می‌دهد.


مجموعه بندی:



پارچه را در قفسه سینه یا این که کمد سدر قرار دهید. در صدر، روغن در سدر امداد می نماید تا از سوسک فرش پرهیز نماید. متأسفانه این فقط تعدادی سال قادر است تحت عنوان ابزار پیشگیرانه ای فعالیت نماید چون چوب کم آب می‌شود و دیگر حاذق نخواهد بود. این یک مبادرت کوتاه بازه مطلوب میباشد و هنگامی که قفسه سینه یا این که کمد دیواری توان مهر و موم خوب میباشد، مفید میباشد.
شما همینطور می‌توانید خرقه های خویش را روی چوب لباسی سدر بپوشانید تا سوسک های فرش را تضعیف فرمایید.

بقیه تولیدها تولیدی سدر مانند روغن سدر، چیپس و توپهای دافع نیز می‌توانند سودمند باشند ولی معمولا صرفا با کشتن یا این که دوری از لارو موثرند.


مهر و موم کردن محل محافظت:

 



مهر و موم ترک و سوراخ در ظروف ذخیره سازی. اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که هر آنچه که شما برای استعمال از جامه خویش استعمال می‌کنید هیچ مشکلی ندارد، از کی کی کی کیسه های پلاستیکی، کیسه های پوشاک، تنه ها یا این که باکس ها به کار گیری می‌کنید. سوراخ ها، اشک ها، و ترک ها را با یک نوار دوام، مانند نوار کاست پوشش دهید.

پیشگیری از بید و سوسک؟:


پنجره های امن پنجره و روزنه های هوای کل ورودی های کوچک به منزل خویش را به طور مهر و موم گردیده و در شکل قابلیت نگهداری فرمایید. تعمیر یا این که جایگزینی هر ورقه مصدوم یا این که پاره گردیده که شما فعلا داشته باشید و مطمئن گردید که شیت اکران شما از یک مش خوب ایجاد شده است. از حاشیه های بیرون از کناره های هوا استعمال نمائید تا آن‌ها‌را به صورت ایمن مهر و موم فرمایید. این اقدامات امنیتی سوسک ها را از پرواز بیرون می نماید.

کشتن حشرات:


طومار پرواز چسبنده را در اطراف پنجره ها و دیگر ورودی های بالقوه قرار دهید. با به کار گیری از شیت پرواز در حوالی درب ها و پنجره ها برای دریافت کردن هر سوسک فرش که سعی برای ورود به منزل خویش را. سوسک ها به ورقه می چسبد و به جهت ناتوانی در فرار و گریز خواهند مرد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۱۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)