پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

پاك كردن لكه شير كاكائو از روي فرش و ۳ روش آسان براي انجام…

ضمن جابجايي فرش به قاليشويي براي شستشو قاليشويي معتبر در مشهد و تميز كردن لكه شير كاكائو از روي فرش، طرق معمولي‌خيس و سهل‌تري هم وجود داراست كه مجال و هزينه كمتري از ما مي گيرد. البته پيش از اعمال هر مورد از اين طرز‌ها، بد وجود ندارد به نكاتي درباره اين شغل دقت داشته باشيد.

نكته نخستين اينكه با اعتنا به بافت پروتئيني و چرب شير، گرما ميتواند موجب لخته شدن آن و دشوارتر شدن تميز كردن لكه شير كاكائو از روي فرش گردد. بر اين پايه نياز به به كارگيري از محلول آب سرد با ماده هاي شوينده را نبايد از خاطر موفقيت.

آيتم سپس اينكه رفع لكه در كمترين فرصت و قبل از منعقد شير و جايگزين شدن آن در لابلاي الياف فرش قادر است تاثيرات مثبت اين شغل را صدچندان نمايد.

به كارگيري از محلول جوش شيرين و آب سرد يكي اين طريق‌هاست كه با پاشيدن آن بر روي لكه شيركاكائو جديد ايفا مي‌گردد.


نحوه آنگاه به كارگيري از محلول آمونياك و آب سرد، گشوده هم بر روي لكه نو ميباشد. براي نظافت كردن لكه شير كاكائو از روي فرش بدين طرز مي بايست بعد از پوشيدن دستكش، پاره اي آمونياك را با اب سرد تركيب كرده و با برس يا اين كه دست روي لكه بماليد. آنگاه با اب سرد مالش دهيد و تا تميز شدن بي نقص ادامه دهيد.

كاربرد شوينده‌هاي آنزيم‌دار نيز نحوه ديگري ميباشد كه به نظافت كردن لكه شير كاكائو از روي فرش ياري متعددي مي‌نمايد. اين آيتم نيز بعداز نظافت كردن شيركاكائو با يك دستمال منزه از سطح فرش و به وسيله محلول شوينده با آب سرد قابل اجراست.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي لكه شير از روي فرش ماشيني

براي اكثري از خانم‌ها طريق‌ي درست تميز كردن لكه شير التفات قاليشويي معتبر در مشهد متعددي داراست و مي خواهند با طريق‌هاي درست نظافت كردن اين لكه‌ها آشنا شوند. درين مقاله شمارا با نحوه‌هاي نظافت كردن لكه شير از روي فرش ماشيني آشنا مي كنيم.

تميز كردن لكه شير با جوش شيرين
هنگامي شير روي فرش دستبافت مي‌ريزد با به كارگيري از جوش شيرين مي توانيد هم بوي بد آن را از در بين ببريد و هم تاثير آن را از روي الياف فرش منزه فرمائيد. پس آغاز با يك دستمال كم آب لكه شير را منزه فرمائيد و آن‌گاه يه خرده مقداري پودر جوش شيرين را با آب تركيب نمائيد و يك خمير نسبتا سپيد را صحيح فرمائيد.

خمير جوش شيرين را روي لكه شير بماليد و بگذاريد مدتي روي فرش باقي بماند تا تاثير لكه شير را از در بين چيره شود. آنگاه آن را از روي فرش جارو نمائيد و با يك دستمال پاك فرش را تميز نمائيد. در‌صورتي‌كه كل اين پروسه را به صدق و با تمركز اعمال دهيد، هيچ اثري از شير روي فرش باقي نمي‌ماند.

قاليشويي چلسي كارشناس شستشوي گونه هاي فرش
سوله قاليشويي چلسي كرج عضو قانوني اتحاديه قاليشويان و فرش فروشان كرج، دارنده سوله اي مجهز با ماشين آلات تك تك خودكار فراهم ارائه كيفيت بالا ترين سرويس ها شستشوي فرش در سراسر كرج.

تصويب پيشنهاد آنلاين
با تخفيف ويژه
تخفيف ويژه
سرويس ها قاليشويي
نظافت كردن شير با اسطوخودوس
اسطوخودوس گياهي ميباشد كه در صورتي‌كه روي لكه شير بريزيد قادر است رنگ و بوي آن را از في مابين پيروز شود. هنگامي فنجان يا اين كه استكان شير از دست خودتان يا اين كه فرزندتان روي فرش ماشيني سرازيرشد نگران نباشيد. آغاز با يك دستمال كم آب لكه را از روي فرش تميز نماييد. آن‌گاه پودر گل اسطوخودوس را روي لكه بپاشيد و نيم ساعت طاقت فرماييد. آن گاه آن را جارو نماييد.

با اين فعاليت لكه شير از روي فرش ماشيني منزه مي گردد، در غايت هم روي فرش را با يك دستمال سپيد و مرطوب تميز نمائيد.

تميز كردن لكه شير از روي فرش ماشيني با شوينده‌هاي خانگي


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۲:۴۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي فرش تركي

در آحاد جهان فرش‌هاي دستباف اهل ايران از قيمت بالايي بهره مند ميباشند. قاليشويي معتبر در مشهد كشور ايران در سرتاسر دنيا با فرش‌هايي شناخته مي شود كه سزاوار حفظ در شايسته ترين موزه‌ها و كاخ‌ها ميباشند. كمتر كسي را مي توانيد پيدا فرمائيد كه اهل هنر باشد و در آرزوي داشتن قالي‌هاي خوش نقش اهل ايران نباشد.

فرش‌ها كه بها و اصالتشان را حتي با گذر فرصت نيز مراقبت مي‌نمايند، نياز به مراقبت در موقعيت خاصي دارا هستند.

كمتر فرشي ميباشد كه رنگ قالي شويي را در زمان قدمت خويش نديده باشد. فرش‌ها به دليل آنكه در معرض مداوم پاها ميباشند، به خودشان كثيفي را جذب كرده و به شستشو نياز پيدا مي‌نمايند.

فرش تركي يكي بااصالت‌ترين قالي‌هاي اهل ايران ميباشد كه به محافظت اختصاصي نياز دارااست. اين فرش‌ها بها بالايي دارا‌هستند كه با يك شستشوي مطلوب ميتوانيد مطمئن باشيد كه آسيبي نخواهند مشاهده كرد. درين مقاله شيوه شستشوي فرش تركي را توضيح ميدهيم، پس تا پايان همدم ما باشيد.

معرفي فرش تركي
اين فرش‌ها كه با نقش‌ و نگارهاي خوشگل و رنگ‌هاي گرم و عمدتا قرمزشان شناخته گرديده، در شهرهاي سوراخ نشين جمهوري اسلامي ايران بافته ميشوند.

با يقين مي‌قدرت فرش‌هاي تركي را گران‌ترين فرش‌هاي دستباف جمهوري اسلامي ايران دانست. اين فرش‌ها نوع رنگ و روش بافت متفاوتي نسبت به فرش‌هاي ديگر شهرها دارا هستند و همين زمينه سبب آلرژي بيشتر اين نوع از قالي گرديده است.

لازمه اين آلرژي دقت بدين نكته ميباشد كه در حين شستشو دستگاه‌هاي خاصي به‌عمل گرفته خواهد شد تا كمترين زخم به فرش رسد. مقصود از شستن فرش خوب نشانه دادن زيبايي و اصالت آن ميباشد و خير از در بين بردن آن.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۴۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

روش هاي ترميم ريشه فرش در قاليشويي

يك كدام از بخش هاي اساسي هر فرش، قاليشويي معتبر در مشهد ريشه يا اين كه به عبارتي تار فرش ميباشد.

ريشه فرش ها بسته به دلايل متعدد به عنوان مثال سفيدي، پا خوردگي، گرد و غبار و… در معرض آلوده و كثيف و ناپاك شدن ميباشند.

شيوه هاي نادرست شستشو ريشه، منجر پوسيدگي يا اين كه پاره‌گي آن ميشود.

درصورت ترميم و حفظ مطلوب مي شود به ارتقاء ارتفاع قدمت فرش و ريشه ياري نمود.

طريق هاي ترميم فرش بسته به نوع فرش، دست باف يا اين كه ماشيني مختلف است.

زنان خـانه دار حتـما مراقـب ريـشه هاي فرش هـاي خويش بـاشيد.

تفاوت ترميم ريشه فرش ماشيني با دستباف
مبرهن ميباشد كه ترميم ريشه فرش هاي دستبافت به طور كامل دستي و بوسيله استادان فرش در قاليشويي شكل مي گيرد در حالي كه براي فرش هاي ماشيني، ترميم ريشه فرش بوسيله چرخ هاي ريشه زن ايفا ميشود.

نكته اساسي درين شغل: گزينش درست اليافي ميباشد كه از نگاه فرآورده و رنگ متناسب با الياف فرش باشد. هنگامي كه تمام ريشه فرش تعدي چشم باشد رفوگر براي رفوگري فرش از جايي كه فرش بافته شد‌ه‌است ريشه ها را كلا از فرش جداگانه كرده و تك تك ريشه فرش را مجدا با ريشه هاي مهيا مي دوزد.

ولي چنانچه ريشه فرش جزيي و تكه تكه مجروح باشد، رفوگر ريشه فرش را با نخ هاي هم رنگ و هم كالا از به عبارتي قسمتي كه گزند چشم ، ريشه دوزي مي نمايد.

ارزش ترميم ريشه فرش با دقت به نوع بافت فرش(دستبافت يا اين كه ماشيني)، بعدها و محصول الياف به عمل رفته در هر فرش گوناگون و گوناگون ميباشد.

فيلم ريشه بافي فرش ها در سوله

چه هنگامي ريشه فرش نياز به ترميم داراست؟
در اصل با رعايت نكاتي خاص مي شود به حفظ و مراقبت فرش پرداخت هر تعدادي اين نكات براي فرش هاي دستبافت و ماشيني گوناگون است.

البته رعايت اين اصول براي هر دو سبك فرش، براي ارتقا قدمت بيشتر فرش، امري هويدا ميباشد. فرش هاي كه ريشه پوسيده ، رنگ پريده يا اين كه ريشه هاي كوتاه گرديده دارا هستند نياز به ترميم ريشه دارا هستند. كارداران مختلفي منجر پوسيدگي فرش و رنگ پريدگي فرش ها مي‌شود،.

يك كدام از آنان تابش بدون واسطه نوروروشنايي خورشيد ميباشد. تابش هميشه آفتاب، بر روي ريشه فرش به مررو فرصت سبب زخم ديدگي و پوسيدگي ريشه فرش مي‌گردد، به اين ترتيب پيشنهاد ميگردد از پهن كردن فرش ها در ذيل تابش بي واسطه خورشيد جلوگيري كنيد.

از ساير عواملي كه منجر زخم به ريشه فرش و در فيض ترميم ريشه فرش مي‌شود، مي شود به رطوبت اشاره كرد. رطوبت مي‌تواند از قرار دادن گلدان فارغ از تحت گلداني بر روي فرش يا اين كه ريختن مايعات مانند آب و …در فرش توليد گردد كه سبب ساز به ساخت‌و‌ساز بوع نامطبوع و در سود پوسيدگي فرش و ريشه آن گردد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۳۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

لكه هاي رايج در رابطه با شستشوي مبل چرمي

چرم ها رنگ هاي مختلفي دارا هستند قاليشويي معتبر در مشهد و شستشوي مبل چرمي براي رنگ هاي گوناگون مختلف است، ممكن ميباشد در پاك كردن مبل چرم روشي براي يك رنگ بهتر به شغل آيد البته براي رنگ ديگر چنين نباشد. پس پيش از به كارگيري از طريق هاي رايج را بر روي منطقه كوچكي بدور از حيث آزمون نماييد در صورتيكه كار كرد آن صحيح بود به پاك كردن بقيه نقاط ادامه دهيد.

نكات اصلي در ارتباط با مبل چرمي
اساسا به رعايت نكاتي مي شود به ارتفاع فعاليت مبل هاي چرمي خويش خاطر نشان كرد.

مثلا مبل هاي چرمي خويش را در معرض تابش نور و روشنايي آفتاب يا اين كه قربت شومينه قرار ندهيد.

جهت شستشوي مبل چرمي هيچ وقت از آب زياد يا اين كه حلال منزه كننده يا اين كه صابون خانگي به كار گيري ننماييد. (حلال هاي قادر دارنده آمونياك ميباشند كه رنگ مبل را از ميان برده و آن راسفيد مي نمايند.)

عالي ميباشد لكه هاي به وجود آمده بر روي مبل چرمي را به محض ساخت شدن منزه فرماييد زيرا با سپري شد فرصت نظافت كردن لكه فعاليت بسيار رنج مي‌گردد.

جهت تميز كردن لكه هاي روغن بر روي مبل چرمي آغاز لكه چربي را با پارچه كم آب كنيد بعد مقدار نوشابه به اندازه لكه ساخت گرديده روي لكه بريزيد و آن را با دستمال تميز كنيد.

لكه هاي جوهر يا اين كه خود كار را با پنبه آغشته به الكل مي‌توانيد تميز كنيد هرچه لكه جوهر بيشتر باشد به الكل و پنبه بيشتري احتياج داريد.

لكه هاي تيره و سياهي كه بر روي مبل سپيد چرمي ساخت‌و‌ساز مي گردند را مي‌توانيد با خميري كه نتيجه ها ادغام آب ليمو و كرم تاتاري ميباشد تميز فرماييد.

اذن دهيد اين خمير به برهه زماني ده دقيقه بر روي لكه بماند، آن گاه خمير را با پارچه اي مرطوب منزه نمائيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۶:۱۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

درخشان كردن مبلمان چرمي

همينطور در حالتي‌كه مي‌خواهيد قاليشويي معتبر در مشهد مبل چرمي تان بدرخشد:

مي‌توانيد به معيار يك سوم سركه سپيد به ياروهمدم دو سوم روغن برزگ يا اين كه روغن كتان را با هم ادغام فرماييد.

و با يك دستمال پارچه اي بر روي مبل چرمي بكشيد.

اين عمل را خوب ميباشد در نصف شب ايفا دهيد تا بعداز سپري شد ساعاتي وقت گير روغن بر روي مبل شما بدرخشد.

پس از سپري شد اين فرصت مبل را با يك دستمال پارچه اي پاك كم آب فرمائيد. حالا مبل شما مانند روز اوليه ميدرخشد.

اين نكته را بدانيد كه پيشنهاد شستشوي فرش چرمي و پوستي در قاليشويي پذيرفته ميگردد.

لكه هاي رايج در ارتباط با شستشوي مبل چرمي
چرم ها رنگ هاي مختلفي دارا‌هستند و شستشوي مبل چرمي براي رنگ هاي گوناگون گوناگون ميباشد، ممكن ميباشد در نظافت كردن مبل چرم روشي براي يك رنگ عالي به شغل آيد البته براي رنگ ديگر چنين نباشد. پس پيش از به كارگيري از طريق هاي رايج را بر روي حوزه‌ كوچكي بدور از حيث آزمون نمائيد در صورتي‌كه كار كرد آن صحيح بود به پاك كردن بقيه نقاط ادامه دهيد.

نكات اساسي در ارتباط با مبل چرمي
در اصل به رعايت نكاتي مي شود به ارتفاع كار مبل هاي چرمي خويش خاطر نشان كرد.

مثلا مبل هاي چرمي خويش را در معرض تابش فروغ و روشنايي آفتاب يا اين كه قربت شومينه قرار ندهيد.

جهت شستشوي مبل چرمي هيچ زمان از آب زياد يا اين كه حلال منزه كننده يا اين كه صابون خانگي استعمال ننماييد. (حلال هاي قادر دارنده آمونياك مي باشند كه رنگ مبل را از در بين برده و آن راسفيد مي نمايند.)

عالي ميباشد لكه هاي به وجود آمده بر روي مبل چرمي را به محض ساخت شدن منزه كنيد زيرا با سپري شد فرصت تميز كردن لكه عمل بسيار رنج ميگردد.

جهت تميز كردن لكه هاي روغن بر روي مبل چرمي آغاز لكه چربي را با پارچه كم آب فرماييد آن گاه مقدار نوشابه به اندازه لكه ساخت‌و‌ساز گرديده روي لكه بريزيد و آن را با دستمال منزه فرماييد.

لكه هاي جوهر يا اين كه اتومات را با پنبه آغشته به الكل ميتوانيد تميز كنيد هرچه لكه جوهر بيشتر باشد به الكل و پنبه بيشتري احتياج داريد.

لكه هاي تيره و سياهي كه بر روي مبل سپيد چرمي ساخت‌و‌ساز ميشوند را مي‌توانيد با خميري كه نتايج مخلوط آب ليمو و كرم تاتاري ميباشد تميز فرمائيد.

اذن دهيد اين خمير به برهه زماني ده دقيقه بر روي لكه بماند، بعد از آن خمير را با پارچه اي مرطوب تميز كنيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۵۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

انواع فرش ترك موجود در بازار

فرش رخنه‌ معمولي: در بعدها ۲ تا ۱۲ تنظيم ميگردد قاليشويي معتبر در مشهد و الياف ۱۰۰ درصد اكروليك ميباشد.
فرش رخنه‌ ممتاز: دارنده گل هاي پررنگ ميباشد و جلوه اي بسيار خوشگل و خاص دارااست.
فرش سوراخ سمرقند: اين فرش ۷۰۰ كتف وبا تراكم بالا ساخت‌و‌ساز مي‌گردد و مزايايي زيرا عدم پرزدهي با ثبات رنگي بالا دارااست.
معايب فرش هاي تركي
همان گونه كه اشاره شد فرش هاي ماشيني سوراخ با وجود طرح هاي خوشگل و مدرني كه دارا هستند از اصالت اهل ايران بهره مند نيستند و اين فرمان ذوق و سليقه اي است‌.
ضخامت اين فرش ها معدود ميباشد و براي نشستن زياد مطلوب نيستند.
اين ديده هاي لايت با داشتن رنگ پر‌نور به مشقت پاك ميشوند و در‌حالتي كه مواد غذايي و يا اين كه گرد و غبار به موقع پاك نگردد باعث به جراحت و كوتاه شدن قدمت فرش ميشود.
در هر شكل اين فرش هابراي اشخاصي كه دارنده فرزند خرد مي‌باشند مطلوب نيستند.
الياف هايبلاك فرش تركيه بر تاثير سنگيني وسايلي مانند مبلمان در گير فرورفتگي مي گردند.
قابل ذكر ميباشد كه هيچ وقت مواد شستشو را به صورت بدون واسطه بر روي فرش شكاف نريزيد چون سبب ساز پوسيدگي فرش و رنگ پريدگي آن مي گردد.

خشكشويي براي فرش هاي سوراخ مطلوب ميباشد؟
همانگونه كه در عنوان اوليه اشاره شد جهت خشكشويي فرش سوراخ در خانه هيچوقت مواد شستشو را بدون واسطه روي فرش نريزيد و مواد را در يك كاسه گرانقدر با آب ولرم ادغام كنيد و به امداد يك طوري مواد را بر روي سطح قالي بكشيد.
و ولي خشكشويي فرش تركي در خانه بوسيله قاليشويي ها شايسته ترين چاره ميباشد.
در قاليشويي به طريق معمول آغاز گرد و غبار فرش شكاف گرفته ميگردد و آنگاه فرش خيسانده گرديده به وسيله دستگاه هاي توسعه يافته و مواد شوينده منحصربه‌فرد شسته مي‌شوند و در غايت آب آنان گرفته مي گردد و فرش تماما كم آب ميشود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۳۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي گليم دستباف

گليم هاي دستباف به جهت آلرژي بالا در رنگ قاليشويي معتبر در مشهد و بافت نياز به شستشوي با تمركز بالايي دارا‌هستند.
پس سفارش ما اين ميباشد كه تا مكان ممكن گليم را به قاليشويي هاي داراي اعتبار بسپاريد.

با اين درحال حاضر ما نكاتي را جهت شستشوي گليم دستباف در خانه ارائه مي دهيم:

گليم را در مكاني شيبدار پهن كند و سطحش را به طور كاملً تر نماييد.
محلولي از شامپو فرش و آب ولرم تهيه و تنظيم نمائيد و به وسيله اسفنج همه نقاط گليم را بشوييم.
آن‌گاه سطح گليم را طوري با آب شستشو بدهيد كه هيچ اثراتي از مواد شستشو باقي نماند.
در مرحله پايان كه دفعه به كم آب‌كردن گليم ميرسد آن را در محلي معلق فرمائيد يا اين كه در جايي با شيب تند قرار دهيد تا رطوبت به صورت مجموع بيرون خواهد شد.
از معلق كردن آن در معرض نور و روشنايي خورشيد و سوزنده آفتاب پرهيز كنيد.
جهت زدودن اثرات روغن و چربي از سركه سپيد و تميز كننده هاي خنثي براي گليم هاي دستباف به كار گيري نمائيد و لكه آب ميوه‌، شكلات و قهوه بر روي گليم دستباف را با آب نصفه گرم و صابون خانگي يا اين كه شامپو پاك نماييد.

طريق محافظت گليم دستباف
در شكل بروز لكه بر روي سطح گليم نسبت به رفع آن بر طبق دستور كار سريعا مبادرت نمائيد‌.

دست كم هفته اي يك توشه بوسيله جاروبرقي سطح گليم را پاك نماييد.
اسباب و اثاث هنگفت وزن مانند مبل، ميز و.. را هر از گاهي تغيير و تحول جاي بدهيد تا از ساخت فشردگي موضعي در گليم خودداري خواهد شد.
درصورتي كه قصد جابجا كردن گليم را داريد حتي المقدور آن را رول فرمائيد.
از قرار دادن گليم دستباف در ذيل نوروروشنايي بي واسطه آفتاب و يا اين كه قربت منابع حرارتي بپرهيزيد.
رطوبت در دراز بازه باعث پوسيدگي فرش و گليم ميشود.
جهت پاك كردن گليم دستباف جاروي دستي به جاروبرقي ارجعيت داراست.
جهت دوري از فروغ و روشنايي شديد خورشيد و جراحت به گليم از پرده كلفت استعمال فرماييد.
هر از گاهي گليم را راز و ته فرمائيد تا به يك اندازه در معرض سايش قرار بگيرد‌.
درب را به سيرتكامل‌اي تهيه و تنظيم نماييد كه هنگام چرخش با گليم در تماس نباشد.
جهت خودداري از جنبش كردن گليم هاي دستباف بر روي سنگ، موزاييك و سراميك ازآسترهاي اسفنجي مانند يا اين كه كانال‌هاي توري به كار گيري فرماييد.
جهت كم آب كردن رطوبت بخشي از گليم بوسيله حوله آب آن را گردآوري نمائيد و آنگاه نصيب مرطوب را توسط حرارت ملايم سشوار كم آب فرمائيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۹:۲۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)