پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

شستشوی لکه شیر از روی فرش ماشینی

برای اکثری از خانم‌ها طریق‌ی درست تمیز کردن لکه شیر التفات قالیشویی معتبر در مشهد متعددی داراست و می خواهند با طریق‌های درست نظافت کردن این لکه‌ها آشنا شوند. درین مقاله شمارا با نحوه‌های نظافت کردن لکه شیر از روی فرش ماشینی آشنا می کنیم.

تمیز کردن لکه شیر با جوش شیرین
هنگامی شیر روی فرش دستبافت می‌ریزد با به کارگیری از جوش شیرین می توانید هم بوی بد آن را از در بین ببرید و هم تاثیر آن را از روی الیاف فرش منزه فرمائید. پس آغاز با یک دستمال کم آب لکه شیر را منزه فرمائید و آن‌گاه یه خرده مقداری پودر جوش شیرین را با آب ترکیب نمائید و یک خمیر نسبتا سپید را صحیح فرمائید.

خمیر جوش شیرین را روی لکه شیر بمالید و بگذارید مدتی روی فرش باقی بماند تا تاثیر لکه شیر را از در بین چیره شود. آنگاه آن را از روی فرش جارو نمائید و با یک دستمال پاک فرش را تمیز نمائید. در‌صورتی‌که کل این پروسه را به صدق و با تمرکز اعمال دهید، هیچ اثری از شیر روی فرش باقی نمی‌ماند.

قالیشویی چلسی کارشناس شستشوی گونه های فرش
سوله قالیشویی چلسی کرج عضو قانونی اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، دارنده سوله ای مجهز با ماشین آلات تک تک خودکار فراهم ارائه کیفیت بالا ترین سرویس ها شستشوی فرش در سراسر کرج.

تصویب پیشنهاد آنلاین
با تخفیف ویژه
تخفیف ویژه
سرویس ها قالیشویی
نظافت کردن شیر با اسطوخودوس
اسطوخودوس گیاهی میباشد که در صورتی‌که روی لکه شیر بریزید قادر است رنگ و بوی آن را از فی مابین پیروز شود. هنگامی فنجان یا این که استکان شیر از دست خودتان یا این که فرزندتان روی فرش ماشینی سرازیرشد نگران نباشید. آغاز با یک دستمال کم آب لکه را از روی فرش تمیز نمایید. آن‌گاه پودر گل اسطوخودوس را روی لکه بپاشید و نیم ساعت طاقت فرمایید. آن گاه آن را جارو نمایید.

با این فعالیت لکه شیر از روی فرش ماشینی منزه می گردد، در غایت هم روی فرش را با یک دستمال سپید و مرطوب تمیز نمائید.

تمیز کردن لکه شیر از روی فرش ماشینی با شوینده‌های خانگی


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۲:۴۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)