پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

ماشین آلات قالیشویی مخصوص آب گیری

دستگاه آب‌گیری، همچون کم آب کن ماشین لباسشویی میباشد قالیشویی معتبر در مشهد و به یاری نیروی فرار و گریز از راءس کار می‌نماید. بدین ترتیب که فرش شستشو داده گردیده به طور لول در محیط این دستگاه قرار ‌میگیرد و بعد از آن مخزن آن با سرعت بالا استارت به چرخیدن می‌نماید. این عمل سبب ساز ‌می شود تا آب فرش به ‌طور بدون نقص از آن بیرون خواهد شد. شایسته ترین قالیشویی ها این مرحله را به خیر اجرا میدهند.

دستگاه کم آب کن قالیشویی
وجود کم آب کن در کارگاه قالیشویی باعث ‌می‌گردد تا فرش‌ها علاوه بر اینکه با گاز کم آب ‌میشوند؛ به تندرست و بهداشت آن‌ها نیز اهمییت داده گردد. مهم‌ترین قسمت در بخش کم آب کن برگه‌های لوله ای صورت می باشند که فرش روی آن‌ها پهن ‌میگردد و آن‌ها تخت‌گاز رطوبت درون تار و پود را کم آب ‌می‌نمایند. در بعضا از قالیشویی‌ها از سیستم اتاق کم آب کن، برای کم آب کردن قالی استعمال ‌می شود. این اتاق‌ها به امداد ارتقا دما و ساخت وضعیت تهویه خاص، طی کمتر از تعدادی ساعت می توانند قالی و فرش را کم آب نمایند. شایان بیان میباشد در کارخانجات گوناگون فی مابین اشکال امکانات و دستگاه‌های قالیشویی تفاوت‌های متعددی در نوع و اقتدار عملکردی آن ها وجود دارااست. این مورد سبب ساز ‌می‌گردد کیفیت سرویس ها در قالیشویی‌ها مختلف باشد. جستجوی شایسته ترین سوله قالیشویی طهران فعالیت مشقت بار و دشواری وجود ندارد به شرطی که بتوانید از سوابق و معیار رضایت‌مندی مشتری‌یان آن با خبر گردید.

فرش‌ها در اولِ ورود به سوله در محلی برای زدودن گرد و خاک گردآوری ‌می گردند. این کار که در قبل به طور دستی و از روش کوبیدن چوب به پشت فرش ایفا میشد؛ فیض کارآمدی به غیر از پخش شدن وسعت متعددی از گرد و غبار در هوا و یا این که زخم دیدن ساختار تار و پود فرش در بر نداشت. البته امروزه وجود این دستگاه در سوله‌ها باعث ‌میشود این مرحله که در پاکیزگی آخری فرش‌ها نقش بسیار مهمی‌داراست؛ عالی و بی آلایش‌خیس صورت پذیرد.
دستگاه گرد و غبارگیر با داشتن سیلندرهای خویش به فرش ارتعاشاتی را وارد می‌نماید. این ارتعاشات که از روش دستگاه قابل تهیه می‌باشند؛ قابلیت و امکان بیرون کردن کل ذرات گرد و خاک را از سطح فرش و از لابه‌لای تار و پود را دارا میباشد. به طور همزمان با خروج گرد و غبار از فرش، سیستم مکش دستگاه این ذرات را مکیده و جذب ‌می‌نماید. سیستم عملکردی دستگاه، قابلیت و امکان تهیه زدودن غبار از اشکال فرش‌های ماشینی و دستبافت را با هر معیار نازکی دارا میباشد.

 

دستگاه ریل شستشو (قطار شستشو) قالیشویی
این ماشین در واقع قلب کارگاه شستشوی قالی میباشد. عملکردهای زیادی برای این دستگاه تعریف‌و‌تمجید گردیده است که نصیب عمده شستشوی قالی اعم از شستشو، آب‌گیری و روی هم گذاشتن فرش را اعمال ‌میدهد. این ماشین دارنده پمپ‌های تزریق ماده شوینده میباشد و ‌میتواند آب مستعمل برای شستشو را بازیافت نماید. از خصوصیت‌های دیگر این دستگاه شستشو، ‌می‌قدرت به فرچه‌های متناسب با اندازه فرش اشاره نمود. گنجایش کاری درین ماشین به دو نصیب مهم که دربرگیرنده اندازه ورودی دهانه دستگاه، که انتخاب کننده حداکثر اندازه پهنا فرش گزینه شستشو میباشد و همینطور اقتدار شستشوی متراژ در ساعت، تقسیم ‌می گردد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)