پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

شستشوی فرش را در سال چند مرتبه انجام دهیم

فرش ها لوازمی می باشند که در فضاها و جای هایی قرار میگیرند که به شدت قالیشویی معتبر در مشهد در معرض آلودگی و کثیفی جای دارد. شستشوی فرش از دیرباز گرفتاری اشخاص محسوب میشود و نحوه های گوناگونی برای اجرا آن وجود دارااست. شستشوی فرش هم در خانه و هم در قالیشویی طهران شکل می پذیرد. بدین مراد خوب میباشد شایسته ترین قالیشویی طهران را تعیین کرده و از متخصصین و پرسنل حرفه ای آن یاری بگیرید. ما در‌این نوشته‌ی علمی نکات و مواقعی در مورد شستشوی فرش در چنگ شما قرار میدهیم تا شما عزیزان با بازرسی این نوشته‌ی علمی و استخراج دانایی و اگاهی بیشتر عملکردی عالی و پیروز خیس را تجارب فرمائید. پس تا انتهای این نوشته ی علمی با ما همدم باشید.

آیا شستشوی بیش تر از حد فرش ضرر و زیان دارااست؟
برخی از اشخاص بر این یقین می‌باشند که شستشوی فرش به خیل عظیم باعث از در بین رفتن بافت و الیاف فرش می گردد. البته بایستی بدانید که شستشوی فرش خیر صرفا سبب ساز زخم به فرش نمی‌شود بلکه قدمت آن را زمان بر خیس و فراتر میبرد. ولی بایستی بدانید که‌این شغل را با به کارگیری از ماده های شوینده مرغوب و به روشی صحیح اجرا دهید. ولی شستشوی فرش آن هم بیشتراز حد صحیح وجود ندارد و خوب میباشد هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک توشه فرش خویش را بشویید. این مجال برای شستشوی فرش به طور معمول میباشد البته درصورتی که فرش شما در محیطی جای‌دارد که به شدت در معرض آلودگی میباشد به شستشوی بیشتری احتیاج دارااست.

تفاوت شستشوی فرشهای ماشینی و دستباف
فرش های ماشینی و دستباف با اعتنا به نوع الیاف و بافتی که دارا هستند شیوه های شستشوی متفاوتی نیز دارا‌هستند. برای مثال برای شستشوی فرش ماشینی و از دربین بردن لکه ها از روی این فرش می‌توانید از آب سرد به کارگیری فرمائید. به‌این شکل که توسط اسفنجی که با آب سرد تر گردیده، لکه را تر می‌کنید. آن گاه محلول شامپو فرش و آب را با استعمال از یکدست پاک و سپید بر روی لکه می مالید. قبل از به کارگیری این محلول بر آحاد فرش خوب میباشد آن را بر روی تکه ای از فرش آزمایش فرمائید و بعداز اعتقاد از عدم رنگ دهی از آن برای کلیه نقاط فرش به کار گیری فرمایید. برای شستشوی فرش دستباف و از در میان بردن لکه از روی آن نیز میتوانید از ترکیب یک قاشق شامپو فرش و یک فنجان آب به کار گیری فرمایید. شیوه شستشوی فرش دستباف همچون شستشوی فرش ماشینی میباشد با این تفاوت که ممکن میباشد به کار گیری از ماده های شوینده شیمیایی به بافت و رنگ فرش دستباف زخم وارد نماید


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۴۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)