پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

چرا زمستان بهترین زمان شستشوی فرش و مبل شویی است؟

شایسته ترین فرصت شستشوی فرش و مبل شویی
هم سال نو میلادی و هم عید باستانی در فصل‌زمستان واقع گردیده‌اند و همین قضیه منجر میشود که اکثر عموم دنیا ناچار باشند در فصل‌زمستان منزل تکانی نمایند. قالیشویی معتبر در مشهد اما متاسفانه یک اطمینان اشتباه در دولت ها وجود داراست و آن این میباشد که فصل زمستان فصل نیکی برای مبل شویی و شستشوی فرش وجود ندارد.
این در حالی میباشد که فصل‌زمستان در واقعیت یک کدام از شایسته ترین زمان ها سال برای نظافت کردن فرش میباشد. ولی چرا بیشتر متخصصان این فصل سال را برای ایفا شغل های منزل و به خصوص پاک کردن مبل و فرش مطلوب می دانند؟ با ما یار و همدم گردید تا از دلایل آن ها آگاه گردید.
مهم‌ترین فواید شستشوی فرش و مبل شویی در فصل‌زمستان
همانگونه که اشاره شد برخلاف اعتقادوباور مردم فصل‌زمستان شایسته ترین مجال شستشوی فرش و مبل شویی میباشد، برای این داعیه دلایلی وجود دارااست که در پی به مهمترین آنان اشاره کرده ایم:

پرهیز از زخم‌دیدن بافت فرش
در بیشتر شهرهای سردسیر دنیا، از نمک برای خودداری از لیزخوردن اشخاص و ماشین‌ها در معابر به کارگیری می‌گردد. بدین ترتیب طبیعی میباشد که در طی ماه‌های سرد، این نمک وارد منزل ما گردیده و روی فرش‌ها جا کم آب نماید.

قرار به چنگ آوردن در معرض منیزیم و کلرید کلسیم قادر است فرش را حاد نماید. از طرفی نمکی که روی معابر و در جاده‌ها می‌ریزند، تاثیر قلیایی متعددی داراست و اثر عمیقی روی فرش میگذارد.

به این ترتیب برای خلاص شدن از شر نمک، خلال جارو کشیدن بایستی مبل‌ها و فرش‌ها را هر یکسری هفته یک توشه با محلول سرکه و آب بشویید.

صرف فرصت بیشتر در منزل
بیشتر روزهای فصل زمستان به جهت سوز‌و‌سرما و مسدود شدن راه و روش‌ها، اعضای خانواده در کنار هم می باشند. براین اساس شما تحت عنوان خانم منزل بایستی جای باکیفیتی را برای اعضاوجوارح مهیا فرمائید.

از طرفی در‌این فصل بیشتر مایعاتی مانند قهوه، دمنوش و سوپ به کار گیری می‌گردد. پس احتمال آلوده و کثیف شدن فرش‌ها نیز بالا می‌رود. ماندن در منزل موجب می گردد که شما زیاد از مبلمان و فرش‌ها به کارگیری کرده و نیاز به پاک کردن را بیشتر شم نمائید.

 


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۱:۱۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)