پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

رد شدن فرش بعد از شستشو، یعنی کاریه که شده؟


انگیزه رنگ زرد شدن فرش پس از شستشو چیست؟
برای آنکه از صورت دادن اینگونه اتفاقی پرهیز نمایید بایستی بدانید که انگیزه زرد رنگ شدن فرش بعداز شستن چیست؟ قالیشویی معتبر در مشهد یک کدام از مهمترین انگیزه های این زمینه به کار گیری از شوینده های نامناسب میباشد. شوینده هایی که خواص اسیدی متعددی دارا‌هستند به خصوص برای فرش هایی با نازکی بیشتر مطلوب نیستند و سبب از میان رفتن بافت فرش و درپی آن سبب ساز زرد رنگ شدن فرش میشود.

یکی از دیگر از دلایل زرد رنگ شدن فرش آن میباشد که اشخاص فرش خویش را پیش از شستشو جارو نمیکنند. این شغل سبب ساز میگردد که گرد و غبار در میان بافت فرش باقی بماند و پس از شستشوی فرش در گیر تیرگی و زردی خواهد شد.

مقاله مرتبط: شستشوی فرش، خودم بشورم یا این که ببرم قالیشویی؟


برای پرهیز از زردی فرش بعداز شستشو چه‌شغل کنیم؟
پیشنهاد ما این میباشد که پس از شستشوی فرش، آب آن را کاملا بیرون کرده و در جایی قرار دهید تا نم مانده اش هم به گذر زمان از دربین برود. استدلال این شغل هم آن میباشد که آب مو جود در فرش به گذر زمان مجال سبب زرد رنگ شدن فرش و تیرگی آن می گردد. به همین استدلال هم پیشنهاد می شود که قطعا همه آب جان دار در فرش را پس از شستشو بیرون فرمایید. می قدرت بیان کرد که‌این گزینه، وسیع ترین انگیزه زردرنگ شدن فرش بعداز شستشو میباشد.

اعتنا فرمایید که حتی در حالتی‌که آب فرش را به امداد پارو به خیر بگیرید، بایستی حواستان به ریشه‌های فرش هم باشد. وسیع ترین انگیزه زرد رنگ شدن ریشه های فرش بعداز شستشوی آن بی توجهی درین مرحله از فعالیت میباشد.

مقاله مرتبط: گونه های کاور ریشه فرش: ریشه های فرش را پاک و خوشگل نگه دارید


از در بین بردن زردی فرش
برای آنکه زردی فرش پس از شستشو را از در بین ببرید بایستی مشاهده کنید که ترازو این زردی تا چه حدی میباشد. در شرایطی‌که زیاد باشد می بایست آن را به دست یک قالیشویی با تجربه و کارشناس بسپارید و در‌حالتی که هم خفیف میباشد خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و دست به عمل گردید.


برای از دربین بردن زردی فرش در منزل بایستی به سراغ مواد شستشو با خواص اسیدی زیر بروید. شوینده را باطن آب گرم ترکیب نمائید. بایستی بدین نکته اشاره نمود که آب سرد هیچ کمکی به شستشوی فرش نخواهد کرد و آب داغ هم سبب از میان رفتن بافت فرش و زخم رساندن به آن میگردد. به همین ادله آب گرم شایسته ترین گزینش میباشد. هم اکنون با امداد یک ابر و یا این که اسفنجی که به ادغام آب و ماده های شوینده می زنید به آرامی بر روی ریشه های رنگ زرد گردیده فرش بزنید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۱:۳۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)