پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

عدم گرد وغبار گیری قبل از شستشوی فرش

یک کدام از مهمترین کارهایی که پیش از شستن فرش‌ها  قالیشویی معتبر در مشهد می بایست اعمال اعطا کرد گرد وغبارگیری مطلوب میباشد. در صورتیکه گردوغبار جانور بر روی فرش‌ها منزه نشوند ممکن میباشد به منافذ و الیاف‌های فرش نفوذ نمایند و در در حالتی‌که عملیات شستشو به‌خیر اجرا نشود ممکن میباشد در غایت منجر کدر شدن و تغییر و تحول رنگ فرش خواهد شد. غبارگیری فرش‌ها قادر است بوسیله جاروبرقی‌های خانگی یا این که صنعتی صورت بپذیرد. معمولاً هنگامی که فرش‌ها بوسیله قالیشویی طهران شسته میگردند این دیگر ایراد کدر شدن را نخواهند داشت به این دلیل که به وسیله جاروبرقی‌های پرقدرت گردگیری می شوند.

خیساندن اشتباه فرش
یک کدام از دیگر از دلایل اساسی کدر شدن فرش‌ها روش نامناسب خیساندن آن میباشد. هرکدام از فرش‌ها از مواد و الیاف منحصربه‌شخصی ایجاد می شوند و ما یحتاج میباشد که برای نظافت کردن آن از آبی‌رنگ با دماهای ویژه‌ای استعمال شود. برای خیساندن فرش‌ها موردنیاز میباشد که آب با دمای ملایم مصرف شود چرا‌که آب داغ یا این که آب سرد نمی‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد. همینطور فرش‌ها نباید برای مدتی زمان بر خیسانده شوند و بایستی فورا شسته شوند.

استعمال از شوینده‌های نامناسب
شوینده‌های نامناسب و شیمیایی می توانند یک کدام از مهم‌ترین دلایل کدر شدن قالی و فرش‌ها باشند. شوینده‌های شیمیایی هر مورد دارنده خاصیت اسیدی و قلیایی متفاوتی می‌باشند و می توانند به بافت و رنگ فرش‌ها جراحت وارد نمایند. پیش از مبادرت به شستشوی فرش موردنیاز میباشد که داده ها دقیقی از بافت و الیاف آن وجود داشته باشد و از شوینده‌های خنثی برای نظافت کردن آن‌ها استعمال شود


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۰۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)