پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

لکه های رایج در رابطه با شستشوی مبل چرمی

چرم ها رنگ های مختلفی دارا هستند قالیشویی معتبر در مشهد و شستشوی مبل چرمی برای رنگ های گوناگون مختلف است، ممکن میباشد در پاک کردن مبل چرم روشی برای یک رنگ بهتر به شغل آید البته برای رنگ دیگر چنین نباشد. پس پیش از به کارگیری از طریق های رایج را بر روی منطقه کوچکی بدور از حیث آزمون نمایید در صورتیکه کار کرد آن صحیح بود به پاک کردن بقیه نقاط ادامه دهید.

نکات اصلی در ارتباط با مبل چرمی
اساسا به رعایت نکاتی می شود به ارتفاع فعالیت مبل های چرمی خویش خاطر نشان کرد.

مثلا مبل های چرمی خویش را در معرض تابش نور و روشنایی آفتاب یا این که قربت شومینه قرار ندهید.

جهت شستشوی مبل چرمی هیچ وقت از آب زیاد یا این که حلال منزه کننده یا این که صابون خانگی به کار گیری ننمایید. (حلال های قادر دارنده آمونیاک میباشند که رنگ مبل را از میان برده و آن راسفید می نمایند.)

عالی میباشد لکه های به وجود آمده بر روی مبل چرمی را به محض ساخت شدن منزه فرمایید زیرا با سپری شد فرصت نظافت کردن لکه فعالیت بسیار رنج می‌گردد.

جهت تمیز کردن لکه های روغن بر روی مبل چرمی آغاز لکه چربی را با پارچه کم آب کنید بعد مقدار نوشابه به اندازه لکه ساخت گردیده روی لکه بریزید و آن را با دستمال تمیز کنید.

لکه های جوهر یا این که خود کار را با پنبه آغشته به الکل می‌توانید تمیز کنید هرچه لکه جوهر بیشتر باشد به الکل و پنبه بیشتری احتیاج دارید.

لکه های تیره و سیاهی که بر روی مبل سپید چرمی ساخت‌و‌ساز می گردند را می‌توانید با خمیری که نتیجه ها ادغام آب لیمو و کرم تاتاری میباشد تمیز فرمایید.

اذن دهید این خمیر به برهه زمانی ده دقیقه بر روی لکه بماند، آن گاه خمیر را با پارچه ای مرطوب منزه نمائید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۶:۱۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)