پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

2 روش براق کردن فرش بدون شستشو


درخشان کردن فرش فارغ از شستشو
طرز‌های زیادی برای نظافت کردن فرش سوای شستن وجود دارااست. البته این نحوه‌هایی که در‌پی معرفی می کنیم؛ جزء برگزیدگان‌ها و گاها تعجب آور‌ترین ترفندهای برق پرتاب کردن فرش می‌باشند. قالیشویی معتبر در مشهد

به کار گیری از فوم اصلاح
یک چاره سهل و آسان و نادر هزینه برای از دربین بردن لکه‌های فرش، به کار گیری از فوم اصلاح میباشد. یه خرده فوم اصلاح را روی فرش بریزید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. آنگاه آن را با یکپارچه منزه منزه فرمائید. این محلول روی طیف وسیعی از گونه های لکه‌ها مثلا لکه‌های ناشی از روغن طعام اثر گذار میباشد و می تواند درخشندگی فرش شما‌را ارتقاء دهد.

پیش از اینکه از این ماده برای درخشان کردن فرش به کار گیری فرمایید؛ مسلما آن را روی نصیب کوچکی از فرش آزمون کرده و در صورتی‌که الیاف فرش پس از یک‌سری دقیقه بدین ماده عکس العمل نماد نداد؛ از آن به طور بزرگ به کار گیری نمائید. برخی از فرش‌ها الیاف حساسی دارا‌هستند و ممکن میباشد به مواد شیمیایی مو جود در فوم اصلاح عکس العمل نشانه داده و تغییر و تحول رنگ دهند.

سرکه و جوش شیرین
سرکه و جوش شیرین یک مخلوط فوق‌العاده برای پاک کردن فرش، درخشان کردن و از فی مابین بردن بوی بد الیاف آن میباشد. برای درخشان کردن فرش به این‌شیوه آغاز بایستی محلولی با ادغام ۱ لیتر آب و یک فنجان سرکه سپید تهیه و تنظیم نمائید. آن گاه این محلول را روی فرش اسپری کرده تا جایی که بافت آن تماما مرطوب گردد. بعد از آن بسته به بعد ها فرش، یه خرده جوش شیرین روی آن بپاشید و اذن دهید فرش یک سری ساعت در همین موقعیت بماند. آن گاه می توانید ذرات ریز جوش شیرین را با جاروبرقی از لابه‌لای الیاف آن بیرون فرمایید.

درخشان کردن فرش با جوش شیرین

یکسری نکته قابل توجه که می توانند درخشندگی فرش شمارا ارتقاء دهند
فرش اولی چیزی میباشد که حیث مهمانان را در طول ورود به منزل شما جلب می‌نماید. به این ترتیب اساسی میباشد که خلال پاک بودن، براق نیز باشد. رعایت نکاتی که در ذیل مطرح کرده‌ایم اثر متعددی روی درخشندگی و جدید ماندن فرش شما دارا هستند.

به ساخت برخی از لکه‌ها، مانند لکه جوهر و روغن و چربی تخت گاز برخورد نشانه دهید. هر چقدر قدمت این لکه‌ها روی فرش بیشتر خواهد شد؛ نظافت کردن آنان دشوارتر میگردد.
برای پاک کردن برخی از لکه‌ها نباید شتاب فرمایید. بعضی از آلودگی‌های مرطوب، بایستی آغاز کم آب گردیده و آنگاه زدوده شوند. مثلا درصورتی که قهوه روی فرش ریخته، صرفا کافیست که تا فرصت کم آب شدن فرش، از تردد بر روی آن حیطه پرهیز کنید. لکه‌های مرطوب معمولا پس از کم آب شدن خوب منزه می گردند.
پیش از شستشوی فرش، نوع الیاف آن را انتخاب فرمائید. در صورتی نمی‌دانید کالا فرش‌تان چیست؟ بایستی مقداری محتاط باشید و به مکان آب داغ از آب خنک یا این که ولرم برای درخشان کردن آن به کارگیری فرمایید. فراموش نکنید که پشم به آب گرم حساس میباشد. پس فرش پشمی را به طبع با آب سرد پاک فرمائید. در قبال مواد تصنعی یه خرده مقاوم‌خیس می باشند. ابریشم، پنبه و بقیه مواد ارگانیک نیز بایستی با تمرکز خاص و با امکانات تخصصی منزه شوند. براین اساس شستشوی این فرش‌ها را مسلما به قالیشویی بسپارید.
به ثبات رنگی فرش اعتنا فرمائید. برای تشخیص اثبات بودن رنگ الیاف کافیست که مقدار مقداری از مواد شستشو انتخابی خویش را روی فرش آغشته به آب بمالید و بگذارید تا تر بخورد. در حالتی که تغییری در رنگ الیاف مشاهده نکردید؛ می توانید برای درخشان کردن فرش از آن ماده خاص استعمال نمائید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۳۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)