پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

تأثیر شستشوی منظم فرش در افزایش عمر آن

فرش‌ها زینت‌قسمت هر منزل‌ای میباشند و کمتر منزل اهل ایران را میتوانیم سوای وجود فرش‌ها متصور شویم. اتاق نشیمن، اتاق خواب، ذیل میز ناهارخوری و هر مکان دیگر منزل فرش‌ها حضور دارا هستند. قالیشویی معتبر در مشهد در واقع فرش، پرکاربرد‌ترین وسیله هر منزلی میباشد، چون دایم در درحال حاضر منش رفتن و نشستن روی آن ها هستیم و وسایل سنگینی مانند مبلمان را روی آن‌ّها قرار میدهیم. به این ترتیب اساسی میباشد که در مراقبت و مراقبت از آنها سختکوش باشیم تا بتوانند سالیان سال پایین پای ما بدرخشند.

گاهی ممکن میباشد هنگام میل کردن یک فنجان قهوه، دست شما بلرزد و آن روی فرش بریزد. یا این که آنکه فرزند دلبند شما با دست‌هایی آغشته به طعام چهاردست و پا روی فرش برود و منجر آلوده و کثیف شدن آن گردد. به‌این‌ها بایستی گرد و غباری که با رویه رفتن لای تار و پود فرش شما رخنه می‌نماید هم اضافه کنیم. کلیه این‌ها سبب می شوند فرش شما به گذر زمان مجال تغییر و تحول رنگ داده و دیگر آن طراوت مستمر را نداشته باشد. شما با یک حفظ اصولی میتوانید جلوی این رخداد را بگیرید و سبب ساز ارتقاء قدمت فرش خویش گردید.
چه‌گونه قدمت فرش را ارتقا دهیم
یکی‌از بی آلایش‌ترین و ولی مهم ترین راه و روش‌کارهایی که برای ارتقاء قدمت فرش به شما سفارش می کنیم، شستشوی منظم فرش میباشد. در واقع این نادرست بزرگی میباشد که در انتظار بمانیم فرش ما آلوده گردد و آن‌گاه آن را بشوییم. هر هنگامی که لکه‌ای روی فرش ظواهر شد بلافاصلهً می بایست برای برطرف کردن آن مبادرت کرد. در صورتیکه لکه به یاد ماندنی باشد، از دربین رفتن آن دشوار‌خیس میگردد. در ضمنً سفارش می گردد در فصل‌های فصل بهار، فصل‌تابستان و فصل پاییز که فرایند کم آب شدن فرش مشقت بار وجود ندارد، دستکم یک سکو فرش خویش را بشویید. درضمنً پیشنهاد میکنیم هیچ وقت از روشنایی بدون واسطه خورشید برای کم آب شدن فرش خویش به کار گیری نکنید، چون قادر است باعث به رنگ پریدگی فرش شما خواهد شد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)