پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

پاک کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش و ۳ روش آسان برای انجام…

ضمن جابجایی فرش به قالیشویی برای شستشو قالیشویی معتبر در مشهد و تمیز کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش، طرق معمولی‌خیس و سهل‌تری هم وجود داراست که مجال و هزینه کمتری از ما می گیرد. البته پیش از اعمال هر مورد از این طرز‌ها، بد وجود ندارد به نکاتی درباره این شغل دقت داشته باشید.

نکته نخستین اینکه با اعتنا به بافت پروتئینی و چرب شیر، گرما میتواند موجب لخته شدن آن و دشوارتر شدن تمیز کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش گردد. بر این پایه نیاز به به کارگیری از محلول آب سرد با ماده های شوینده را نباید از خاطر موفقیت.

آیتم سپس اینکه رفع لکه در کمترین فرصت و قبل از منعقد شیر و جایگزین شدن آن در لابلای الیاف فرش قادر است تاثیرات مثبت این شغل را صدچندان نماید.

به کارگیری از محلول جوش شیرین و آب سرد یکی این طریق‌هاست که با پاشیدن آن بر روی لکه شیرکاکائو جدید ایفا می‌گردد.


نحوه آنگاه به کارگیری از محلول آمونیاک و آب سرد، گشوده هم بر روی لکه نو میباشد. برای نظافت کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش بدین طرز می بایست بعد از پوشیدن دستکش، پاره ای آمونیاک را با اب سرد ترکیب کرده و با برس یا این که دست روی لکه بمالید. آنگاه با اب سرد مالش دهید و تا تمیز شدن بی نقص ادامه دهید.

کاربرد شوینده‌های آنزیم‌دار نیز نحوه دیگری میباشد که به نظافت کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش یاری متعددی می‌نماید. این آیتم نیز بعداز نظافت کردن شیرکاکائو با یک دستمال منزه از سطح فرش و به وسیله محلول شوینده با آب سرد قابل اجراست.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)