پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

شستشوی موکت

یکی راههای پوشاندن کف خانه به غیر از فرش، قالیشویی معتبر در مشهد موکت است. در قبلی آحاد کف منزل با موکت ها پوشیده می شدند البته امروزه کف منزل ها را بیشتر با سنگ، سرامیک، پارکت و… می پوشانند. البته در اتاق های خواب به خصوص اتاق های کودک ها از موکت به کارگیری می‌شود.

بدین خیال و خاطر، شستشوی موکت برای اعضای خانواده، بسیار اساسی میباشد.

از آنجایی که موکت ها در مجموع بخش های کف به عنوان مثال کناره درب ورودی، ذیل پنجره ها، مجاورت خدمات بهداشتی و… همواره در معرض آلوده و کثیف و آلوده و کثیف شدن می باشند پس در معرض خاک گرفتگی می باشند هرچند با کشیدن جارو برقی به شیوه درست می قدرت تا حدودی خاک آن را گرفت اما برای پاکیزگی بایستی، موکت ها شسته شوند.

جهت پیشنهاد شستشوی موکت، با قالیشویی افرا تماس حاصل نمایید.
پرسشی که ذهن بیشتر منزل داران را مشغول نموده است این میباشد که آیا می شود موکت های خویش را برای شستشو به قالیشویی بفرستیم یا این که نه؟

جواب پر‌نور میباشد، شستشوی موکت ها را می شود به قالیشویی های مجاز ارسال کرد تا هم میکروب ها و باکتری های آن منزه گردند و هم پاک و براق گردند.

البته این نکته را بدانیم که در دو نوع موکت داریم:

موکت های چسبیده به کف زمین موکت هایی که از زمین جداگانه می گردند
برای شستشوی موکت های چسبیده به زمین از طریق خشکشویی در محل به کارگیری میکنند مثل شستشوی فرش به سوله میرود و با مواد و شامپو مطلوب شستشو می گردد.
شستشوی موکت در محل
برای فرش های چسبیده به زمین شستشو در محل شکل می‌گیرد مانند شامپو فرش کشیدن فرش ها، موکت را نیز می اقتدار در محل شست.

ولی به طرز خانگی!

نکته حائض اهمیت در شستشوی موکت از میان بردن لکه ها در آنهاست در‌این نصیب باید نوع لکه و زمان مجال آن را در لحاظ داشته باشیم.

در‌صورتی‌که لکه تازه باشد می اقتدار با گزینش ماده شوینده مطلوب با لکه، زودتر سریعتر و با فرصت کمتر، لکه را از دربین پیروزی در حالیکه برای لکه های دیرین خیس نظافت کردن آن طاقت فرسا خیس و هزینه بر خیس میباشد.

از سرویس ها قالیشویی افرا، شستشوی موکت به زمین چسبیده در منزل شماست که با تصویب پیشنهاد شما نیروی کار قالیشویی در خانه شما حضور پیدا میکنند و موکت شما‌را به شایسته ترین شرایط شستشوی می‌دهد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)