پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

غبارگیری از فرش پیش از شروع ضدعفونی

برای استارت ضدعفونی فرش دستباف و ماشینی قالیشویی معتبر در مشهد آغاز بایستی قالی غبارگیری خواهد شد. این فعالیت با امداد جاروبرقی و جارو کشیدن پشت و روی فرش جاری ساختن می گردد. با این شغل، خاک و گرد و غبار مو جود در فرش گرفته گردد. خوب میباشد برای نگهداری سالم فرش و همینطور پاکیزگی همیشگی آن، هفته‌ای یک توشه فرش را جارو نمایید تا بازدارنده از نفوذ آلودگی در عمق فرش گردید. همینطور هنگام غبارگیری مسلما از ماسک به کار گیری نمائید تا گرد و غبار وارد ریه‌های شما نشود.

برخی به خطا با چوب به فرش ضربه میزنند تا به اصطلاح آن را غبارگیری نمایند. این عمل سبب بروز خسارات جبران‌ناپذیری به فرش گردد. تار و پود فرش بسیار حساس میباشد و شاید شما تاثیر آن را در لحظه نبینید؛ ولی در زمانبر برهه زمانی، متوجه زخم خواهید شد. همینطور کشیدن فرش بی‌مهابا منجر می شود که قالی پاره خواهد شد. پس هنگام غبارگیری به طبع به نگهداری تندرست فرش توجه نمائید. فرش‎‌های سابق بیش از دیگر گونه های فرش، ضعیف بوده و در معرض گونه های جراحت میباشند.

یک کدام از روشهای که منجر میگردد تا قدمت فرش بیشتر گردد رعایت اصول محافظت از فرش میباشد.

استعمال از محلول‌های خانگی برای ضدعفونی فرش
می‌قدرت گونه های محلول ضدعفونی فرش را در خانه ایجاد کرد. مثلا با مخلوط ریکا، شامپو فرش و پاره ای خمیردندان سپید و آب میتوانید، یک محلول خانگی برای نظافت کردن فرش صحیح فرمائید. ضدعفونی فرش با سرکه نیز یک کدام از طرز‎‌های متداول خانگی میباشد. شما فقط می بایست مقدار بسیار یه خرده سرکه سپید به‌این محلول خانگی اضافه فرمایید و فرش را با آن شستشو دهید. قبل از شستشو به طبع نصیب کوچکی از فرش را با این محلول تحقیق نمائید که رنگ پس ندهد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۰۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)