پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

راهنمای قدم به قدم شستشوی پرده در خانه

برای ایفا یک شستشوی اصولی و استاندارد، قالیشویی معتبر در مشهد رعایت روند پایین از مداقه متعددی شامل است:

پیش از گشودن پرده از روی میله، مسلما به واحد سنجش چین آن توجه نمایید. چنانچه نمی‌توانید مسافت چین‌ها را تشخیص دهید؛ پهنا پرده را با متر اندازه‌گیری نمائید تا بتوانید بعداز شستشوی آن را به شرایط اول گشوده گردانید.
مطلقا سرب ذیل پرده و آحاد گیره‌های آن را پیش از شستشو گشوده نمایید.
در شرایطی که از پرده‌های پلیسه‌دار به کارگیری می کنید؛ برای اعتقاد و باور از شستشوی بدون نقص نصیب‌های تحت چین، عالی میباشد چین‌ها را گشوده کرده و نوار پرده را به موقعیت نخستین بازگردانید.
پیش از آغاز روند شستشوی پرده، گرد و غبار روی پارچه را با جاروبرقی بگیرید یا این که پرده را حرکت دهید. برای جاروکشیدن شایسته ترین طرز این میباشد که پرده را روی تخت گشوده نمائید و با محرمانه خرد جاروبرقی، آن را گردگیری فرمایید.
فراموش نکنید که ماشین لباسشویی را بیش تر از حد مالامال نکنید. اکثر پارچه‌ها در شکل تر شدن هنگفت ‌خیس می گردند.
برای شستن پردهای توری با دست هیچ وقت پارچه را مالش ندهید و چنگ نزنید. کافیست که یک لگن کف صحیح کرده و پرده را درون لگن بچرخانید.
تلاش فرمائید پرده را بعداز شستشو روی دو طنابی که به طور برابر و با مسافت زیاد نصب گردیده‌اند کم آب فرمایید تا سطح ها مرطوب پارچه با هم تماس نداشته باشند. خلال اینکه هیچ وقت اذن ندهید که پرده زیاد روی طناب بماند. در غیر شکل ممکن میباشد لک گردد.
پس از بیرون شدن آب اضافه پارچه و در حالی که هنوز مرطوب میباشد؛ آن را از نصیب پشت اتو نمائید. در صورتی پارچه بدون نقص کم آب گردیده‌است؛ مجدد مجموع پرده را مرطوب فرمائید تا به صدق اتو خواهد شد.
درزهای روی پرده که عموما به جهت چین‌خوردگی ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند را به آرامی بکشید تا از چروکیدگی خودداری گردد. آن‌گاه آن را روی یک سطح تمیزی مانند تخت پهن کرده و اتوکشی فرمایید.
هنگامی پرده تماما کم آب و اتو شد؛ قلاب‌ها و گیره‌ها را مجددا متصل کرده و نوارپرده را به اندازه پهنا گذشته پرده توده نمائید.
در صورتی اتوکشی روی سطح صاف برای‌تان قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد؛ میتوانید پس از معلق کردن پرده مرطوب از بخارشوی دستی یا این که اتوهای ایستاده (بخارگر) برای صاف کردن چروک‌ها به کار گیری فرمائید.
پاک کردن دیوار و پنجره‌ها را پیش از معلق کردن پرده فراموش نکنید. از آنجایی که معمولا اکثر خانم‌ها از طریق دوم برای اتوکشی به کار گیری می‌نمایند و لاجرم بدون چاره میباشند که پرده را مرطوب معلق نمایند؛ وجود حتی ذره‌ای گرد و خاک روی پنجره و دیوارهای کناری موجب می شود که پارچه پرده با‌گاز آلوده خواهد شد. برای پاک کردن این قسمت‌ها میتوانید از یک اسفنج آغشته به محلول مایع شوینده و آب استعمال فرمائید.
برای اینکه پرده در طی نصب به زمین مالیده نشود و مجددا کثیفی را به خویش جذب نکند؛ مسلما در حین نصب بایستی یک نفر ذیل نردبان بایستد و از مالیده شدن پرده به زمین پرهیز نماید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۳۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)