پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

روش شستشوی گلیم

هر یک سری ماه یکبار به تامل شستشوی گلیم خویش باشید. قالیشویی معتبر در مشهد در‌این مواقع پیشنهاد می‌گردد که از موادی مانند جوش شیرین برای شستشوی کم آب استعمال نمایید. کمی جوش شیرین را روی مجموع نصیب‌های گلیم بریزید و اذن دهید که برای نیم ساعت روی آن باقی بماند. جوش شیرین تحت عنوان یک جذب‌کننده بهتر برای آلودگی‌ها فعالیت می‌نماید و گرد و غبار را از بافت زیرین گلیم خارج میکشد. گلیم را بعد از نیم ساعت به خیر و خوبی جاروبرقی بکشید تا اثری از آلودگی روی آن باقی نماند. در شرایطی که اختلال همچنان برجا باقی مانده میباشد، به سراغ فراگیری آتی بروید.

طرز شستن گلیم دستباف
برای شستشوی فرش و گلیم دستباف نیاز به مهارت بیشتری میباشد. چون این گلیم ها از آلرژی بالاتری در رنگ و بافت منتفع می باشند. پس خوب میباشد در شکل نداشتن مهارت کافی از قالیشویی معتبری امداد بگیرید. البته برای شستشوی فرش و گلیم خویش در خانه بایستی آغاز آن را در مکانی پهن کرده و سطح آن را تر فرمایید. آن‌گاه توسط ترکیبی از شامپو فرش و آب گرم و یک اسفنج منزه مجموع سطح گلیم را بشویید و در پایان با آب آن را از ماده شوینده منزه و پاک فرمائید.

طریق شستشوی گلیم فرش
این فرآیند را به خواسته شستشوی گلیم دنبال نمائید تا از منزه بودن آن یقین داشته باشید.

نظافت کردن گلیم
دو طرف گلیم را جارو بکشید تا هیچ‌سیرتکامل آلودگی روی آن باقی نماند. برای نظافت کردن گلیم می توانید از جاروبرقی هم به کارگیری فرمایید، البته جاروهای دستی و دیرین با پرزهای ملایم شایسته ترین آیتم برای این شغل می باشند.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۱:۴۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)