پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

۷ ترفند برای رفع بوی بد شیر روی فرش!

محلول آب و صابون خانگی : این محلول یک منزه‌کننده همگانی بوده قالیشویی معتبر در مشهد و برای رفع اکثری از لکه‌ها به عنوان مثال شیر و بوی بد آن را به راحتی رفع می‌نماید. ریختن این محلول بر روی بخش‌های متبوع فرش و باقی گداشتن آن برای مدتی و آن گاه تمیز کردن آن برای این شغل تماما اثرگذار میباشد.

به کارگیری از محلول شامپو فرش: شامپوهای منحصربه‌فرد فرش خیر‌فقط برای تطهیر و شستن فرش، که برای رفع لکه و بوی ناشی از آن هم آیتم به کارگیری میباشند. لکه شیر و بوی ترشیدگی ناشی از آن یکی همین مورد ها میباشد که با به کار گیری از اسپری شامپوی رقیق گردیده و آن گاه کم آب کردن آن با پارچه از روی فرش شکل می گیرد.
نوشابه: ریختن نوشابه روی لکه شیر آن را تماما حل کرده و تمیز کردن آن را ممکن می‌نماید. این عمل را میتوانید با اسپری کردن نوشابه در روند آتی یا این که لکه‌های خرد، می‌قدرت بوی بد شیر روی فرش را به‌کلی نابود کرد.

آمونیاک: استعمال از محلول ۱ قاشق غذاخوری آمونیاک و ۲ فنجان آب آب نیم‌گرم می‌اقتدار به‌راحتی لکه شیر را از فی مابین پیروزی و بوی بد ناشی از آن را ریشه‌کن کرد.

قهوه: کاربرد قهوه به‌ادله جذب بالای رایحه به وسیله این ماده یکی طرق رفع بوی بد شیر از روی فرش میباشد.

جوش شیرین: این ماده یک تمیز‌کننده کار کشته میباشد که با جذب چربی و رطوبت شیر، میتواند جلوی تکثیر بوی بد شیر روی فرش را بگیرد. کافی میباشد با پاشیدن جوش شیرین روی لکه و جارو کردن آن بعداز یک‌سری ساعت این ایراد حل می‌گردد.

ریکا: با حل کردن این مایع و ریختن یا این که اسپری آن روی لکه شیر بسته به واحد سنجش حجم لکه، می‌اقتدار بوی بد شیر روی فرش را رفع کرد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۰۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)