پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

۷ ترفند برای رفع بوی بد شیر روی فرش!

محلول آب و صابون خانگی : این محلول یک تمیز‌کننده قالیشویی معتبر در مشهد همگانی بوده و برای رفع بخش اعظمی از لکه‌ها برای مثال شیر و بوی بد آن را به راحتی رفع می‌نماید. ریختن این محلول بر روی بخش‌های متبوع فرش و باقی گداشتن آن برای مدتی و آنگاه نظافت کردن آن برای این شغل تماما موءثر میباشد.

به کار گیری از محلول شامپو فرش: شامپوهای اختصاصی فرش خیر‌صرفا برای تطهیر و شستن فرش، که برای رفع لکه و بوی ناشی از آن هم آیتم استعمال میباشند. لکه شیر و بوی ترشیدگی ناشی از آن یکی‌از همین موردها میباشد که با به کار گیری از اسپری شامپوی رقیق گردیده و بعد کم آب کردن آن با پارچه از روی فرش شکل میگیرد.
نوشابه: ریختن نوشابه روی لکه شیر آن را به طور کامل حل کرده و تمیز کردن آن را ممکن می‌نماید. این عمل را می توانید با اسپری کردن نوشابه در روند آینده یا این که لکه‌های خرد، می‌اقتدار بوی بد شیر روی فرش را به‌کلی نابود کرد.

آمونیاک: استعمال از محلول ۱ قاشق غذاخوری آمونیاک و ۲ فنجان آب آب نیم‌گرم می‌اقتدار به‌راحتی لکه شیر را از در بین پیروزی و بوی بد ناشی از آن را ریشه‌کن کرد.

قهوه: کاربرد قهوه به‌استدلال جذب بالای رایحه به وسیله این ماده یک کدام از شیوه های رفع بوی بد شیر از روی فرش میباشد.

جوش شیرین: این ماده یک تمیز‌کننده حاذق میباشد که با جذب چربی و رطوبت شیر، می تواند جلوی نشر بوی بد شیر روی فرش را بگیرد. کافی میباشد با پاشیدن جوش شیرین روی لکه و جارو کردن آن بعداز یکسری ساعت این ایراد حل میگردد.

ریکا: با حل کردن این مایع و ریختن یا این که اسپری آن روی لکه شیر بسته به ترازو حجم لکه، می‌اقتدار بوی بد شیر روی فرش را رفع کرد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)