پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

مسیر صعودی صادرات فرش دستباف

مسیر رو به بالا صادرات فرش دستباف. این نوشته‌ی علمی از کارگاه قالیشویی معتبر در مشهد ، اولی قالیشویی آنلاین، را بخوانید. تا مسیر افزایشی صادرات فرش دستباف و صبحت های محمد مهدی فرشچی دیندار دراین باره بیشتر آشنا گردید.


صادرات شش ماهه همین سال:
نائب رئیس اقتصادی و بازرگانی راس ملی فرش کشور ایران از صادرات ۱۸۰ میلیون دلاری فرش دستباف طی شش ماهه امسال در مرز و بوم خبرداد. محمد مهدی فرشچی دین دار در مذاکره با رادیو اذعان کرد: باتوجه به اقدامات انجام شده از سوی تاجران و بازرگانان، راءس ملی فرش و سازمان توسعه و گسترش کسب و کار صادرات فرش دستباف جمهوری اسلامی ایران در مسیر رو به بالا جای دارد.

ارتقاء صادرات سالهای قبلی:
او همینطور اظهارداشت: بها صادرات فرش دستباف مملکت در سال ۱۳۹۴ رقمی برابر ۲۹۰ میلیون دلار بوده میباشد. که‌این عدد در سال ۱۳۹۵ به ترازو ۳۵۹ میلیون دلار ارتقاء یافته میباشد. نائب رئیس اقتصادی و بازرگانی راس ملی فرش جمهوری اسلامی ایران اظهار‌کرد: صادرات فرش دستباف سال ۹۵ به نسبت سال ۹۴ از نظر وزنی ۱۳ درصد و به نظر ارزشی ۲۳ درصد پرورش را آرم میدهد.
آوازه فرش اهل ایران:
او به دنبال بابیان اینکه این کالای سنتی از آوازه جهانی و معروفیت بسیار متعددی شامل است. خاطر نشان کرد: هنر اهل ایران در بخش اعظمی از کشورها توسط فرش دستباف معرفی گردیده است. ساخت و ساز فرش نسبت به دیگر صنعت های علی رغم مالیات بر ارزش افزوده بالایی که دارااست سرمایه کمتری را طلب می نماید.
استراتژی های بازاریابی:
او در قسمت دیگری از سخنان خویش اظهار‌کرد: در مشاجره استراتژی های حوزه بازاریابی برپایه مدرک راهبردی فرش دستبافت شش محور اصلی از قبیل نفوذ در بازارهای فرنگی تازه فرش دستباف، تسهیل تبادل داده ها بازار در زنجیره بها فرش دستباف، گسترش نام‌و‌نشان تجاری ملی پرشین کارپت، تقویت و گسترش تقاضای بازار داخلی، نگهداری و توسعه و گسترش بازارهای فرنگی جانور فرش دستباف و تبلیغ و اشاعه خصوصیت های متمایز هنری، فرهنگی و تاریخی فرش دستباف دنبال میشود.

اقتصاد مقاومتی و صادرات فرش:
نائب رئیس اقتصادی و بازرگانی راس ملی فرش ضمن اشاره به‌این پاراگراف که هنر – صنعت فرش دستباف کشور‌ایران عمر سه هزار ساله داراست. ادامه داد: این متاع به نظر اقتصادی خصوصیت های منحصربه‌فرد بفردی داراست. که در اقتصاد مقاومتی بسیار دارای اهمیت میباشد. برای ساخت‌و‌ساز یک فعالیت در نصیب سرویس ها دربین ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان، در نصیب صنعت ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان و در صنعت پتروشیمی ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز میباشد.

فرشچی دیندار یادآورشد: این معیار سپرده گذاری برای تولید یک فعالیت در هنر – صنعت فرش دستباف بسیار پائین میباشد.

 

اعتنا: در شرایطی که به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی یا این که قالیشویی آنلاین رجوع‌کنید. و از سرویس ها اعلاشویی به کارگیری نمایید. تا فرش شما با دستگاه های اختصاصی شسته خواهد شد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۲۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)