پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

ترفندهای از بین بردن بوی نم فرش

قطعا برای بیشتر شما عزیزان اتفاق افتاده  قالیشویی معتبر در مشهد  که پس از تحویل فرش از قالیشویی و پهن کردن آن، با بوی نامطبوعی از فرش روبرو گردیده باشید. انگیزه بوی بد فرش پس از پست کردن به قالیشویی یا این که شستشو می‌تواند یا این که به انگیزه کف گیری نامناسب که منجر باقی ماندن ماده شوینده در فرش می‌شود و یا این که کم آب نشدن بدون نقص فرش که منجر ساخت‌و‌ساز بوی نم در فرش میشود، باشد.

راجع به نخستین فرش بعداز کف مالی شدن باید مجموع کف های جان دار در آن بیرون شوند.

در صورتی فرش به خیر و خوبی با فشار آب شسته نشود ممکن میباشد کف در درون آن باقی بماند، کف مانده در قالی که مشمول مواد شستشو است بعد از کم آب شدن سبب ساز متصاعد نمودن بوی بد از فرش میگردد.

از سایر عواملی که سبب ساز تولید عطر از قالی بعداز شستشو میشود، بدون نقص کم آب نشدن فرش میباشد. پس از بیرون شدن کف از قالی، مرحله آبگیری دستگاه قالیشویی میباشد که درین مرحله مانند مرحله آبگیری ماشین لباسشویی آب فرش تماما گرفته می‌شود و آنگاه فرش را روی طناب، مقابل آفتاب قرار میدهند تا تماما کم آب شود، هویدا میباشد فرشی که به طور کامل کم آب نشده و هنوز نم در آن ما‌نده میباشد بعد از پهن شدن بوی نم آن اتاق را فرا خواهد گرفت.
بوی بد فرش همواره بعد از شستشو از فرش ساخت و ساز نمی‌گردد. همواره اتفاق افتاده که با ریختن آب یا این که مایعات بر روی فرش، فرش بوی بد میگیرد. طرز های گوناگونی جهت رفع بوی بد فرش وجود داراست. در‌این در میان شیوه های قالیشویی خانگی نسبت به بقیه طرز ها هم اثر گذار و هم مقرون به صرفه خیس هستند.

درصورتی که بوی بد ناشی از شستشو ناشی از وجود نم و عدم کم آب شدگی بدون نقص باشد می‌توانید فرش را جلوی آفتاب پهن کنید تا تماما کم آب گردد و نم از آن بیرون خواهد شد. در شرایطی‌که فضای کافی ندارید و پهن کردن فرش جلوی آفتاب برایتان مقدور وجود ندارد می‌توانید درهای واحد خویش را گشوده بگذراید وبا طریق نمودن اسپلیت اذن دهید فرش تماما کم آب گردد.

نحوه های دیگری جهت از در بین بردن بوی بد فرش وجود داراست که به دنبال نوشته‌ی‌علمی به آنان خوا‌هیم پرداخت.شایسته ترین طریق رفع بوی بد فرش، به کار گیری از جوش شیرین است. یه خرده جوش شیرین برروی فرش بریزید و اذن دهید پودر جوش شیرین به مقطع سه یا این که چهار ساعت بر روی فرش باقی بماند آنگاه بعد از سپری شدن مجال مشخص و معلوم گردیده فرش را جاروبرقی بکشید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۳۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)