پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

استفاده از سرکه سفید برای پاک کردن لکه چای از فرش

برای تزکیه لکه چای قالیشویی معتبر در مشهد   از محلول شامپو فرش و آب ولرم نیز می اقتدار بهره مند شد که برای این مراد پارچه ای سپید و پاک را با آنها مخلوط کرده و روی قسمتی از فرش که لک شد‌ه‌است بمالید. این فعالیت تا جایی که لکه برطرف گردد می بایست ادامه پیدا نماید. بعداز این مرحله با به کارگیری از دستمالی کم آب و سپید محل متبوع را کم آب نمائید. برای اجرا سریع خیس این مرحله از جاروبرقی غربال دار می قدرت بهره مند شد که امداد بخش اعظمی می نماید.
از‌آنجا که ما اهل ایران ها شیدا تناول کردن چای هستیم پس زیاد پیش می‌آید که چای روی فرش یا این که مبل ما بریزد. در شرایطی که شماهم چای روی فرش یا این که مبلمانتان ریخته و نگران میباشید که نکند مکان آن‌ها بماند، خوب طریق های تحت را برای تزکیه لکه چای آزمون فرمایید و برای دفعات آن‌گاه هم بخاطر داشته باشید.

۱-از میان بردن لکه چای زمانی هنوز جدید میباشد
خوشبختانه رویکرد حلش خیلی سادست. برای تزکیه لکه چای تنها کافی میباشد پاره ای آبلیمو را روی جایی که چای ریخته، اسپری کنی و آنگاه با یک دستمال نمناک نخی، روی آن بکشید. از آبلیمو های صنعتی هم میتوان به کار گرفت و مسلماً مایحتاج وجود ندارد آبلیمو طبیعی باشد. که از لحاظ اقتصادی هم به صرفه باشد.

البته بدین نکته اعتنا فرمائید که: هرچه سریع‌خیس مبادرت به از فی مابین بردن لکه چای فرمائید، این لکه هم شل‌خیس و هم خوب منزه میشود. پس چنانچه چای روی فرش جاری شد، سریعاً پیش از اینکه کم آب گردد، پاره ای آبلیمو روی آن اسپری فرمائید و بادستمال روی آن بکشید تا دیگر مکان لکه روی فرشت نماند.

در صورتیکه آبلیمو نداشتید از سرکه هم می‌توانید به کارگیری نمایید.
در‌حالتی که چای روی فرش ریخته به هر علتی منزه نشده و الان کم آب گردیده و اثر لکه چای روی فرش ما‌نده میباشد. یک از شایسته ترین راهکارها برای تزکیه لکه چای نحوه پایین میباشد:

به مقدار معادل نمک یا این که جوش شیرین را با سرکه قاطی نمایید. ( اثر جوش شیرین بیشتر میباشد. )
فرش را با آب گرم نم فرمایید و ترکیب سرکه و جوش شیرین را روی محل لکه بریزید. ۲ دقیقه شکیبایی نمائید.
با یک دستمال نخی پاک روی محل لکه سفت بکشید تا لکه از میان برود.
و آنگاه با یک دستمال نم گردیده با آب سرد فرش را پاک فرمایید.
از این طرز های برای از در بین بردن لکه چای از روی مبل هم می‌توانید استعمال فرمایید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۴۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)