پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

لکه شمع روی فرش را چگونه پاک کنیم

پارافین ریخته گردیده را با تکه ای قالیشویی معتبر در مشهد   از یخ، محکم کرده و بعد از آن با نوک جسمی تیز، پارافین جامد گردیده را بردارید. مراقب باشید بر روی کفپوش خطی ایجاد نشود. آنگاه پاره ای پولیش منحصربه‌فرد کفپوش را بر روی آن ناحیه از سطح کفپوش مالیده و بعداز آن با پارچه ای قابل انعطاف، اثر ها باقی‌مانده را تمیز کنید.

لکه شمع بر روی برگه دیواری: نخست پارافین را با قراردادن یخ بر روی آن جامد کرده و بعد از کندن به وسیله جسمی تیز، لکه چربی باقیمانده را به نحوه اتو و دستمال حوله ای و یا صفحه قهوه ای جاری ساختن دهید.
تزکیه لکه شمع از روی فرش و دیگر سطح های گوناگون به عنوان مثال نکات اساسی در به کار گیری بی دردسر گونه های شمع زینتی میباشد. به مکان ماندن لکه شمع روی فرش، خرقه و دیگر سطح های ظاهری نامناسب را به وجود می آورد. بیشترین سطوحی که در معرض لکه موم شمع در هنگام به کارگیری قراردارد، فرش و مبلمان میباشد.

به این ترتیب داشتن داده ها مورد نیاز در مورد اینکه لکه شمع فرش را به چه شکل منزه کنیم و یا این که طرز تزکیه لکه شمع از روی فرش از اهمیت بالایی شامل است. تزکیه لکه شمع از روی شیشه نیز برای تزکیه این لکه مومی صورت از روس سطح های شیشه‌ای گزینه به کار گیری قرار میگیرد. با استعمال از یکسری شیوه کاربردی به راحتی می توانید برای تزکیه لکه شمع از روی فرش و دیگر سطح ها اقدامات مایحتاج را ایفا دهید.

به کار گیری از ترفندهای رایج و در دسترس مثل ریختن جوش شیرین در ریکا برای رفع مکان لکه شمع از سطح های گرفته تا پاک سازی این لکه‌های مومی صورت با حرارت همه بایستی با تمرکز و اعتنا کافی با فرآورده سطح ها صورت پذیرد. تا کمترین جراحت را در‌پی داشته باشد.
سوالهای متعددی در‌این خصوص که چه‌طور لکه شمع را از دربین ببریم و یا این که شیوه از میان بردن لکه شمع از روی فرش و دیگر سطح ها در دسترس به چه شکل میباشد؟ در کنار دیگر موردها لکه بری فرش مثل از میان بردن بوی بد فرش مطرح میباشد. درین مقاله با ارزیابی اینکه لکه شمع روی فرش را چه گونه تمیز کنیم و مواقعی کاربردی اشکال منزه کننده برای از در میان بردن لکه شمع از روی سطح ها متعدد با شما هم پا خوا‌هیم بود.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۵۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)