پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

استفاده از آب اکسیژنه برای شستن فرش

آب اکسیژنه یک شوینده حاذق میباشد  قالیشویی معتبر در مشهد  و می توانید از ادغام ۱۷۶ میلی‌لیتر آب اکسیژنه و یکسری قطره بسیار معدود آبلیمو و ۳۵۰ میلی‌لیتر آب تحت عنوان یک نحوه پاک کردن فرش استعمال نمائید. این محلول برای فرش‌های دستباف بسیار مطلوب میباشد.

به چه شکل اشکال لکه‌های روی فرش را تمیز کنیم؟
تزکیه لکه‌ها بر روی فرش بستگی به نوع لکه دارااست. برای هر لکه‌ای بایستی محلول جدا تنظیم کرد. در پی گونه های لکه‌هایی را که بر روی فرش ساخت‌و‌ساز میگردند چک میکنیم.

شیوه تزکیه لکه طعام و چربی روی فرش
شایسته ترین شیوه برای از دربین بردن لکه چربی استعمال از آب گرم و مقداری صابون خانگی لباسشویی میباشد. در آغاز صابون خانگی را در آب گرم حل نمائید، بعد این محلول را به آرامی بر روی فرش بکشید و در غایت آبکشی فرمایید. بعداز آبکشی لکه‌ی چربی به طور کامل از میان می روند.

برای از در بین بردن لکه‌هایی که منشاء آنها آب میوه، لبنیات و یا این که سس میباشد، می بایست از سرکه سپید و آب یاری گرفت. برای این عمل، محلولی را با امداد آب گرم و ۲۰ گرم سرکه تنظیم فرمایید و آن گاه با امداد اسپری بر روی بخش‌هایی که لکه ساخت گردیده بپاشید. بعداز پاشیدن این محلول، با یاری یک دستمال یا این که فرچه فرش را پاک فرمائید.

برای تزکیه لکه چای روی فرش نحوه‌های مختلفی وجود دارااست که در پی بدان‌ها اشاره خوا هیم کرد:

تزکیه لکه چای روی فرش با یاری ماست نادر‌چرب
در آغاز می بایست فرش را کم آب نمایید و آب مازاد را از فرش بگیرید. بعد از آبگیری یک قاشق ماست نادر‌چرب را بر سطح لکه چای قرار دهید. ماست به جهت آنزیم‌های مخصوصش لکه را در خویش حل می‌نماید. یکسری دقیقه شکیبایی نمائید. آن گاه ماست را از روی لکه برداشته و با یاری یک دستمال نمدار فرش را پاک فرمایید.

 

یک فنجان جوش شیرین را داخل ظرف بریزید. یکپارچه نمدار را آغشته به جوش شیرین فرمایید و بر روی لکه‌ها بکشید؛ در غایت فرش را با آب سرد آبکشی کرده و کم آب نمایید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۳۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)