پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

چگونه بوی دود را از فرش پاک کنیم؟

مطلقا برای شما هم اتفاق افتاده که فرش قالیشویی معتبر در مشهد یا این که گلیم تان در گیر بوی دود گردیده باشد. حالا برای از در میان بردن بوی آن چه بایستی کرد؟
روزمره تعداد کثیری از مشتریان این سوال را از ما تحت عنوان قالیشویی عالی در مشهد میپرسند که چه‌طور بوی دود ناشی از سوختن خوراک، حریق سوزی و یا این که بوی سیگار را از در بین ببریم؟ در‌این نوشته‌علمی به طریق زدودن آن از فرش های تان میپردازیم.

بوی دود سیگار
یکی بوی های آزاردهنده و خطرناک بوی سیگار و دخانیات میباشد. وجود این عطر و نفوذ آن به فرش های منزل می‌تواند مسئله ای برای ساخت سرطان را در اعضاوجوارح خانواده تقویت کند.

به این ترتیب از فی مابین بردن این عطر جزء اقدامات موردنیاز و مهم برای منزل هایی میباشد که سیگار و دیگر دخانیات در آن به کارگیری میگردد. برای این خواسته در پی یک‌سری چاره معمولی و ارزان بها را برای از میان بردن بوی نا مطلوب سیگار معرفی می‌کنیم. این مورد ها عبارت اند از:
• جوش شیرین
• برس یا این که جاروبرقی
• اسطوخودوس کم آب

واحد سنجش مصرف هرکدام از مفاد بالا بستگی به فرصت ماندگاری بوهای تولید گردیده در فرش ها داراست. برای به کارگیری از انها میتوانید یک فنجان اسطوخودوس کم آب را با جوش شیرین ادغام نمائید. آن گاه این ادغام را بر روی فرش های آحاد منزل بریزید. ولی ممکن میباشد به جهت مجال متعددی که بوی دود در فرش ها نهادینه گردیده‌است؛ بخواهید پیش از به کارگیری از ترکیب اسطوخودوس، در آغاز فرش ها را جارو یا این که برس بکشید.

نکته قابل توجه در‌این طرز این میباشد که هر چه بیشتر بر روی فرش، ادغام جوش شیرین بماند اثر بخشی بهتری نیز خواهد داشت. به همین برهان شایسته ترین تایم استعمال از ان می‌تواند پیش از خواب باشد که 8 ساعت بدون نقص بر روی فرش ها بوده و به داخل انها نفوذ نماید تا کاملا بوی ناخوشایند سیگار را از فی مابین چیره شود.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۲۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (1)