پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

بهترین روش شستن فرش در خانه؛ بدون هیچ گونه دردسری!

شایسته ترین شیوه شستن فرش در منزل؛ قالیشویی معتبر در مشهد سوای هیچ سیرتکامل دردسری!
تیم بندی : نظافت خانه و ساختمان 8 مهر 1398 6333 بازدید فرصت مطالعه 6 دقیقه ارسال بینش
فرش یکی‌از مهمترین اسباب دکورا سیون میباشد. فرش‌ها، همواره در معرض لکه‌ها و زخم‌های فراوان بوده میباشد. به صورت حتم شما هم با لکه‌های ریز و درشت روی فرشتان آشنا می باشید و در پی راهی می گردید تا فرش را مدام جدید و پاک نگه دارید؟ پس، با ما هم پا باشید تا با شایسته ترین نحوه شستن فرش در منزل آشنا گردید.

شستن فرش در منزل عالی میباشد یا این که قالیشویی
شیوه های متعددی برای شستن فرش وجود داراست، یک کدام از این‌راه‌ها که منزل تکانی را برای خانم منزل بسیار سهل وآسان می‌نماید، شستشوی فرش به وسیله قالیشویی میباشد. یک قالیشویی دارای اعتبار و زبده خیر فقط فرش شمارا به شایسته ترین طریق ممکن می شوید بلکه آسیبی نیز به آن نمی‌رساند.
پس با خاطر شل فرش گرانقیمت منزل خویش را به قالیشویی بسپارید، نکته‌ای که بایستی در رابطه بها قالیشویی بدانید این میباشد که هزینه شستشوی فرش ماشینی با هزینه شستشوی فرش دستباف مختلف میباشد. شستشوی فرش ماشینی از متری ۶ هزار تومان آغاز گردیده و اعلاشویی آن به ۱۰ هزار تومان میرسد. شستشوی فرش دستباف نیز متری ۹ هزار تومان و اعلاشویی آن متری ۱۵ هزار تومان میباشد.

البته در حالتی‌که شم می کنید که فرش‌های منزل خیلی آلوده و کثیف نیستند و نیازی به قالیشویی ندارند و خودتان میتوانید آنان را در منزل بشوئید فارغ از اینکه هزینه مازاد بابت آن پرداخت فرمایید، ادامه مقاله را از دست ندهید.
یک‌سری نکته معمولی برای شستن فرش در منزل
شستن فرش ماشینی در منزل به یک فضای تعالی و مطلوب احتیاج داراست، در حالتی‌که در منزل‌ای سابق معاش می کنید فرش را به ایوان برده و شستشو را شروع فرمائید. البته در صورتی‌که در سوئیت سکونت دارید، با رعایت تمدن سوئیت نشینی فرش را بشوئید.

پیش از تر کردن و شستشوی اساسی فرش، نخست با جاروبرقی آن را منزه کرده و گرد و غبار را از آن بگیرید، در شرایطی که تراس دارید می توانید فرش را از نرده معلق کرده و با جارو چنددفعه آهسته به آن بکوبید. مراقب باشید با اینکار به الیاف و تاروپود فرش آسیبی نرسانید.
پیش از اینکه شستن فرش در منزل را استارت فرمایید، بایستی مطمئن گردید که فرش رنگ نمی‌دهد. فرش منزل شما چه دستباف باشد چه ماشینی چنانچه سوای اصول و قوائد شسته گردد، قابلیت و امکان رنگ دادن داراست. پس پیش از اینکه مراحل شستشو فرش را شروع نمایید، یک دستمال سپید مرطوب بردارید و روی فرش بکشید. در شرایطی که دستمال سپید مرطوب رنگ گرفت بایستی فرش را به قالیشویی بسپارید.

فرش بیشتر از دیگر اثاثیه منزل در معرض آلودگی و کثیفی قرار می گیرد، البته نمی‌اقتدار هر ماه آن را شست و منزه کرد. چون شستشوی ماهانه و یا این که حتی هر شش ماه یکبار فرش به الیاف آن زخم زده و فرش را رنگ و رو رفته وکهنه نماد می دهد. خوب میباشد برای شستشوی فرش اپلیکیشن‌ای سالیانه در حیث داشته باشید. بخش اعظمی از بانوان در هنگام منزل تکانی و ماه‌های انتها سال مبادرت به شستشوی فرش می‌نمایند.

 

برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۰:۰۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)