پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

تمیز کردن ریشه فرش دستباف

یکی گرفتاری‌های اساسی بعداز شستن فرش ها زرد رنگ شدن ریشه های فرش میباشد. قالیشویی معتبر در مشهد این نقص‌ معمولاً بر اثر آلودگی هوا، رطوبت، و همینطور گردآوری شدن مانده آب های بعداز شستشو تولید میگردد. این زمینه موجب میشود تا ظواهر فرش کدر و کهنه به حیث رسد و دیگر زیبایی پیشین را نداشته باشد.

شستن ریشه فرش در قالیشویی و خانه میتواند به شما یاری دهد تا باری دیگر ظواهر از دست رفته فرش را ترمیم فرمائید. در‌این نوشته‌ی علمی از قالیشویی نوین می‌توانید با نحوه های شستن و ترمیم ریشه فرش در قالیشویی و خانه آشنا گردید.

انگیزه زرد رنگ شدن ریشه فرش
به صورت معمول زرد رنگ شدن ریشه فرش معمولاً بعداز شستشوی خطا و یا این که به کارگیری از شوینده های مطلوب واقعه می افتد. ولی به هر شرایط عدم شناخت با شیوه های حفظ از فرش و ریشه آن نیز می‌تواند در بروز این نقص‌ دخیل باشد. در‌پی به مهم‌ترین عوارض زردرنگ شدن ریشه فرش اشاره گردیده است:

به کارگیری از مواد تمیز ‌کننده و شوینده هایی که از درصد مواد شیمیایی بالایی برخوردار میباشند.
به کار گیری از طریق های نادرست برای کم آب ‌کردن فرش به شرایط عمودی
بی اعتنا بودن نسبت به کالا و الیاف فرش در طی شستشو
بی توجهی به واحد سنجش گرمی و سردی آب
برای این که بتوان ریشه های فرش دستباف را به خیر و خوبی منزه کرد، نخست بایستی فرش را طریق سطحی صاف پهن فرمائید. آنگاه ریشه های فرش را صاف و آراسته فرمائید. درحال حاضر می‌توانید ریشه ها را مقداری تر کنید و آن را با کمی سفیدکننده بشویید. پس از این فعالیت می بایست ریشه فرش را به نیکی آبکشی فرمائید و اذن دهید به خیر کم آب خواهد شد. چنانچه که دوست دارید برای نظافت کردن ریشه فرش دستباف از شوینده ها و منزه کننده های خانگی به کارگیری فرمایید، سرکه سپید شایسته ترین آیتم میباشد.

شیوه دیگری که معمولاً برای نظافت کردن ریشه فرش دستباف بسیار مؤثر میباشد، استعمال از شامپو فرش است. در‌این نحوه بایستی ریشه فرش را منزه فرمایید. آن‌گاه در یک کاسه کمی شامپو فرش بریزید و آن را بهتر هم بزنید تا کف فرمایید. بعد از آن می‌توانید با به کار گیری از یک فرچه یا این که برس ریشه های فرش را به خیر و خوبی پاک فرمایید. این نحوه نیاز به آبکشی ندارد و از همین رو معمولاً بی آلایش خیس میباشد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۱۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)