پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

چگونه فرشمان را جارو بزنیم؟

تا به اکنون گردیده به‌این تصور کنید که شاید قالیشویی معتبر در مشهد طرز جارو زدن شما درست نباشد، که بعد از نقطه پایان هر توشه جارو زدن گشوده هم آثاری از گرد و خاک متوجه می شوید.
برای این عمل می بایست جهت خواب فرش خویش را پیدا فرمائید. البته خواسته از خواب فرش چه است؟ جهت قرارگیری پرزهای فرش را خواب فرش میگویند. برای شعور خوب این زمینه می توانید دست خویش را بر روی بافت فرش در جهات متعدد بکشید. فقط هم جهت میباشد که بافت وحشیانه در پایین دستان خویش احساس نمی کنید. این تفاوت را به آسانی پیدا خواهید کرد. در صورتی‌که که یکنواختی و نرمی بافت فرش را در جهتی حس کردید، آن جهت خواب فرش میباشد. در واقع خواب فرش از نصیب بافته گردیده به سمت ذیل میباشد. با این تمجید شما میتوانید متوجه گردید فرش شما از کدام سمت بافته شد‌ه‌است.
درحال حاضر که خواب فرش را پیدا کردیم، در همین جهت جارو زدن را شروع میکنیم.

از پاک بودن جارو مطمئن گردید
جاروها برای این نوآوری گردیده‌اند که برای نظافت به یاری شما بیایند. اکنون در شرایطی که خودشان پاک نباشند میتوانند آلودگی و کثیفی را به فرش شما برسانند. مثلا ممکن میباشد دیروز درگیر به پاک کردن جایی از منزل گردیده باشید که برس جاروهای شما‌را هم آلوده و کثیف کرده‌باشد. به همین برهان مورد نیاز میباشد مدام پیش از کشیدن جارو بر روی فرش خویش، از تمیزی آن آگاه گردید.
به عبارتی‌طور که میدانید جاروها میتوانند گرد و غبار روی فرش را که شما کارکشته به دیدنشان هم نیستید را از روی فرش بلند نمایند و در محیط خویش بکشانند. البته با عبور هوا این آلودگی میتواند وارد فضای منزل شما خواهد شد و ساخت آلرژی نماید. در صورتی بخواهیم بدیهی بگوییم، می بایست حواستان به کیسه جارو برقی باشد. در جارو برقی‌های توسعه یافته این محیط دارنده یک لامپ اختصاصی میباشد که با مالامال شدن پر‌نور می‌گردد. در حالتی که که‌این کیسه لبریز خواهد شد و شما متوجه این حادثه نشوید، گرد و غبار به نیکی از روی فرش برداشته نمی شود و عملا فرش به نیکی منزه نمی شود.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۵۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)