پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

چگونه فرش را براق کنیم؟

درخشان کردن فرش در واقع اقداماتی جهت پاک کردن فرش میباشد قالیشویی معتبر در مشهد بطوری که شفافیت و درخشندگی و وضوح رنگ های قالی مانند روز او‌لین خواهد شد که آن را خریداری نموده اید.

به سفارش کارشناسان قالیشویی یک‌سری طریق پایین سفارش میشود:

ضمن اینکه پیشنهاد می گردد قالیشویی فرش ها به نحوه های مردن با دستگاه های مکانیزه در افرا، فرش ها برق انداخته می‌گردد البته طریق های خانگی که به فرش شما آسیبی نزند را درین نوشته‌علمی با هم می‌خوانیم.

در آغاز به یکسری طرز سهل وآسان و اثرگذار درخشان کردن فرش در خانه اشاره میکنیم:

تجمع گرد و خاک بر روی فرش و نفوذ در الیاف منجر کدر شدن رنگ و افت زیبایی فرش می گردد از این رو جارو کشیدن تروتمیز فرش توصیه میشود چون علاوه بر محافظت تمیزی ظواهر و زیبایی آن نیز مراقبت می گردد.
در شکل وجود هرگونه لکه اعم از رنگ، آدامس (تزکیه لکه آدامس از فرش)، روغن، چای و قهوه، لکه خون، نوشیدنی و… نسبت به زدودن لکه ها با دقت به اشکال طریق های لکه گیری هر چه سریعتر مبادرت نمائید چون با سپری شد فرصت لکه به بافت و رنگ فرش زخم میرساند.گهگاه بعداز حذف لکه آن بخش از فرش پر‌نور خیس به لحاظ میرسد در‌این‌صورت سطح فرش را بوسیله پارچه ای مرطوب شستشو دهید.مخلوط آب ولرم، سرکه سپید و جوش شیرین برای اکثر لکه ها پاسخ میدهد.
لکه بر های شیمیایی نیز در حالتی که طبق راهبرد و اصولی به کارگیری گردند صد در صد موءثر می باشند.
به وسیله یک برس دستی گرد و خاک و پرز های مازاد نشسته بر روی حاشیه های فرش را منزه فرمائید.
در صورتی قصد برق پرتاب کردن فرش با شامپو فرش را دارید قبلا مبادرت فرش را عالی جارو بکشید اما مخلوط آب، شامپو فرش و شامپو تخم مرغی بی آلایش نیز فوق العاده میباشد و به این خواسته مجموع سطح فرش را یکپارچه شامپو بزنید و بعداز اتمام شغل باقی‌مانده مواد را با یکدست پاک از روی فرش گردآوری نمایید تا فرش کم آب گردد.
محلول های موردنیاز برای درخشان کردن فرش
برخی راه‌های رایج و بسیار اثر گذار در ایجاد کرد محلول های خانگی جهت درخشان کردن فرش در خانه:

جوش شیرین: جوش شیرین را با کمی آب ادغام نمایید و روی فرش اسپری کنید و بگذارید یکسری ساعت بماند آنگاه روی فرش را جاروبرقی بکشید این محلول بسیار اثر گذار جهت درخشان کردن فرش دستباف میباشد.


محلول آب گرم و صابون خانگی مایع: به وسیله یکدست نخی پاک فرش را با محلول آب گرم و صابون خانگی مایع شستشو داده و آن‌گاه یک حوله کم آب را بر روی سطح فرش بکشید.
محلول صابون خانگی ، آب گرم و سرکه: با مخلوط یک قاشق صابون خانگی در یه خرده آب گرم و افزودن یک چهارم قاشق چای خوری سرکه به آن یک محلول فوق العاده حاذق جهت درخشان کردن فرش دستباف و ماشینی سوای شستشو فراهم فرمایید.
برف: برف به جهت آمونیاک مو جود در آن یک مخلوط مطلوب جهت برق پرتاب کردن فرش سوای شستن میباشد که گرد و غبار فرش دستباف را تماما از میان می‌برد.
لکه بری لکه آب میوه و درخشان کردن فرش به وسیله خمیر دندان: خمیردندان فاقد وایتکس را بر روی یک مسواک بزنید و بر روی لکه آب میوه بکشید.
لکه بری لکه خون: نخست روی لکه کمی آب ریخته تا خون از فرش خارج بیاید و آن‌گاه بوسیله حوله و یا این که دستمال نخی پاک آب مازاد فرش را بگیرید.
لکه بری لکه جوهر: یه خرده شیر را با پودر ذرت مخلوط فرمائید تا موقعیت خمیری پیدا نماید و به وسیله یک مسواک خمیر را روی لکه جوهر به آرامی بکشید و بعداز اینکه خمیر کم آب شد آن را بتراشید در‌این‌صورت‌ لکه از دربین می‌رود و فرش شما درخشان و منزه شود.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۲۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)