پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

در خانه بشوریم یا به قالیشویی بسپاریم؟

همان گونه که در صدر اشاره شد شستشوی پتو قالیشویی معتبر در مشهد در خانه نیاز به مصرف آب، فضای کافی جهت شستن و کم آب نمودن دارااست. از طرفی وقتی که پتو تر می‌شود آب متعددی درون آن نفوذ می کند همین فرمان باعث سنگین شدن آن می‌گردد سنگین شدن پتو شغل آبکشی را دشوار می کند و نیاز به اجبار فراوان جهت بلند کردن پتو دارید این ممکن میباشد به سالمی شما جراحت برساند. به علاوه از مصرف زیاد آب در هنگام ابکشی نیز نمی اقتدار دیده پوشی کرد.

از طرفی معاش های آپارتمانی مانند قدیم فضای کافی جهت پهن نمودن و کم آب نمودن پتو به ما نمی دهد به این ترتیب سفارش می شود با از مزایای استعمال از قالیشویی صرف مبلغ اندکی هزینه هم به تندستی خویش امداد نمائید و هم از مصرف بیهوده آب اجتناب نمائید.

پتو را در باطن لگن انداخته و آن را با آب ولرم و مواد شستشو (عالی میباشد از مواد شوینده ضعیف استعمال نمایید تا به الیاف پتو آسیبی نزند) مالامال نمائید.

درحال حاضر مرحله شستشو یا این که چنگ زدن میباشد بایستی پتو را به آهستگی چنگ بزنید معمولا کناره های پتو آلوده و کثیف خیس میباشد و ناپاک ها در هنگام شستشو در حاشیه پتو گردآوری میشود پس عالی میباشد کناره های پتو را با تمرکز و ادب بهتری چنگ بزنید.

بعداز آنکه مطمئن شدید پتو را به خیر شسته اید نوبت به مرحله آبگیری میباشد.

کف و آب جان دار در لگن را خالی فرمائید و پتوی درون لگن را با آب مالامال فرمایید تا آب راز ریز گردد.

تاوقتی‌که آب از لگن سرریز می گردد شما پتو را فشار دهید تا کف های جان دار در آن خارج بیاید پتو را نچلانید تنها فشار دهید.

درصورتی که پتوی شما تعالی میباشد میتوانید با پا وارد لگن گردیده و با پای خویش پتو را فشار دهید.

هر فرصت که حس کردید که کف تماما از پتو بیرون گردیده‌است، آب لگن را به طور کامل خالی نمایید و پتو را در جایی بلندتر یا این که به عنوان مثال در کاسه آبکشی قرار دهید تا آب به طور کامل از آن بیرون گردد معمولا نیم ساعت بماند خوب میباشد. پس از نیم ساعت یا این که بیشتر که آب از پتو بیرون شوید میتوانید پتو را برای کم آب شدن بر روی بند پهن فرمائید و در معرض آفتاب قرار دهید تا به طور کامل کم آب گردد و کل میکروب ها و باکتری های آن از در میان بروند.

نکات اصلی

به طبع به ضوابط شستشوی مندرج در اتیکت پتو ها اعتنا فرمایید.
از آب ولرم و مواد شستشو ضعیف جهت شستشو به کارگیری فرمایید.
در شرایطی که پتوی شما دارنده لکه میباشد خوب میباشد پیش از شستشو لکه را از پتو منزه کرده و آن‌گاه به شستشوی پتو بپردازید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۰۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)