پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

قالیشویی با اصول مذهبی در خانه امکان پذیر است؟

از آنجایی که ما اهل ایران ها برروی فرش های قالیشویی معتبر در مشهد خویش نماز میخوانیم بایستی محل نمازگزار تمیز باشد.

از این رو همت در سمت و سوی مراقبت عصمت و نظافت فرش الزامی میباشد.

بنابر احکام فقاهتی در شرایطی که محلی با ادرار نجس گردیده باشد و آن گاه کم آب گردیده باشد و ما محل ادرار را ندانیم.

آن فرش نجس میباشد و نمی توانیم بر روی آن نماز بخوانیم در صورتیکه فرش نجس را در افتاب پهن کنید گشوده هم نجس میباشد.

و نمی قدرت برروی آن نماز خوند مگر اینکه شسته خواهد شد در آن شکل برای نمازخواندن مطلوب است.

در شرایطی‌که در خانه خویش فضای مطلوب برای شستشو و وقت کافی دارید و از کلیه مهمتر با احکام فقهی جهت تزکیه لکه های نجس شناخت دارید می‌تواند با اصول مذهبی فرش خویش را درخانه بشورید.

در هنگام شستشوی فرش ماشینی یا این که قالی دستباف مببایستی در شکل وجود لکه ای بر روی آن، در آغاز لکه منزه خواهد شد. بسته به نوع لکه، از طریق های مختلفی استعمال می کنند. مثلا برای تزکیه لکه چای بایستی با یک قاشق در آغاز بقایای مایع چای را از روی فرش گردآوری کرده آن‌گاه مکان آن را با یک دستمال تر و مرطوب یک‌سری دقیقه ماساژ اعطا کرد و هیچ وقت نباید از مواد شویند که سبب ساز ثبت رنگ بر روی فرش میگردند، بهره برد. تزکیه هر لکه شیوه و مواد مورد نیاز خویش را نیاز داراست. البته در رابطه مواد نجس مانند ادرار، باید این کار بر پایه ی اصول اسلامی و دینی شکل گیرد تا نجاست منزه شود.

این رخداد ممکن میباشد برای تک تک عده ای که در منزل طفل کوچک یا این که حیوان خانگی نگه می دارا‌هستند، رخداد بیفتد. در اینصورت در شرایطی که ادار جدید میباشد،یک حوله کهن یا این که خبر نامه روی آن قرار داده تا تمای خیسی خویش را به حوله یا این که مجله پس بدهد آن گاه یه خرده اب سرد بر روی آن بخش ریخته و با یک دستمال کم آب یا این که تی محل را کم آب نمائید.

تا اینجا عین نجاست را تمیز کرده ایم البته برای تزکیه لکه ادراراز فرش میتوانیم از محلول آب اکسیژنه، ریکا و جوش شیرین به کار گیری نماییم. دو تا سه قطره ریکا، سه قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک لیوان آب حل نموده ومحلول را با اسپری بر روی لکه بپاشید. پس از ده یا این که بیست دقیقه با فرچه یا این که دستمال محل متبوع را بسابید. برای از دربین بردن بوی بد نیز می اقتدار فرش را جلوی آفتاب پهن کرد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۲۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)