پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

نحوه پاک کردن لکه خون از فرش در قالیشویی

گهگاه لکه خون کم آب گردیده در فرش مقاومت بیشتری پیدا می نماید، قالیشویی معتبر در مشهد حتی به جایی میرسد که دیگر لکه منزه نمی‌شود و بعضی وقتها سعی برای تزکیه لکه خون از فرش سبب به توسعه خون در سطح گسترده تری از فرش می گردد که با این اوصاف تزکیه لکه های خون در قالیشویی گزینش مطلوب تری میباشد.

در مرحله لکه برداری از فرش در قالیشویی در آغاز فرش محاسبه میشود و فرآورده آن نظارت می گردد و آن‌گاه عملیات لکه زدایی شروع می شود.

بعداز تشخیص لکه،لکه برداری با دستگاه قالیشویی و مواد شستشو منحصر به فرد اعمال می گردد.

و در تکان از کناره لکه به سمت راءس رعایت میگردد و آن گاه شست و شوی دوباره محل لکه با آب اجرا می شود و در انتها دریافت کردن آب جان دار در فرش بعد از لکه گیری میباشد.

در قالیشویی با به کارگیری از دستگاه آبگیر لوله ای بوی نامطبوع نتایج از خون زدوده میگردد.

با سپردن فرشی که آلوده و کثیف به خون گردیده‌است به قالیشویی روش درست حفظ فرش را رعایت کرده ایم و همچنان به ارتفاع قدمت فرش اضافه کرده ایم در مواقعی که خودمان برای پاک کردن لکه در خانه عملکرد کردیم اما متاسفانه قسمتی از قالی کمرنگ یا این که بور شد قالیشویی با به کار گیری از تکنیک رنگرزی قلمکاری می‌تواند فرش را نجات دهد

تزکیه لکه خون از فرش به عبارتی لحظه که لکه خون جدید میباشد، میتوان بیان کرد بسیار بی آلایش میباشد بلکه با دستمال نم دار یا این که اسکاج کف دار به عبارتی بخش را میتوان منزه کرد و با یه خرده آب سرد روی آن تماما نجاست را از روی آن تمیز کرد.

اما نقص‌ لکه خون کم آب گردیده باقیمانده روی فرش میباشد که بعضی عقیده دارا هستند که لکه خون کم آب گردیده روی فرش هیچ گاه تمیز نمی‌شود البته راهکارهایی برای آن وجود داراست.
از معمولی ترین اقدامات این میباشد که میتوانید پارچه ای را مقداری به سرکه سپید فارغ از رایحه آغشته نمایید بر روی فرش بکشید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۷:۰۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)