پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

چگونه با کمک کاغذ خشک‌کن یا دستمال لکه شمع را از بین ببریم؟

بعد از آن با قرار دادن برگه، حوله یا این که پارچه قالیشویی معتبر در مشهد کم آب کن روی محل لکه شمع در هر دو سطح تحت و روی پارچه مخمل، شغل را آغاز می کنیم. در شکل عدم وجود متریال کم آب کن مطلوب، از یک‌سری لایه دستمال کاغذی یا این که کلینکس نیز می‌اقتدار برای این خواسته استفاده نمود. در‌این‌صورت‌ نیاز به ردوبدل لایه‌های دستمال به‌طور تروتمیز وجود دارااست.

با کشیدن اتوی داغ روی کم آب کن، پارافین در موقعیت ذوب جدب آن گردیده و از مخمل غیروابسته می شود. تفاوت چندانی درباره ی کالا مخمل در این زمینه نیست جز دمای مناسب اتو که بایستی به آن اعتنا داشت.

بایستی اعتنا نمود دمای اتو در حدی نباشد که مخمل را بسوزاند. برای گونه های مخمل جیر و میکروجیر، این دما قدری ملایم‌خیس و در مثال‌های قطور‌خیس که مقاومت بیشتری دارا‌هستند، دمای اتو بیشتر خواهد بود. گاهی نیز از سشوار داغ برای این شغل به کارگیری میشود.
در اصل دمای ۷۳ جایگاه با اندکی کم و زیاد برای این عمل مطلوب میباشد. از‌آن‌جا‌که در هر مرحله از اتوکشی کمی از پارافین شمع ذوب و جذب ورقه می گردد، دراین مورد نیز ما یحتاج میباشد برگه مرتبا ردوبدل خواهد شد تا این ماده مجددا جذب مخمل نشود.

بنابراین در تعدادی مرحله، تمام شمع آغشته به مخمل غیر وابسته گردد.

واپسین مبادرت برای رفع بی نقص و نظافت کردن شمع از روی پارچه مخمل شستن آن میباشد. هر قدر هم با جاری ساختن اتوکاری پارافین را از مخمل جداگانه کرده باشیم، گشوده هم یک شستشوی بی نقص برای اتمام عملیات و رفع تاثیر شمع بر روی مخمل ما یحتاج و اثرگذار میباشد.

در پایان با تحلیل کردن محل شیوع شمع به پارچه مخملی از عدم وجود هرگونه تاثیر یا این که لکه آن مطمئن می‌شویم.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۷:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)