پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

پاک کردن شمع از روی مبل: سرما؟ گرما؟ یا هر دو؟

به طور کلی دو طریق سرد کردن و گرم کردن مبنای فعالیت 
قالیشویی معتبر در مشهد برای جداسازی پارافین و تمیز کردن شمع از روی مبل به‌شمار میایند. درین طرز‌ها سعی می گردد تا مبل و روکش آن جراحت ندیده و به صورت نخستین باقی بماند.

تمیز کردن شمع از روی مبل با سوزوسرما
در نحوه نخستین، می‌قدرت با سرد کردن شمعی که بر روی مبل چکیده یا این که به‌شکل یک جمع ریخته گردیده نسبت به رفع آن مبادرت کرد. در صورتی این لکه روی کوسن یا این که تزئِینات جداشدنی مبل باشد، می‌اقتدار این فعالیت را با قرار دادن به عبارتی نصیب در یخچال اعمال اعطا کرد. در غیر این شکل، قرار دادن کیسه یخ روی لکه شمع تا مستقل شدن بی نقص آن از مبل راهکار قابل قبولی میباشد.

البته در هر درحال حاضر قبل از شروع عمل تا سرد شدن بدون نقص پارافین حوصله نمائید. چون پارافین نصفه جامد می تواند روی مبل پخش گردیده و عمل را دشوارتر کند.
نظافت کردن شمع از روی مبل با گرما
در این‌شیوه از اتو و یک لایه صفحه سپید و سوای چاپ یا این که پارچه معمولی به کارگیری میکنیم. می‌قدرت قبل از استارت به فعالیت لیبل مبلمان را که به معیار تحمل گرما در قسمت روکش مبل اشاره دارااست.

تمیز کردن شمع از روی مبل با اتو بسیار سهل وآسان میباشد و با یک سری توشه تکرار اتوکشی در نصیب هایی که به شمع آغشته‌اند قابل اجرا میباشد.

برای اعتقاد و باور از زخم ندیدن مبل می‌اقتدار گرمای اتو را در قسمت خرد و پنهانی از مبل تست کرد. برای ساخت‌و‌ساز این گرما هم‌اینگونه می‌اقتدار از سشوار نیز بهره برد.

در غایت از ادغام شامپو فرش یا این که ریکا با آی گرم و یک تکه پارچه پاک نیز می‌اقتدار برای مرحله آخری نظافت کردن شمع از روی مبل و رفع اثر ها مانده از شمع بر روی آن به کار گرفت.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۳۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)