پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

چند نکته مهم در مورد ست کردن فرش با دکوراسیون

برای ست کردن فرش با چیدمان منزل دقت به موارد ذیل عنایت متعددی دارااست: فرش را به سیرتکامل‌ای گزینش نمایید که به نقطه مرکزی منزل شما تبدیل خواهد شد
از گزینش رنگ خنثی برای فرش به شدت اجتناب نمایید. قالیشویی معتبر در مشهد رنگ ابزاری میباشد که میتوانید با تعیین درست آن، فرش را به راس کانونی منزل تبدیل کرده و لحاظ بیننده را بیشتراز پیش جلب فرمائید. قرمز‌رنگ مورد قابل قبولی میباشد. این رنگ میتواند به هر فضایی ظاهری سرزنده و لبریز جنب و جوش بدهد. گزینش فرش‌های خشتی قرمز، طرح منحصربه‌شخصی به اتاق می دهد. اما میتوانید با دقت به مدل مبلمان خویش، از نقشه‌های امروزی‌خیس نیز برای صفحه آرایی داخلی منزل استعمال فرمائید.

به مکان نقشه‌های نامرتب و سابق، بیشتر درپی طرح‌های مینیمال باشید
به مکان به کارگیری از فرش‌هایی با رنگ‌های ضد و نقیض برای زیباتر کردن چینش اتاق خویش، از قالی‌هایی استعمال نمائید که دربردارنده یک یا این که دو رنگ میباشند. براین اساس میتوانید ظاهری مینیمال به اتاق بدهید. از جمله برای اتاقی که دارنده دیوارهای سپید میباشد؛ می توانید یک فرش سپید یا این که کرم رنگ بخرید و بقیه اسباب و اکسسوری‌ها را مشکی تعیین فرمائید. برای اینگونه فضایی عالی میباشد از پرده‌ها و کاناپه‌های سپید رنگ استعمال فرمائید که با فرش سفیدتان مطابقت و همخوانی داشته باشند و صرفا از یک‌سری اکسسوری رنگی در فضا اتاق به کار گیری فرمایید. بنابراین اتاق هم تمیزتر و هم آهسته‌خیس به‌لحاظ میرسد.

در حالتی‌که علاقمند به مدل‌های امروزی می‌باشید؛ فرش رنگ پر‌نور بخرید
در‌حالتی که رغبت ندارید که کف منزل راءس اعتنا باشد؛ فرشی با یک رنگ خنثی مانند بژ، کرم یا این که خاکستری پر‌نور بخرید و آن‌گاه روی دیگر جنبه‌های چینش اتاق تمرکز فرمائید. در حالتی‌که کاناپه‌ها یا این که پرده‌ها دارنده رنگ پر‌نور میباشند، قفسه‌ای با وسایل تزیینی دیدنی کنار اتاق بگذارید یا این که یک لوستر خوشگل و رنگی از سقف معلق فرمایید. در‌این وضعیت رنگ خنثی ایده‌آل‌ترین مورد برای گزینش فرش میباشد.

به اندازه فرش اعتنا نمایید
برای خرید فرش مطلوب و اندازه با اتاق، آغاز بایستی ارتفاع و پهنا اطراف را اندازه گرفته و آن گاه فرش را بر پایه ی این اندازه‌ها گزینش نمایید. فرشی مطلوب دکوراسیون یک اتاق استاندارد میباشد که دست‌کم ۹۰ سانتی‌متر از هر طرف از بعد ها اتاق خرد‌خیس باشد. این عمل باعث میگردد که فضای پذیرایی شما پاره ای والا‌خیس به حیث رسد. برای فضای نشیمن، میتوانید از مبل راحتی تحت عنوان راهنمای این اندازه‌گیری به کارگیری فرمائید. فرش اتاق نشیمن بایستی یه خرده پهن‌خیس از کاناپه باشد و یک سری سانتی‌متر از آن ذیل مبنا‌های مبل قرار گیرد. در صورتیکه برای پایین میز ناهارخوری فرش می خرید؛ اعتنا نمائید که می بایست فرش پاره ای گرانقدر‌خیس از فضای اشغال گردیده بوسیله صندلی و میز باشد تا حتی‌در هنگام خارج کشیدن صندلی‌ها، اساس آنان روی فرش قرار گیرد.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۲۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)