پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی .

پایگاه اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

عوارض فرش کپک زده

از مهم‌ترین عوارض فرش کپک زده قالیشویی معتبر در مشهد می قدرت با بروز ایرادات تنفسی گرفتگی بینی خس خس سینه آلرژی های پوستی غم های چشمی و حتی سرفه و اشتباهات ریوی اشاره نمود از طرف دیگر کپک روی فرش قادر است برای کودک ها و همینطور حیوان‌ها خانگی و اشخاص مسن بسیار مضر باشد و حزن های بدون شوخی تری را ساخت و ساز نماید و برای گزینش فرش برای اتاق طفل یا این که اشخاص مسن به اختلال خودره اید بایستی یک‌سری نکات را رعایت نمایید قابل انعطاف بودن یکی‌از دلایل آن میباشد و احتمال کپک زدن آن کمتر می گردد.

مضرات کپک روی فرش و موکت
وقتی که فرش شما کپک میزند در فرآیند نخستین ممکن میباشد در ظواهر فرش چیز قابل مشاهده نباشد البته این مورد قادر است موجب پوسیده شدن تار و پود فرش از فی مابین رفتن تدریجی فرش شما خواهد شد. در واقع کپک زدن فرش در معنای پوسیدگی تدریجی نخ های به شغل رفته در تار و پود فرش میباشد و از فی مابین رفتن تار و پود فرش می‌تواند ظواهر شمارا به صورت کلی ذیل اثر قرار دهد.

پرهیز از ساخت کپک فرش
در مجموع می بایست بدانید که کپک ها در وضعیت مرطوب و در جای هایی که دارنده رطوبت میباشند رویش می نمایند از همین رو خوب میباشد از فرش در جای های مرطوب مثل خزینه و آشپزخانه اجتناب نمایید پس از تر شدن فرش ریختن آب روی آن به طور فرش را منزه نمائید و در معرض هوا قرار دهید.با اعتنا به اینکه آشپزخانه قلب خانه میباشد، مدام در معرض آلودگی میباشد و تمیز کردن لکه از روی فرش آشپزخانه شغل دائمی خانم های خانه میباشد و به همین برهان رطوبت دارااست خوب میباشد قطعا کم آب گردد آن گاه در پهن گردد خوب میباشد در اتاق هایی که رطوبت متعددی دارا هستند فرش پهن نکنید. به کار گیری از تهویه مطلوب و مفتوح کردن درب و پنجره قادر است به از در بین بردن رطوبت امداد متعددی نماید.


برچسب: قالیشویی معتبر در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۵۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)