پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

تفاوت فرش و قالي

مخلوط سحرانگيز رنگ و طرح‌ را در فرش‌هاي اصيل اهل ايران به راحتي مي توانيد مشاهده كنيد. قاليشويي معتبر در مشهد اكثري از ما فرش و قالي را يك مراد ميدانيم و اطلاعي از تفاوت آن نداريم. در واقع فرش يك مضمون‌ كلي ميباشد. از پيشين‌هاي بدور به هر بافته گرديده‎اي كه براي كف محيطي در لحاظ گرفته ميشد فرش مي‌گفتند. ولي فرش گونه هاي متنوعي دارااست. كلمه و واژه فرش، واژه‌اي عربي ميباشد. در شرايطي‌كه بخواهيم يك متساوي براي واژه فرش در لهجه فارسي بياوريم، زمين گستر شايسته ترين آيتم ميباشد.قطعا روي پشتي‌هاي كوچك مثال‌هاي كوچكي از قالي كوچك‌ها را چشم‌ايد. فرش ركن اساسي گرماي يك منزل اهل ايران ميباشد. در شرايطي‌كه حتي كفپوش منازل از شايسته ترين فرآورده و طرح هم باشد، گشوده هم مكان خالي فرش شم ميگردد. اين بافته پايين پا افتاده اهميت متعددي در چيدمان‌هاي اهل ايران داراست. در‌اين نوشته‌ي علمي قاليشويي نوين با تفاوت فرش و قالي كه همگي روزه زياد شنيده ميگردد، آشنا مي‌شويم. قاليشويي نوين با برخورداري از نيروي كار با تجربه و متخصصين آشنا با اشكال فرش تمامي سرويس ها مرتبط با فرش‌هاي شمارا عهده‌دار ميباشد.
شناخت با گونه هاي فرش اهل ايران


مقاله طراحي صفحه منزل با فرش را مسلما بخوانيد.

فرش‌ها با دقت به عامل ها متفاوت اشكال گوناگوني از تقسيم‌بندي‌هاي متفاوت دارا هستند. به عنوان مثال بر پايه ي نوع طرح فرش‌هاي ماهي براي مثال فرش‌هاي شناخته گرديده در دنيا مي باشند. از نگاه محصول نيز فرش‌ها ممكن ميباشد پشمي يا اين كه ابريشمي باشند. همينطور از نگاه نوع فرايند بافت نيز فرش‌هاي دستباف با فرش‌هاي ماشيني تفاوت دارا‌هستند. خويش فرش‌هاي ماشيني دارنده متاع‌هايي همانند پلي‌استر، پشم تصنعي و مصنوعي، نخ و… ميباشند.

شناخت با نوع و مال فرش در مراحل شستشوي آن نقش ويژه‌اي داراست. از جمله خوب ميباشد فرش‌هاي ابريشمي و دستباف در خانه و توسط اشخاص غيرمتخصص شسته نشوند و فرايند شستن به مركز ها قاليشويي داراي اعتبار سپرده گردد. درپي به هر كدام از اين تقسيم‌بندي‌ها و گونه هاي متفاوت فرش اهل ايران ميپردازيم.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۳:۱۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

از محافظ چرم روي مبل خود استفاده كنيد

در حالتي‌كه مبل شما از چرم طبيعي مستعمل ميباشد، قاليشويي معتبر در مشهد عالي ميباشد پس از نظافت كردن و كم آب شدن مبل به طبعً از يك حفظ كننده چرم روي آن استعمال فرماييد. براي اين فعاليت ميتوانيد حافظ چرم را كه معمولاً به طور كرمي يا اين كه اسپري ميباشد تنظيم فرمائيد. يه خرده از آن را روي پارچه بماليد و روي تك تك سطح مبل پخش نمائيد. اين نگهدارنده چرم ها از ساخت و ساز لكه و زخم به چرم پرهيز مي نمايند.

نظافت كردن مبل چرم سپيد
براي از در ميان بردن لكه‌هاي تيره كه روي مبلمان چرمي سپيد ساخت و ساز مي گردند، كافيست يه خرده آب ليمو و عصاره تارتار را با هم ادغام فرماييد. آنگاه با استعمال از يكپارچه نمدار، روي لكه‌ها بكشيد. در غايت آن را كم آب نمائيد.

تزكيه مبل چرمي
براي نظافت كردن هر نوع لكه از روي مبل چرمي بايستي از طريق منحصر به فرد به كار گيري فرماييد. دقت داشته باشيد كه در‌حالتي كه هيچ تجربه اي در موضوع پاك كردن مبل چرم نداريد و يا اين كه لكه هاي متعددي روي مبل شما ساخت گرديده عالي ميباشد از يك خشكشويي مبل و قالي براي اين شغل امداد بگيريد. به دنبال به شايع ترين طريق هاي از در ميان بردن لكه از روي مبل چرمي اشاره شد‌ه‌است.

از در ميان بردن لكه جوهر از روي مبل چرم
براي اينكه لكه جوهر را از روي مبل چرمي منزه نماييد مي‌توانيد از ايزوپريپيل الكل به كار گيري فرمائيد. براي اين فعاليت مي بايست پنبه را بدين ماده آغشته نمائيد و آن را به آرامي روي لكه قرار دهيد. آن گاه محل لكه را با دستمال پاك نماييد. استعمال از روغن اكاليپتوس نيز نحوه مؤثري براي نظافت كردن لكه از مبل چرمي ميباشد. در يك نوشته‌ي‌علمي ديگر از قاليشويي نوين به طريق تزكيه لكه جوهر از روي فرش پرداختيم.

پاك كردن لكه چربي از مبل چرمي


براي زدودن لكه چربي از روي مبل چرمي مي‌توانيد كمي جوش شيرين روي محل لكه بريزيد و پس از يكسري ساعت آن را با به كارگيري از يكدست نمناك پاك نماييد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۰:۱۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چگونه فرشمان را جارو بزنيم؟

تا به اكنون گرديده به‌اين تصور كنيد كه شايد قاليشويي معتبر در مشهد طرز جارو زدن شما درست نباشد، كه بعد از نقطه پايان هر توشه جارو زدن گشوده هم آثاري از گرد و خاك متوجه مي شويد.
براي اين عمل مي بايست جهت خواب فرش خويش را پيدا فرمائيد. البته خواسته از خواب فرش چه است؟ جهت قرارگيري پرزهاي فرش را خواب فرش ميگويند. براي شعور خوب اين زمينه مي توانيد دست خويش را بر روي بافت فرش در جهات متعدد بكشيد. فقط هم جهت ميباشد كه بافت وحشيانه در پايين دستان خويش احساس نمي كنيد. اين تفاوت را به آساني پيدا خواهيد كرد. در صورتي‌كه كه يكنواختي و نرمي بافت فرش را در جهتي حس كرديد، آن جهت خواب فرش ميباشد. در واقع خواب فرش از نصيب بافته گرديده به سمت ذيل ميباشد. با اين تمجيد شما ميتوانيد متوجه گرديد فرش شما از كدام سمت بافته شد‌ه‌است.
درحال حاضر كه خواب فرش را پيدا كرديم، در همين جهت جارو زدن را شروع ميكنيم.

از پاك بودن جارو مطمئن گرديد
جاروها براي اين نوآوري گرديده‌اند كه براي نظافت به ياري شما بيايند. اكنون در شرايطي كه خودشان پاك نباشند ميتوانند آلودگي و كثيفي را به فرش شما برسانند. مثلا ممكن ميباشد ديروز درگير به پاك كردن جايي از منزل گرديده باشيد كه برس جاروهاي شما‌را هم آلوده و كثيف كرده‌باشد. به همين برهان مورد نياز ميباشد مدام پيش از كشيدن جارو بر روي فرش خويش، از تميزي آن آگاه گرديد.
به عبارتي‌طور كه ميدانيد جاروها ميتوانند گرد و غبار روي فرش را كه شما كاركشته به ديدنشان هم نيستيد را از روي فرش بلند نمايند و در محيط خويش بكشانند. البته با عبور هوا اين آلودگي ميتواند وارد فضاي منزل شما خواهد شد و ساخت آلرژي نمايد. در صورتي بخواهيم بديهي بگوييم، مي بايست حواستان به كيسه جارو برقي باشد. در جارو برقي‌هاي توسعه يافته اين محيط دارنده يك لامپ اختصاصي ميباشد كه با مالامال شدن پر‌نور مي‌گردد. در حالتي كه كه‌اين كيسه لبريز خواهد شد و شما متوجه اين حادثه نشويد، گرد و غبار به نيكي از روي فرش برداشته نمي شود و عملا فرش به نيكي منزه نمي شود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۵۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آشنايي با مشهورترين طرح‌هاي قالي ايراني

طرح‌هاي قالي اهل ايران بسيار متنوع ميباشد؛ و قاليشويي معتبر در مشهد رنگ‌هاي زنده آن، درست شده به دستان هنرمند طراحان فرش از قرن‌ها پيش ميباشد. طرح‌هاي قالي ارتباطي مجاورت متمدن، هنر، آداب و سنن عموم اين كشور دارااست و هر نقشي روايت خاص خويش را داراست. درين نوشته اينترنت‌وبسايت قاليشويي نوين ميخواهيم شما‌را با مشهورترين طرح‌هاي اهل ايران در اين باره آشنا كنيم.
قالي طرح اسليمي
شايد بتوان اسليمي را پر اسم و رسم‌ترين طرح فرش اهل ايران دانست. برنامه اي كه بخش اعظمي از ما با آن آشنا هستيم. طرح اسليمي دربرگيرنده چند سبك گوناگون ميباشد؛ كه با دخل و تصرف‌هاي متفاوت به چندين تيم فرعي براي مثال اسليمي ترنج دار، اسليمي لچك ترنج، اسليمي ماري، اسليمي شكسته و اسليمي بندي تقسيم ميگردد.
وجه تسميه اسم‌گذاري اين طرح به اسم اسليمي، به صحت معلوم وجود ندارد. جمع‌اي بر اين باورند كه اسليمي مختصر گرديده واژه اسلامي باشد. قطعا چشم‌ايد كه‌اين طرح در نقش و نگارهاي اسلامي كاربردهاي متعددي داراست. از سويي اسليمي را به معناي جوانه نيز به عمل مي‌برده‌اند؛ و اعتنا در طرح‌هاي اين قالي شما‌را با بي‌شمار شاخه‌هاي دوراني كه في مابين برگ‌ها ريشه دوانده‌اند، روبرو مي‌نمايد.
مشهورترين اسليمي را با اسم دهن اژدر مي شناسند. در‌اين طرح، هر شاخه به دو قسمت متقارن تقسيم ميشود و هر قسمت آرم كرد يكي‌از فك‌هاي بالا و تحت اژدها ميباشد.

قالي طرح ماهي درهم
طرح ماهي درهم طي بازه زماني‌هاي زمان بر در گير تغييرات بسيار گرديده‌است. انگيزه اين دستور نيز آن بوده كه از اولِ پيدايش، برنامه اي بي نقص و بر پايه ي نقشه گذشته نبوده ميباشد. اين طرح را بايستي در زمره طرح‌هاي ايلياتي تيم‌بندي كرد. برنامه اي كه قالي‌بافان ايلات و عشاير به آن عشق و علاقه بخش اعظمي داشته و برگرفته از مدل معاش و تجربه زيسته آن ها بوده ميباشد.
ولي زيبايي و هنر مخفي در‌اين فرش، طراحان پررنگ فرش را بر آن داشته كه طي سال‌ها، طرح‌هاي منظم و خاصي را با اعتنا به چارچوب مهم آن ساخت‌و‌ساز نمايند. ماهي فراهان و زنبوري، ماهي هرات، ريز ماهي، خرده ماهي، ماهي درهم بندي و… مثلا مشهور‌ترين طرح‌هايي مي‌باشند كه مبتني بر طرح ماهي درهم پباده سازي گرديده است. البته ريشه مهم اين طرح شهرستان بيرجند بوده و از آنجا به بقيه بخش ها سرزمين بسط يافته ميباشد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۵:۴۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

فرش مناسب براي هر قسمت از خانه كدام است؟

فرش مطلوب براي هر قمست از منزل با بقيه نصيب‌ها تفاوت‌هايي داراست. قاليشويي معتبر در مشهد دنياي فرش‌ها و بقيه كفپوش‌هاي شبيه براي مثال، گليم، جاجيم و اشكال موكت‌ها، بسيار بزرگ ميباشد. همينطور كاربري نصيب‌هاي متفاوت منزل نيز با يك‌ديگر تفاوت‌هايي دارا‌هستند. همين تفاوت‌هاست كه در كنار ذوق و سليقه و نياز شما، موجب ميشود تا براي هر بخش از منزل نياز به تعيين كفپوشي مطلوب داشته باشيم. در‌اين نوشته اينترنت‌وبسايت قاليشويي نوين به‌اين قضيه پرداخته‌ايم.
فرش مطلوب پذيرايي


در تالار پذيرايي همگي چيز بر پايه ي ترازو زيبايي و هماهنگي معقول مي‌گردد. كليه ما گرايش داريم كه‌اين قسمت از منزل دلنشين‌ترين و زيباترين قسمت آن باشد. براي فرش كردن كف پذيرايي گزينش‌هاي زيادي پيش روي شماست. چنانچه مبلمان و طرح كلي فضاي شما كلاسيك ميباشد. فرش‌هاي دستباف شايسته ترين تعيين‌ها مي‌باشند. در‌صورتي‌كه هم نمي خواهيد هزينه خيلي متعددي نماييد؛ خريد فرش‌هاي ماشيني با رج شمار بالا را توصيه ميكنيم.
در پباده سازي‌هاي امروزي نيز مي توانيد از گونه هاي فرش‌هاي ماشيني با طرح امروزي استعمال نماييد. گليم و جاجيم‌هاي دستباف اهل ايران نيز به خير و خوبي با اكثر زمان ها پباده سازي‌هاي امروزي هماهنگ ميگردند.
بدون گزينش فرش دستباف يا اين كه ماشيني، به بعدها فرش خويش اعتنا فرماييد. اين روز ها كفپوش كليه منزل‌ها از سنگ، سراميك يا اين كه پاركت لمينت ميباشد. به اين ترتيب لزومي ندارد كه فرش شما همه سطح كفپوش منزل را بپوشاند. اين مسئله ياري مي‌نمايد تا فرش‌هاي كوچك‌خيس البته كيفيت عالي‌تري را خريداري فرمائيد.
بنابر حجم فضاي تالار پذيرايي، فرش انتخابي شما بايستي در وسط مبلمان چيده گرديده قرار بگيرد. بدين مفهوم كه شالوده‌هاي مبلمان پذيرايي روي كفپوش منزل باشد.
اين مسئله در رابطه فرش قرار گرفته در پايين ميز نهارخوري تماما برعكس ميباشد. يعني فرش شما مي بايست از هر طرف به شعاع حدود يك متر، از تحت ميز و صندلي‌هاي نهارخوري خارج بزند.

فرش مطلوب اتاق خواب
اتاق خواب محل استراحت شماست. براين اساس مي بايست فضايي آهسته‌نصيب و تا حد ممكن خلوت داشته باشد. از سويي معمولا اتاق‌هاي مدرن فضايي به شدت كوچك و محصور دارا هستند.
فرش انتخابي براي اتاق خواب عالي ميباشد با رنگ پرده اتاق هماهنگ باشد. رنگ‌هاي پر‌نور و متانت‌قسمت مانند سبز، بنفش، زرد رنگ و آبي‌رنگ بنابر ذوق شما مي توانند تعيين خير باشند.
در يك اتاق كوچك با قرار دادن تخت خواب و كنسول و… نسبتاً مكان متعددي براي فرش باقي نمي‌ماند. بدين ترتيب گزينش بعد ها مطلوب فرش در‌اين اتاق‌ها بيشتراز هرچيز به واحد سنجش فضاي در دسترس و باقي مانده شما بستگي داراست. در رتبه اوليه درصورتي كه فضاي بسيار مقداري ما‌نده، خوب ميباشد به طور كامل خالي باشد. ولي در شكل وجود فضاي كافي، استعمال از قالي‌كوچك‌هاي يك و نيم متري و گوشه‌ها، گزينش قابل قبولي خواهند بود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۲۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

ماشين آلات قاليشويي مخصوص آب گيري

دستگاه آب‌گيري، همچون كم آب كن ماشين لباسشويي ميباشد قاليشويي معتبر در مشهد و به ياري نيروي فرار و گريز از راءس كار مي‌نمايد. بدين ترتيب كه فرش شستشو داده گرديده به طور لول در محيط اين دستگاه قرار ‌ميگيرد و بعد از آن مخزن آن با سرعت بالا استارت به چرخيدن مي‌نمايد. اين عمل سبب ساز ‌مي شود تا آب فرش به ‌طور بدون نقص از آن بيرون خواهد شد. شايسته ترين قاليشويي ها اين مرحله را به خير اجرا ميدهند.

دستگاه كم آب كن قاليشويي
وجود كم آب كن در كارگاه قاليشويي باعث ‌مي‌گردد تا فرش‌ها علاوه بر اينكه با گاز كم آب ‌ميشوند؛ به تندرست و بهداشت آن‌ها نيز اهمييت داده گردد. مهم‌ترين قسمت در بخش كم آب كن برگه‌هاي لوله اي صورت مي باشند كه فرش روي آن‌ها پهن ‌ميگردد و آن‌ها تخت‌گاز رطوبت درون تار و پود را كم آب ‌مي‌نمايند. در بعضا از قاليشويي‌ها از سيستم اتاق كم آب كن، براي كم آب كردن قالي استعمال ‌مي شود. اين اتاق‌ها به امداد ارتقا دما و ساخت وضعيت تهويه خاص، طي كمتر از تعدادي ساعت مي توانند قالي و فرش را كم آب نمايند. شايان بيان ميباشد در كارخانجات گوناگون في مابين اشكال امكانات و دستگاه‌هاي قاليشويي تفاوت‌هاي متعددي در نوع و اقتدار عملكردي آن ها وجود دارااست. اين مورد سبب ساز ‌مي‌گردد كيفيت سرويس ها در قاليشويي‌ها مختلف باشد. جستجوي شايسته ترين سوله قاليشويي طهران فعاليت مشقت بار و دشواري وجود ندارد به شرطي كه بتوانيد از سوابق و معيار رضايت‌مندي مشتري‌يان آن با خبر گرديد.

فرش‌ها در اولِ ورود به سوله در محلي براي زدودن گرد و خاك گردآوري ‌مي گردند. اين كار كه در قبل به طور دستي و از روش كوبيدن چوب به پشت فرش ايفا ميشد؛ فيض كارآمدي به غير از پخش شدن وسعت متعددي از گرد و غبار در هوا و يا اين كه زخم ديدن ساختار تار و پود فرش در بر نداشت. البته امروزه وجود اين دستگاه در سوله‌ها باعث ‌ميشود اين مرحله كه در پاكيزگي آخري فرش‌ها نقش بسيار مهمي‌داراست؛ عالي و بي آلايش‌خيس صورت پذيرد.
دستگاه گرد و غبارگير با داشتن سيلندرهاي خويش به فرش ارتعاشاتي را وارد مي‌نمايد. اين ارتعاشات كه از روش دستگاه قابل تهيه مي‌باشند؛ قابليت و امكان بيرون كردن كل ذرات گرد و خاك را از سطح فرش و از لابه‌لاي تار و پود را دارا ميباشد. به طور همزمان با خروج گرد و غبار از فرش، سيستم مكش دستگاه اين ذرات را مكيده و جذب ‌مي‌نمايد. سيستم عملكردي دستگاه، قابليت و امكان تهيه زدودن غبار از اشكال فرش‌هاي ماشيني و دستبافت را با هر معيار نازكي دارا ميباشد.

 

دستگاه ريل شستشو (قطار شستشو) قاليشويي
اين ماشين در واقع قلب كارگاه شستشوي قالي ميباشد. عملكردهاي زيادي براي اين دستگاه تعريف‌و‌تمجيد گرديده است كه نصيب عمده شستشوي قالي اعم از شستشو، آب‌گيري و روي هم گذاشتن فرش را اعمال ‌ميدهد. اين ماشين دارنده پمپ‌هاي تزريق ماده شوينده ميباشد و ‌ميتواند آب مستعمل براي شستشو را بازيافت نمايد. از خصوصيت‌هاي ديگر اين دستگاه شستشو، ‌مي‌قدرت به فرچه‌هاي متناسب با اندازه فرش اشاره نمود. گنجايش كاري درين ماشين به دو نصيب مهم كه دربرگيرنده اندازه ورودي دهانه دستگاه، كه انتخاب كننده حداكثر اندازه پهنا فرش گزينه شستشو ميباشد و همينطور اقتدار شستشوي متراژ در ساعت، تقسيم ‌مي گردد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۴۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

روش نگهداري روفرشي

مراقبت از روفرشي دشواري چنداني ندارد. عالي ميباشد اين مال زياد قاليشويي معتبر در مشهد در معرض روشنايي خورشيد نباشد تا ارتفاع قدمت بيشتري داشته باشد. همينطور ممكن ميباشد روفرشي از طرف خواب فرش گردآوري گردد. براي حل اين نقص‌ ميتوانيد آن را با شالوده مبل فيكس نماييد. همينطور بعضي روفرشي‌ها خويش دارنده كش ميباشند و براي همين به راحتي عده نمي شوند. در عين درحال حاضر براي اينكه روفرشي اثبات بماند ميتوانيد يك كش پهن را به چهار نصيب تقسيم فرمائيد و با نخ و سوزن به چهار كناره پشت روفرشي بدوزيد.

طريق هاي شستشوي روفرشي
طرز‌هاي مختلفي براي شستن روفرشي وجود داراست. بعضا ترجيح مي دهند روفرشي خويش را به مركزها داراي اعتبار قاليشويي سپرده و شستن آن را به متخصصان واگذار كنند. در عين اكنون برخي ترجيح مي دهند اين شغل را در خانه خويش بر عهده بگيرند. چه اين شغل در خانه صورت بپذيرد و چه جاري ساختن آن بر عهده قاليشويي باشد، عالي ميباشد همواره برخي نكات را مد حيث قرار دهيد.

شستن روفرشي در خانه
در‌حالتي كه كه قصد داريد روفرشي را در خانه بشوييد، سفارش مي‌گردد اين فعاليت را به طور دستي جاري ساختن دهيد. قبل از آغاز شستشو قطعا مد حيث داشته باشيد كه روفرشي شما دستباف ميباشد يا اين كه ماشيني. روفرشي دستباف به هيچ وجه نبايد در ماشين لباسشويي انداخته خواهد شد. براي شستن روفرشي دستباف ميتوانيد از محلول شوينده مرغوب به كار گيري فرماييد. به خيال و خاطر داشته باشيد در صورتي‌كه كه تخصص مايحتاج براي شستشوي روفرشي دستباف، مخمل و يا اين كه ابريشمي را نداريد، مسلما آن را به راس قاليشويي بسپاريد.

شستشوي روفرشي با ماشين لباسشويي
نحوه ديگر شستن روفرشي در ماشين لباسشويي ميباشد. قبل از اجرا اين شغل ضرورت دارااست تا يكسري نكته را مد حيث قرار دهيد. مثلا چك فرماييد كه وزن روفرشي با معيار وزني كه ماشين لباسشويي شما متحمل ميگردد مطابقت و همخواني داراست يا اين كه نه. در شرايطي‌كه كه وزن روفرشي بيش تر از گنجايش ماشين لباسشويي ميباشد، عالي ميباشد از اين عمل صرف لحاظ فرمائيد. همينطور احتمال مخلوط رنگ‌ها و يا اين كه چروك شدن و بدقواره شدن روفرشي نيز در حالتي‌كه كه در ماشين لباسشويي انداخته خواهد شد، وجود دارااست.

شستشوي روفرشي در قاليشويي
يكي از از ساير نحوه‌هاي شستن روفرشي سپردن آن به مركزها داراي اعتبار قاليشويي ميباشد. اين مركز ها قبل از آغاز عمليات شستشو محصول روفرشي را با تمركز تحليل كرده و اعتقاد و باور نتيجه ها مي‌نمايند كه كالاي شما فساد يا اين كه ضعفي نداشته باشد، تا شستشو فارغ از هيچ مشكلي شكل گيرد. همينطور در قاليشويي از ماده هاي شوينده مرغوبي به كار گيري مي‌گردد كه هرگونه لك و كثيفي را از كالاي شما خواهند زدود. خصوصيت ديگر قاليشويي برخورداري از سيستم‌هاي مجهز خشكشويي ميباشد.

شستن روفرشي در قاليشويي موجب مي‌گردد كالاي شما به طور يك پارچه شسته گرديده و به طور يكنواخت نيز كم آب خواهد شد. همينطور ممكن ميباشد شما نتوانيد برخي لكه‌ها همانند لكه چربي، جوهر و يا اين كه چاي را از روفرشي منزه فرماييد، در حالي كه مركز ها قاليشويي با منفعت‌گيري از تكنولوژي توسعه يافته همه اين سرويس ها را به شما ارائه خواهند كرد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۴:۵۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

مدل فرش آشپزخانه

امروز فرش‌هاي آشپزخانه در سبك‌ها و صورت‌هاي مختلفي ساخت‌و‌ساز مي گردند. قاليشويي معتبر در مشهد بعضي از فرش‌ها طرح‌هاي فانتزي و رنگ‌هاي حيرت انگيزي دارا هستند و برخي ديگر نيز با طرح‌هاي سه بعدي و در بعدها كوچك خيس پباده سازي مي گردند. براي آشپزخانه شما مي‌توانيد از فرش‌هاي مستطيل، مربع، گرد، بيضي و يا اين كه گونه هاي گوناگون ديگر استعمال نماييد.

به كار گيري از فرش‌هاي گرد در آشپزخانه موجب ميگردد تا فضاي شما مختلف خيس و ديدني خيس به لحاظ رسد. اين فرش‌ها معمولاً براي چينش امروزي مطلوب خيس ميباشند. موضوعي كه بايستي راجع‌به سبك فرش آشپزخانه مد لحاظ قرار دهيد، مدل بودن و پرز كوتاه بودن فرش ميباشد. در واقع فرش آشپزخانه نياز به پاك كردن متعددي داراست، از همين رو در طي خريد فرش آشپزخانه بايستي به سراغ فرش‌هايي برويد كه هم جابجا كردن آن ها ريلكس ميباشد و هم پرز كوتاهي دارا هستند و با جارو كشيدن ذرات خوراك و آلودگي از روي آن توده ميشود.

اندازه فرش آشپزخانه
نكته ديگري كه بايستي در طي خريد فرش آشپزخانه به آن توجه فرمائيد، بعد ها و اندازه فرش ميباشد. فرشي كه در آشپزخانه قرار مي دهيد نبايد اندازه خيلي بزرگي داشته باشد. در حالتي كه در آشپزخانه از ميز و صندلي ناهارخوري استعمال ميكنيد، عالي ميباشد فرش را به طوري تعيين فرماييد كه تماما پايين ميز و صندلي قرار بگيرد.

نكته ديگري كه راجع‌به بعدها فرش اهميت داراست اين ميباشد كه قرار دادن فرش در نصيب تحت گاز و تحت سينك نقش مهمي بر راحتي شمال در طول ايفا شغل داراست. بدين ترتيب در شرايطي‌كه فضاي كافي براي قرار دادن فرش در مجموع قسمت‌هاي آشپزخانه را نداريد خوب ميباشد از دو قطعه فرش كوچك و شبيه براي تحت گاز و پايين سينك به كار گيري فرمائيد.

فرآورده فرش آشپزخانه
هر چقدر فرشي كه براي آشپزخانه گزينه استعمال قرار مي‌گيرد، بافت متراكم تري داشته باشد، لكه‌ها ديرتر به درون بافت آن نفوذ مي نمايند و نظافت كردن فرش نيز شل خيس خواهد بود. مهمترين موضوعي كه بايستي در رابطه فرش آشپزخانه به آن توجه نمائيد قابل شستشو بودن محصول فرش ميباشد. در واقع شما مي بايست براي آشپزخانه را گزينش فرمائيد كه چركتاب نباشد و به راحتي بتوانيد آن را منزه نمائيد.

معمولاً فرش‌هايي كه از محصول نخ پلي استر مي‌باشند، مقاومت بالايي دارا هستند و از آن جايي كه وزن آنان نيز مدل ميباشد، به راحتي ميتوانيد آن را جابجا و شستشو فرمائيد. هيچگاه فرش‌هاي گران‌قيمت را براي قرار دادن در آشپزخانه تعيين نكنيد. عالي ميباشد و براي اين محيط به سراغ فرش‌هاي با مقاومت بالا و ارزش ذيل خيس برويد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۴۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

تميز كردن ريشه فرش دستباف

يكي گرفتاري‌هاي اساسي بعداز شستن فرش ها زرد رنگ شدن ريشه هاي فرش ميباشد. قاليشويي معتبر در مشهد اين نقص‌ معمولاً بر اثر آلودگي هوا، رطوبت، و همينطور گردآوري شدن مانده آب هاي بعداز شستشو توليد ميگردد. اين زمينه موجب ميشود تا ظواهر فرش كدر و كهنه به حيث رسد و ديگر زيبايي پيشين را نداشته باشد.

شستن ريشه فرش در قاليشويي و خانه ميتواند به شما ياري دهد تا باري ديگر ظواهر از دست رفته فرش را ترميم فرمائيد. در‌اين نوشته‌ي علمي از قاليشويي نوين مي‌توانيد با نحوه هاي شستن و ترميم ريشه فرش در قاليشويي و خانه آشنا گرديد.

انگيزه زرد رنگ شدن ريشه فرش
به صورت معمول زرد رنگ شدن ريشه فرش معمولاً بعداز شستشوي خطا و يا اين كه به كارگيري از شوينده هاي مطلوب واقعه مي افتد. ولي به هر شرايط عدم شناخت با شيوه هاي حفظ از فرش و ريشه آن نيز مي‌تواند در بروز اين نقص‌ دخيل باشد. در‌پي به مهم‌ترين عوارض زردرنگ شدن ريشه فرش اشاره گرديده است:

به كارگيري از مواد تميز ‌كننده و شوينده هايي كه از درصد مواد شيميايي بالايي برخوردار ميباشند.
به كار گيري از طريق هاي نادرست براي كم آب ‌كردن فرش به شرايط عمودي
بي اعتنا بودن نسبت به كالا و الياف فرش در طي شستشو
بي توجهي به واحد سنجش گرمي و سردي آب
براي اين كه بتوان ريشه هاي فرش دستباف را به خير و خوبي منزه كرد، نخست بايستي فرش را طريق سطحي صاف پهن فرمائيد. آنگاه ريشه هاي فرش را صاف و آراسته فرمائيد. درحال حاضر مي‌توانيد ريشه ها را مقداري تر كنيد و آن را با كمي سفيدكننده بشوييد. پس از اين فعاليت مي بايست ريشه فرش را به نيكي آبكشي فرمائيد و اذن دهيد به خير كم آب خواهد شد. چنانچه كه دوست داريد براي نظافت كردن ريشه فرش دستباف از شوينده ها و منزه كننده هاي خانگي به كارگيري فرماييد، سركه سپيد شايسته ترين آيتم ميباشد.

شيوه ديگري كه معمولاً براي نظافت كردن ريشه فرش دستباف بسيار مؤثر ميباشد، استعمال از شامپو فرش است. در‌اين نحوه بايستي ريشه فرش را منزه فرماييد. آن‌گاه در يك كاسه كمي شامپو فرش بريزيد و آن را بهتر هم بزنيد تا كف فرماييد. بعد از آن مي‌توانيد با به كار گيري از يك فرچه يا اين كه برس ريشه هاي فرش را به خير و خوبي پاك فرماييد. اين نحوه نياز به آبكشي ندارد و از همين رو معمولاً بي آلايش خيس ميباشد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۱۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

مراحل راه اندازي قاليشويي

فرش ها يكي‌از مطرح ترين اركان در هر منزلي به شما ميروند. قاليشويي معتبر در مشهد از ديرباز به كار گيري از فرش ها در منازل اشخاص علي الخصوص اهل ايران ها ترويج بسيار متعددي داشته ميباشد. به گونه اي كه نسبتاًً در هر منزل اي وجود دارااست و منزلي را سواي فرش نمي اقتدار يافت. فرش ها معمولاً در جاي هايي قرار ميگيرند كه به شدت در معرض آلودگي و كثيفي مي باشند. به همين ادله نياز به شست و شوي آنها نيز بسيار بالا است. از اين رو فعال‌سازي قاليشويي در مرزو بوم نيز ارتقاء يافته ميباشد.

اكنون قاليشويي هاي بخش اعظمي در طهران وجود دارا‌هستند كه هريك از آنان دارنده كيفيت و عملكردهاي مختلفي مي‌باشند. سرويس ها قاليشويي علاوه بر شست و شو و نظافت كردن فرش مفاد ديگري را نيز شامل ميشود. مثلا كار هاي ديگر قاليشويي ها، رفوگري فرش، لكه بري و برطرف كردن ايرادات فرش و قالي نيز ميباشد. اين قاليشويي ها دارنده دستگاه قاليشويي بوده و فرش ها را به خير و با بالاترين كيفيت منزه كرده و مي شويند. براي اين كه سرويس ها بهتري از يك قاليشويي اخذ كنيد، خوب ميباشد قاليشويي معتبري را براي جاري ساختن اين فعاليت تعيين فرمائيد.

قاليشويي نوين شايسته ترين قاليشويي در طهران ميباشد كه با استفاده اشخاص حرفه اي و با تجربه مبادرت به شست و شو و رفوگري فرش و ارائه سرويس ها بي سابقه به مشتريان خويش كرده است .
ما در‌اين نوشته‌ي علمي كوشش كرديم تا نكاتي در مورد قاليشويي و پروسه فعال‌سازي قاليشويي عالي در مشت شما در اختيار بگذاريم تا شما عزيزان با مطالعه مطالب آن و به كارگيري مطالب آن در مواقع نياز و راه‌اندازي يك قاليشويي بتوانيد خوب و غالب خيس كار كنيد. پس تا انتهاي اين نوشته‌ي‌علمي با ما همپا باشيد.

براي مطالعه راهنماي خريد پرده كليك فرماييد.

فعال‌ساز‌ي قاليشويي گام به گام
براي فعال‌ساز‌ي قاليشويي در مرحله اوليه همچون استارت براي هر تجارت ديگري نياز به تحقيق و محاسبه ظريف ميباشد. دست اندركاران زيادي براي اين خواسته مي بايست مد حيث قرار بگيرند. يك كدام از ابتدايي ترين و در عين اكنون وسيع ترين موردي كه فرد در هنگام فعال‌ساز‌ي مي بايست در حيث بگيرد مربوط به خويش وي و عبارت از قدرت جسمي و روحي و تيپ شخصيتي ميباشد.
در مرحله آن‌گاه در لحاظ تصاحب كردن شهر و محل راه‌اندازي قاليشويي بسيار داراي اهميت است. به نحوي كه بايستي گنجايش و تراكم جمعيت اشخاص مستقر در شهر را مد لحاظ قرار دهد. همينطور اقتدار مالي عموم و آب و هوا و اعتقادات مذهبي و نظير اين ها نيز عواملي مي باشند كه پيش از آغاز و فعال‌سازي قاليشويي مي بايست در حيث گرفته گردد.
بعداز اين فرآيند اخذ تاييد صلاحيت كسب ميباشد. تاييد صلاحيت تأسيس و فعال‌سازي قاليشويي مي بايست از روش وبسايت سازمان صنعت و معدن و بيزنس در هر استان اخذ گردد. براي اجرا اين عمل مهم‌ترين تاييد صلاحيت مربوط به تأييديه از سوي شهرداري، سازمان دور و اطراف زيست و بخشداري و فرمانداري يا اين كه دهداري در جاي و محل متبوع ميباشد و ارائه مداركي نظير شناسنامه و كارت ملي و عدم سوء پيشينه و مدرك عدم اعتياد موردنياز و ضروري است.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۳:۱۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)