پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

پارگي شيرازه فرش چه زماني رخ مي دهد؟

به نوارهاي دو طرف طولي فرش شيرازه مي‌گويند كه  قاليشويي معتبر در مشهد به عبارتي كادر فرش ميباشد. شيرازه علاوه بر جلوه دادن فرش مقاومت فرش را نيز ارتقاء مي‌دهد.
اصطلاح شيرازه دوزي فرش به بافتن نوارهايي در كناره ارتفاع فرش گفته ميگردد.
شيرازه هاي مدرن اكثرا لوله اي صورت و مدور مي‌باشند ولي در فرش هاي سابق به طور نوارهايي با پهنا ۲ يا اين كه ۴ سانتيمتر و طولي همسان با ارتفاع فرش بودند.
ولي دوام شيرازه در فرش هاي كهن فراتر ميباشد و در قبال نم و رطوبت مقاوم خيس ميباشند.
انگيزه مهم پاره گي شيرازه فرش پوسيدگي ميباشد كه در پيامد آن پاره شدن چله هاي شيرازه صورت ميدهد.
اگر ترميم به موقع شكل نگيرد پاره‌گي بر اثر خوردگي پيشرفت مي نمايد.

طرز هاي ترميم پاره گي شيرازه فرش
در قاليشويي خدماتي مانند ترميم شيرازه منفصل و ساييده گرديده شكل مي‌گيرد.
در آغاز نخ مطلوب با چله فرش مجروح را باطن سوزن مي نمايند و از قسمتي فراتر از قسمت مصدوم وارد شيرازه مي‌نمايند و از قسمت ديگر آن حوزه‌ بيرون مي نمايند. بعد از عمليات تار كشي خامه ي همرنگ با شيرازه وارد سوزن ميگردد و سوزن وارد شيرازه ي سلامت فرش مي گردد و سرنخ وصل مي گردد.
در غايت شيرازه دوزي تا پاره اي فراتر از نصيب‌هاي مجروح ادامه پيدا مي‌نمايد.
در حالتي كه شيرازه به طور جزئي در گير ايراد و يا اين كه پاره‌گي گرديده باشد نياز به بده بستان بدون نقص آن وجود ندارد و ترميم به سهولت و با مهارت بوسيله متخصصين حرفه اي قاليشويي افرا اعمال مي گيرد.
اگر كه شيرازه با گذر طولاني اثر عواملي مانند رطوبت، بيد خوردگي و غيره مبتلا از هم گسيختگي گردد رفوگر به وسيله تيغ هاي اختصاصي شيرازه را كاملا مستقل مي نمايد و مجدد مبادرت به شيرازه پيچي فرش ميكند.
اين عمليات در فرش هاي ماشيني (شستشوي فرش ماشيني) با دستگاه سردوز زني شكل ميگيرد و در فرش هاي دستباف با دست ايفا ميشود.

چسب براي پاره‌گي شيرازه مطلوب ميباشد؟
به طور طبيعيً به كار گيري از چسب جهت پاره گي شيرازه فرش در دوران مجال وقتگير مطلوب وجود ندارد و جلوه اي خوشگل ندارد.
چنانچه شيرازه فرشتان مصدوم هيچ گاه به تعمير خودسرانه نپردازيد چون باعث به فساد و بد صورت شدن فرش ميشود.
صرفا نصيب معيوب شيرازه فرش را به وسيله چسب نواري پهن پوشش دهيد و در اسرع وقت جهت سپردن فرش براي ترميم شيرازه مبادرت فرمائيد.

مزيت چسب اين ميباشد كه الياف فرش از آن چيزي كه مي‌باشد بيشتر از هم نمي پاشد و حتي مي‌توانيد آن نصيب را با يكدست بپوشانيد تا كسي در آن محدوده پا نگذارد.

 

برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۳:۰۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين روش شستن فرش در خانه؛ بدون هيچ گونه دردسري!

شايسته ترين شيوه شستن فرش در منزل؛ قاليشويي معتبر در مشهد سواي هيچ سيرتكامل دردسري!
تيم بندي : نظافت خانه و ساختمان 8 مهر 1398 6333 بازديد فرصت مطالعه 6 دقيقه ارسال بينش
فرش يكي‌از مهمترين اسباب دكورا سيون ميباشد. فرش‌ها، همواره در معرض لكه‌ها و زخم‌هاي فراوان بوده ميباشد. به صورت حتم شما هم با لكه‌هاي ريز و درشت روي فرشتان آشنا مي باشيد و در پي راهي مي گرديد تا فرش را مدام جديد و پاك نگه داريد؟ پس، با ما هم پا باشيد تا با شايسته ترين نحوه شستن فرش در منزل آشنا گرديد.

شستن فرش در منزل عالي ميباشد يا اين كه قاليشويي
شيوه هاي متعددي براي شستن فرش وجود داراست، يك كدام از اين‌راه‌ها كه منزل تكاني را براي خانم منزل بسيار سهل وآسان مي‌نمايد، شستشوي فرش به وسيله قاليشويي ميباشد. يك قاليشويي داراي اعتبار و زبده خير فقط فرش شمارا به شايسته ترين طريق ممكن مي شويد بلكه آسيبي نيز به آن نمي‌رساند.
پس با خاطر شل فرش گرانقيمت منزل خويش را به قاليشويي بسپاريد، نكته‌اي كه بايستي در رابطه بها قاليشويي بدانيد اين ميباشد كه هزينه شستشوي فرش ماشيني با هزينه شستشوي فرش دستباف مختلف ميباشد. شستشوي فرش ماشيني از متري ۶ هزار تومان آغاز گرديده و اعلاشويي آن به ۱۰ هزار تومان ميرسد. شستشوي فرش دستباف نيز متري ۹ هزار تومان و اعلاشويي آن متري ۱۵ هزار تومان ميباشد.

البته در حالتي‌كه شم مي كنيد كه فرش‌هاي منزل خيلي آلوده و كثيف نيستند و نيازي به قاليشويي ندارند و خودتان ميتوانيد آنان را در منزل بشوئيد فارغ از اينكه هزينه مازاد بابت آن پرداخت فرماييد، ادامه مقاله را از دست ندهيد.
يك‌سري نكته معمولي براي شستن فرش در منزل
شستن فرش ماشيني در منزل به يك فضاي تعالي و مطلوب احتياج داراست، در حالتي‌كه در منزل‌اي سابق معاش مي كنيد فرش را به ايوان برده و شستشو را شروع فرمائيد. البته در صورتي‌كه در سوئيت سكونت داريد، با رعايت تمدن سوئيت نشيني فرش را بشوئيد.

پيش از تر كردن و شستشوي اساسي فرش، نخست با جاروبرقي آن را منزه كرده و گرد و غبار را از آن بگيريد، در شرايطي كه تراس داريد مي توانيد فرش را از نرده معلق كرده و با جارو چنددفعه آهسته به آن بكوبيد. مراقب باشيد با اينكار به الياف و تاروپود فرش آسيبي نرسانيد.
پيش از اينكه شستن فرش در منزل را استارت فرماييد، بايستي مطمئن گرديد كه فرش رنگ نمي‌دهد. فرش منزل شما چه دستباف باشد چه ماشيني چنانچه سواي اصول و قوائد شسته گردد، قابليت و امكان رنگ دادن داراست. پس پيش از اينكه مراحل شستشو فرش را شروع نماييد، يك دستمال سپيد مرطوب برداريد و روي فرش بكشيد. در شرايطي كه دستمال سپيد مرطوب رنگ گرفت بايستي فرش را به قاليشويي بسپاريد.

فرش بيشتر از ديگر اثاثيه منزل در معرض آلودگي و كثيفي قرار مي گيرد، البته نمي‌اقتدار هر ماه آن را شست و منزه كرد. چون شستشوي ماهانه و يا اين كه حتي هر شش ماه يكبار فرش به الياف آن زخم زده و فرش را رنگ و رو رفته وكهنه نماد مي دهد. خوب ميباشد براي شستشوي فرش اپليكيشن‌اي ساليانه در حيث داشته باشيد. بخش اعظمي از بانوان در هنگام منزل تكاني و ماه‌هاي انتها سال مبادرت به شستشوي فرش مي‌نمايند.

 

برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۰:۰۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آبگير لوله اي فرش

به انواعي از دستگاه هاي كم آب كننده فرش ميگويند كه قاليشويي معتبر در مشهد از فناوري هاي تازه به مراد كم آب كردن فرش ها سود ميبرند، ساخت‌و‌ساز و تشكيل داد آبگير لوله اي فرش، در سبك هاي سواي درب و دارنده درب است. فعلا، دستگاه آبگير لوله اي تك لول، از شايسته ترين مثال هاي مو جود در بازار است.

معرفي آبگير لوله اي فرش

آبگير لوله اي فرش در حوزه‌ مربوط به قاليشويي، يكي دستگاه هاي صنعتي اصلي است. اين نوع دستگاه، بعداز به نقطه نهايي وصال شستشوي فرش، وظيفه ايفا آبگيري فرش را بر عهده دارااست. طرز شغل اين نوع از دستگاه به‌اين شكل ميباشد كه بعداز شستن فرش ها، آنان به طور لول گرديده به وسيله ريل بر روي روزنه مختص دستگاه قرار مي‌گيرند و به باطن دستگاه آبگير فرش هدايت ميشوند.

همان طور كه ذكر شد، وجود اين دستگاه در سوله هاي قاليشويي ضروري است و بعداز داخل شدن فرش به باطن دستگاه، بر اثر چرخش دوراني با سرعت بالا، دستگاه آبگير، كل آب و ماده هاي شوينده را از فرش بيرون مي نمايد. اين زمينه موجب كاهش مجال روند كم آب شدن فرش مي گردد و بوسيله اين دستگاه، سوله قاليشويي ميتواند سواي نگراني از دست اندركاران جويبار و حتي‌در فصل هاي سرد سال، در اسرع وقت پاسخگوي نياز مشتريان خويش باشد و در طول رقم خورده فرش هاي متبوع را به مشتريان خويش تحويل دهد.

مزاياي به كار گيري از دستگاه آبگير لوله اي

پايين آمدن فرصت مايحتاج براي كم آب شدن فرش

كم آب كردن فرش در مقطع مجال چندين دقيقه اي

بضاعت آبگيري و كم آب كردن صد درصد فرش متبوع

عدم نياز به وجود فضاي زياد براي كم آب شدن فرش ها

عدم زخم وصال به فرش در طي كم آب شدن

سرعت و توجه بالا راجع به كم آب كردن و پاك نگه داشتن فرش


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۰۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

ماندگاري فرش حين شستشو

نظافت كردن منظم فرش مي‌تواند سبب ماندگاري قاليشويي معتبر در مشهد بيشتر آنان گردد. فرش يكي‌از مواقعي ميباشد كه به راحتي قابل فرسايش ميباشد. علاوه بر اين، تجمع مداوم گرد و غبار، خاك و آلودگي در الياف فرش ميتواند در غايت سبب ساز به حاد شدن آن ها خواهد شد.

براين اساس مورد نياز ميباشد كه مرتباً فرش خويش را منزه نماييد. از ميان بردن اين آلودگي ها قادر است به ارتقا دوام وطول قدمت فرش ياري دهد. به اين ترتيب، استعمال از سرويس ها پاك سازي فرش به وسيله قاليشويي بهتر در مشهد براي از در ميان بردن آلودگي ها بسيار موءثر و تاثيرگذار ميباشد.

دور و بر تندرست خيس
يك فرش آلوده و كثيف قادر است منجر توليد ايرادات متعددي گردد. در شكل استنشاق، ميتواند اختلالات تنفسي و ساخت و ساز آلرِژي و سرفه كند. براي نظافت كردن فرش بايستي آب در دماي خاصي باشد كه از آلودگي و مواد آلرژيك كه مي‌تواند سبب ساز به خطر افتادن تندستي اعضاي خانواده خواهد شد؛ پرهيز و تطهير كند. براين اساس، شستشو حرفه‌اي فرش براي از از في مابين بردن تك تك تهديداتي كه مرتبط با تن درستي اشخاص خانواده ميباشد؛ بسيار اثر گذار ميباشد.

از تشكيل باكتري و كپك دوري مي نمايد
جاروبرقي قادر است آلودگي هاي سطحي را از در ميان چيره شود ولي پاك سازي از باكتري هايي كه به عمق فرش نفود كرده اند؛ با جاروبرقي ممكن وجود ندارد. و چنين خدمت هاي قاليشويي وارد كار مي گردند. فرش نيز ميتواند محل ساخت‌و‌ساز قارچ باشد. گرما و دماي ارائه گرديده به وسيله فرش قادر است براي تشكيل قارچ مناسب باشد. قارچ مي‌تواند ايرادات متفاوت پوستي توليد نمايد؛ به خصوص براي عده اي كه پوست حساسي دارا هستند.

لكه هاي فرش را از في مابين ميبرد
از ميان بردن بعضي لكه ها بر روي فرش و يا اين كه گليم بسيار مشقت بار ميباشد. به همين عامل مركزها قاليشويي به امداد امكانات و وسايل آپديت ميتوانند لكه بري فرش را اجرا دهند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۰۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بوي غذاي سوخته

بعضي وقت ها هنگام پخت و پز قاليشويي معتبر در مشهد غذاي خويش را مي سوزانيم. اين نوع بوها حقيقتاً ميتوانند در فرش و قالي‌كوچك هاي شما باقي بمانند. از في مابين بردن چنين بوها نيز مانند بوي سيگار سهل ميباشد. براي اين مراد مي‌توانيد از روش از في مابين بردن بوي دخانيات به كارگيري فرمائيد. البته بعداز توليد محلول جوش شيرين و اسطوخودوس، تعدادي ظرف سركه سپيد را نيز در نزديكي منزل قرار دهيد.

سركه سپيد تحت عنوان تصفيه كننده كار كرده و ديگر بوهاي جانور در دور و بر را نيز جذب مي نمايد. اين سركه ها را به زمان 3 تا 5 روز در منزل خويش قرار دهيد. همينطور مي‌توانيد با اضافه كردن عصاره وانيل به خوشبو كردن غربال هوا خويش ياري فرماييد.
عالي ميباشد كل ملحفه و پتوهاي جان دار در حوالي جايي كه عطر ساخته شده است را نيز بشوييد تا فيض بهتري را بتوانيد به دست اوريد.

دود ناشي از حريق سوزي
حريق سوزي جزء مطرح ترين بحران ها به‌حساب مي‌آيد. براي از ميان بردن بوي نامطلوبي كه از حريق سوزي بر روي فرش ها نشسته مي بايست به نوع دود ساخت‌و‌ساز گرديده اعتنا فرماييد. در پي به اشكال بوهاي ساخت و ساز گرديده ناشي از اتش سوزي اشاره ميكنيم.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۳۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چگونه بوي دود را از فرش پاك كنيم؟

مطلقا براي شما هم اتفاق افتاده كه فرش قاليشويي معتبر در مشهد يا اين كه گليم تان در گير بوي دود گرديده باشد. حالا براي از در ميان بردن بوي آن چه بايستي كرد؟
روزمره تعداد كثيري از مشتريان اين سوال را از ما تحت عنوان قاليشويي عالي در مشهد ميپرسند كه چه‌طور بوي دود ناشي از سوختن خوراك، حريق سوزي و يا اين كه بوي سيگار را از در بين ببريم؟ در‌اين نوشته‌علمي به طريق زدودن آن از فرش هاي تان ميپردازيم.

بوي دود سيگار
يكي بوي هاي آزاردهنده و خطرناك بوي سيگار و دخانيات ميباشد. وجود اين عطر و نفوذ آن به فرش هاي منزل مي‌تواند مسئله اي براي ساخت سرطان را در اعضاوجوارح خانواده تقويت كند.

به اين ترتيب از في مابين بردن اين عطر جزء اقدامات موردنياز و مهم براي منزل هايي ميباشد كه سيگار و ديگر دخانيات در آن به كارگيري ميگردد. براي اين خواسته در پي يك‌سري چاره معمولي و ارزان بها را براي از ميان بردن بوي نا مطلوب سيگار معرفي مي‌كنيم. اين مورد ها عبارت اند از:
• جوش شيرين
• برس يا اين كه جاروبرقي
• اسطوخودوس كم آب

واحد سنجش مصرف هركدام از مفاد بالا بستگي به فرصت ماندگاري بوهاي توليد گرديده در فرش ها داراست. براي به كارگيري از انها ميتوانيد يك فنجان اسطوخودوس كم آب را با جوش شيرين ادغام نمائيد. آن گاه اين ادغام را بر روي فرش هاي آحاد منزل بريزيد. ولي ممكن ميباشد به جهت مجال متعددي كه بوي دود در فرش ها نهادينه گرديده‌است؛ بخواهيد پيش از به كارگيري از تركيب اسطوخودوس، در آغاز فرش ها را جارو يا اين كه برس بكشيد.

نكته قابل توجه در‌اين طرز اين ميباشد كه هر چه بيشتر بر روي فرش، ادغام جوش شيرين بماند اثر بخشي بهتري نيز خواهد داشت. به همين برهان شايسته ترين تايم استعمال از ان مي‌تواند پيش از خواب باشد كه 8 ساعت بدون نقص بر روي فرش ها بوده و به داخل انها نفوذ نمايد تا كاملا بوي ناخوشايند سيگار را از في مابين چيره شود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۲۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (1)

نحوه شستشو فرش فانتزي

براي شستشوي اصولي و مطلوب قاليشويي معتبر در مشهد فرش هاي فانتزي بايستي روند پايين را طي فرماييد.

اولي قدم براي شستشو فرش فانتزي نظافت كردن آن از هر نوع گرد و غبار ميباشد. اين شغل به دو روش مكانيكي و سنتي قابل اجرا شدن ميباشد. ولي به جهت نازكي و حساسيتي كه‌اين نوع از فرش ها دارا هستند روش از في مابين بردن گرد و غبار به وسيله دستگاه هاي مكانيكي را به شما توصيه نمي دهيم و خوب ميباشد فرش خويش را از طريق سنتي منزه نمائيد.
پس براي از در بين بردن گرد و غبار از طريق سنتي فرش متبوع را بوسيله جارو برقي منزه ميكنيم. توصيه ميكنيم جاروبرقي را در وضعيت ميانگين قرارداده تا آسيبي به فرش وارد نشود. چون در‌صورتي‌كه فرش فانتزي شما از كيفيت مطلوبي برخوردار نباشد در شكل استعمال از جاروبرقي در توان بالا ميتواند پرزهاي آن را مبتلا خلل نمايد.

در حالتي‌كه فرش شما در گير لكه شد‌ه‌است ميتوانيد به ياري حوله اي را آغشته به محلول جوش شيرين و سركه فرماييد و آن را بر روي بخش هايي كه دارنده لكه مي‌باشند كشيده و منزه نمائيد.
براي كم آب كردن فرش نيز پاره اي آب ولرم بر روي فرش بريزيد و آن گاه با حوله اي استارت به كشيدن بر روي فرش فرمائيد. بدين شكل آب فرش ياور با سركه و جوش شيرين جذب حوله ميشود. همينطور نگران بوي سركه نيز نباشيد. چون بوي سركه نيز بعداز كشيدن حوله بر روي فرش از در ميان مي رود.
در غايت نيز فرش رو در پايين نوروفروغ آفتاب قرار داده تا تماما كم آب و قابل به كار گيري باشد. ن را مبتلا خلل آبه طور كلي در به كار گيري از فرش هاي فانتزي نسبت به بقيه قالي ها مي بايست توجه و اعتنا بيشتري داشته باشيد تا بتوانيد از انها به كارگيري بيشتري كرده و ارتفاع قدمت وقتگير را داشته باشند. همينطور در صورتيكه اعمال فرآيند بالا براي شما طاقت فرسا و يا اين كه وقتگير ميباشد قادر است به امداد قاليشويي هاي داراي اعتبار و ماهر فرش فانتزي خويش را شسته و پاك فرمائيد.
عده بندي

درين نوشته‌ي علمي تلاش كرديم طرز ي اصولي و مطلوب را براي شستشو فرش فانتزي در خانه را به راحترين طريق اموزش دهيم.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۹:۴۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

رنگبرداري : رفع رنگ دادگي فرش

در شرايطي‌كه فرش دارنده آن نوع قاليشويي معتبر در مشهد از خامه هاي رنگي باشد كه به خير و خوبي رنگرزي نشده اند و يا اين كه نوع رنگ بكار رفته در نقاشي كردن خامه ها از ثبات كافي برخوردار نباشد، در هنگام شستشو به نحوه غير استاندارد و در خانه، به ويژه وقتي كه به وسيله برس بر روي سطح پرزها كشيده ميگردد، به كارگيري از آب گرم ،تر شدن ناشي از آبگرفتي خانه و يا اين كه بالا داخل شدن آب فاضلاب و ريختن آب بروي فرش و موردها اين چنيني ممكن ميباشد رنگها در هم تركيب گرديده و به اصطلاح فرش رنگ دهد. به همين عامل اكثر اوقات در كارگاههاي قاليشويي فرشهايي را كه احتمال رنگ دهي آن ها وجود داشته باشد با متد خاصي شستشو داده و حتي‌د‌ر شكل لزوم از مواد ثبت كننده رنگ استعمال مي كنند .

اين مواد سبب ساز مي گردند تا رنگ الياف براي مدتي به صورت نسبي اثبات شود. با اين حالا در بعضي مورد ها عليرغم رعايت همه مفاد، فرش رنگ مي دهد و راهكار اي جز رنگبرداري فرش نيست.در مواردي كه كار شستشو در خانه و به طور غير تخصصي اجرا پذيرد و براي كم آب كردن فرش از طريق معلق كردن استعمال شود، مقدار آب باقي‌مانده در فرش از باطن الياف و پرزها به سمت پائين فرش جنبش كرده و در مسير خويش رنگهايي كه ناپايداربوده و از ثبات خير و خوبي برخوردار نيستند را نيز درهم تداخل داده و به طرف پائين مي كشد و لذا بخش پائين فرش از بالاي آن بيشتر جراحت مي بيند و رنگبرداري آن نيز كاري بس سخت است. درصورتي كه به هر عامل الياف پشم در هنگام شستشوي فرش رنگ داده و سبب لكه دار شدن آن شوند، ميتوان به وسيله مواد خاصي مبادرت به رنگبرداري نمود.

رنگبرداري يك شغل ايراد بوده و نياز به تخصص و مهارت كافي در اين باره داردكه بر طبق آن ميتوان به معدود رنگ شدن و در مواردي با از در ميان رفتن رنگهاي مازاد در قسمتهاي ديگر فرش، سود مطلوبي اخذ نمود كه خوب ميباشد بوسيله اشخاص داراي تخصص و در كارگاههاي قاليشويي جاري ساختن خواهد شد.موردها زيادي از تخريب فرش هاي با ارزش و لوكس ناشي از پارگي لوله آب و يا اين كه بالا وارد شدن فاضلاب در واحدهاي مسكوني تمامي روزه رخداد مي افتد .

در شرايطي كه چه گهگاه مالك فرش با مشاهده حالا روز فرش آن را از دست رفته مي بيند البته نيروي كار با تجربه و باسابقه واحد رنگ برداري و لكه برداري قاليشويي بهارستان مشهد مجرب سالها فعاليت در اين باره قادرند ميان 80 تا 100 در صد رنگ دادگي فرش را فارغ از زخم به فرش ازبين ببرند و در اكثر مورد ها فرش را به حالتي تحويل مشتري كنند كه فرقي با روز نخستين نداشته باشد. اعمال اينكار هيچ زمان نبايد به دست عده اي كه صلاحيت كافي ندارند سپرده خواهد شد زيرا قادر است منجر بروز خسارات بيشتر و يا اين كه ثبت رنگ دادگي و رجوع و برگشت ناپذيري انواع فرش شود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۲۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)