پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

لكه گيري

فرش در طي به كار گيري گاه دست‌خوش زخم‌هايي  قاليشويي معتبر در مشهد  همانند ريختن مواد چسبنده از قبيل قير، چسب، رنگ‌هاي شيميايي، رنگ‌هاي جوهري و روغن‌هايي از قبيل نفت سياه و غيره ميگردد كه زدودن آن‌ها‌را از روي فرش، لكه گيري مي‌گويند. ذيلاً چگونگي تزكيه و لكه گيري موردها اصلي توضيح داده مي گردد:

قير
در حالتي كه كه قير بر روي فرش ريخته گرديده باشد، نخست بايستي دقت داشت كه ضخامت قير ريخته گرديده چقدر ميباشد. در صورتي قير دارنده ضخامت متعددي باشد، اضافات را با شمشير يا اين كه وسايل ديگر به صورتي كه پرزهاي فرش آسيبي وارد نيابد، برمي‌دارا‌هستند؛ بعد با يك قطعه پارچه منزه آغشته به نفت سپيد، با ماساژ دادن به محل، ساير قير را منزه مي نمايند. راجع‌به فرش‌هايي كه رنگ كرم و يا اين كه پر‌نور دارا‌هستند، مي بايست اعتنا داشت كه زردي‌هاي باقي‌مانده را در‌حالتي كه از در بين نروند، بعداز كم آب شدن مي قدرت شستشو داده و از در ميان پيروزي.

رنگ‌هاي جوهري و مركب‌هاي الوان
در‌صورتي‌كه كه رنگ، جديد بر روي فرش ريخته گرديده باشد، نخست اضافه رنگ را با قاشق از روي فرش بر مي‌دارا‌هستند و روي محل آغشته با جوهر را با آب و صابون خانگي مي‌شويند. آن گاه مقدار پاره اي پودر هيدروسولفيت روي بخش جوهر ريخته مي‌پاشند و با پارچه تميزي پودر را روي فرش ماساژ مي دهند و بدين شكل رنگ برداري مي‌نمايند. بعد محل را مجدداً با آب شستشو مي دهند تا خواص اسيد از دربين برود.

مركركروم
نخست محل مركركروم ريخته گرديده را با آب و صابون خانگي شستشو مي دهند و بعد مانده رنگ را با پودر يا اين كه محلول جوهر ليمو با خودكار موي مي‌شويند تا خواص رنگ از دربين برود، در آخر محل متبوع را مجدداً با آب شستشو ميدهند.

رنگ‌ها و چسب‌هاي شيميايي
نخست در صورتيكه رنگ جديد ريخته گرديده باشد، نصيب مازاد رنگ را با وسيله اي مانند قاشق گردآوري مي نمايند. آنگاه اثر ها باقي مانده رنگ را با تينر فوري و يا اين كه روغن تميز مي نمايند. شغل رنگ زدايي مي بايست با تحمل، حوصله و صبر به ندرت صورت پذيرد. مي بايست مراقب بود در طول اعمال فعاليت هيچ سيرتكامل حريق يا اين كه جرقه در دفتر ساخت و ساز نشود، در غير اين شكل خطر حريق سوزي وجود دارااست.
چسب‌هاي كفاشي را با تينر منزه مي نمايند. راجع‌به برخي از چسب‌ها، با پرت كردن پارچه اي بر روي چسب و گذاردن اتوي گرم بر روي آن، چسب به پارچه چسبيده ميگردد و آن گاه پارچه را بعداز كم آب شدن از روي فرش بر مي دارا‌هستند كه در‌اين‌حالت‌، بيشتر چسب به پارچه چسبيده ميباشد. باقي مانده چسب را نيز با تينر يا اين كه نفت تميز مي نمايند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۸:۵۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چه فرشي مناسب فرش اتاق خواب است؟

در‌اين نوشته ي علمي تلاش داريم طريق گزينش مطلوب فرش اتاق خواب و قاليشويي معتبر در مشهد آن سخن كنيم.در صورتي‌كه قصد خريد فرش قابل قبولي باري اتاق خواب خويش مي باشيد، و يا اين كه قصد به قاليشويي فرش اتاق خويش داريد. مارا تا انتهاي اين نوشته ي علمي ملازمت فرماييد. با اشتراك گذاشتن نظرها خويش ما‌را ملازمت و همراهي نمائيد.

چه فرشي مطلوب فرش اتاق خواب ميباشد؟
كمتر كسي مي‌باشد كه از فرش در اتاق خواب به كارگيري نكند. علاوه بر زيبايي وجود يك فرش در اتاق خواب، جهت راحتي نيز آيتم به كارگيري قرار مي‌گيرد. شما فكر كنيد يك روز سرد زمستاني از خواب بيدار شديد. هنگامي كه پاي خويش را روي زمين بگذاريد، در شرايطي‌كه پا روي سراميك يا اين كه سنگ بگذاريد چه احساس ناخوشايندي داراست.

حالا گزينش نوع فرش هم اهميت داراست. چه فرش مطلوب اتاق خواب ميباشد؟ فرش هايي كه فانتزي مورد اي مطلوب براي به كارگيري در اتاق خواب ميباشد. چون لطافت و نرمي آن شم خير و خوبي به آدم منتقل ميكند. بقدري تنوع فرآورده و رنگ اين فرش ها در بازار زياد ميباشد كه تعيين را دشوار مي نمايد.

طرحهاي فانتزي حريف طرح هاي سنتي فرش

قاليشويي
شستشوي فرش موهر و يا اين كه با پرز بلند در خانه بسيار طاقت فرسا ميباشد. چون گرد و غبار و زباله ها، در پرز هاي بلند اين فرش ها نهفته ميگردد. شايسته ترين رويه براي شستشوي اين اين فرش ها ارسال آن به قاليشويي ميباشد. شما مي توانيد با تصويب پيشنهاد قاليشويي آنلاين آن را به راحتي به سوله جهت شستشو منتقل نمائيد.

شستشوي فرش فانتزي

در‌صورتي‌كه قصد به ارسال به كارگاه قاليشويي نداريد مي توانيد با رعايت اصولي كه در نوشته‌علمي تحت آمده فرش خويش را در منزل خشكشويي فرش را اعمال دهيد.

شيوه راحت شستشوي فرش فانتزي درمنزل

فرش هاي دستبافت يك كدام از ديگر از مورد هايي كه براي اتاق خواب بسيار مطلوب ميباشد فرش هاي دستباف ميباشد. اين فرش ها علاوه بر مقاومت زياد و زيبايي منحصربه‌فرد بفرد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۰۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

مسير صعودي صادرات فرش دستباف

مسير رو به بالا صادرات فرش دستباف. اين نوشته‌ي علمي از كارگاه قاليشويي معتبر در مشهد ، اولي قاليشويي آنلاين، را بخوانيد. تا مسير افزايشي صادرات فرش دستباف و صبحت هاي محمد مهدي فرشچي ديندار دراين باره بيشتر آشنا گرديد.


صادرات شش ماهه همين سال:
نائب رئيس اقتصادي و بازرگاني راس ملي فرش كشور ايران از صادرات ۱۸۰ ميليون دلاري فرش دستباف طي شش ماهه امسال در مرز و بوم خبرداد. محمد مهدي فرشچي دين دار در مذاكره با راديو اذعان كرد: باتوجه به اقدامات انجام شده از سوي تاجران و بازرگانان، راءس ملي فرش و سازمان توسعه و گسترش كسب و كار صادرات فرش دستباف جمهوري اسلامي ايران در مسير رو به بالا جاي دارد.

ارتقاء صادرات سالهاي قبلي:
او همينطور اظهارداشت: بها صادرات فرش دستباف مملكت در سال ۱۳۹۴ رقمي برابر ۲۹۰ ميليون دلار بوده ميباشد. كه‌اين عدد در سال ۱۳۹۵ به ترازو ۳۵۹ ميليون دلار ارتقاء يافته ميباشد. نائب رئيس اقتصادي و بازرگاني راس ملي فرش جمهوري اسلامي ايران اظهار‌كرد: صادرات فرش دستباف سال ۹۵ به نسبت سال ۹۴ از نظر وزني ۱۳ درصد و به نظر ارزشي ۲۳ درصد پرورش را آرم ميدهد.
آوازه فرش اهل ايران:
او به دنبال بابيان اينكه اين كالاي سنتي از آوازه جهاني و معروفيت بسيار متعددي شامل است. خاطر نشان كرد: هنر اهل ايران در بخش اعظمي از كشورها توسط فرش دستباف معرفي گرديده است. ساخت و ساز فرش نسبت به ديگر صنعت هاي علي رغم ماليات بر ارزش افزوده بالايي كه دارااست سرمايه كمتري را طلب مي نمايد.
استراتژي هاي بازاريابي:
او در قسمت ديگري از سخنان خويش اظهار‌كرد: در مشاجره استراتژي هاي حوزه بازاريابي برپايه مدرك راهبردي فرش دستبافت شش محور اصلي از قبيل نفوذ در بازارهاي فرنگي تازه فرش دستباف، تسهيل تبادل داده ها بازار در زنجيره بها فرش دستباف، گسترش نام‌و‌نشان تجاري ملي پرشين كارپت، تقويت و گسترش تقاضاي بازار داخلي، نگهداري و توسعه و گسترش بازارهاي فرنگي جانور فرش دستباف و تبليغ و اشاعه خصوصيت هاي متمايز هنري، فرهنگي و تاريخي فرش دستباف دنبال ميشود.

اقتصاد مقاومتي و صادرات فرش:
نائب رئيس اقتصادي و بازرگاني راس ملي فرش ضمن اشاره به‌اين پاراگراف كه هنر – صنعت فرش دستباف كشور‌ايران عمر سه هزار ساله داراست. ادامه داد: اين متاع به نظر اقتصادي خصوصيت هاي منحصربه‌فرد بفردي داراست. كه در اقتصاد مقاومتي بسيار داراي اهميت ميباشد. براي ساخت‌و‌ساز يك فعاليت در نصيب سرويس ها دربين ۸۰ تا ۱۵۰ ميليون تومان، در نصيب صنعت ۱۵۰ تا ۲۵۰ ميليون تومان و در صنعت پتروشيمي ۶۰۰ ميليون تومان اعتبار نياز ميباشد.

فرشچي ديندار يادآورشد: اين معيار سپرده گذاري براي توليد يك فعاليت در هنر – صنعت فرش دستباف بسيار پائين ميباشد.

 

اعتنا: در شرايطي كه به قاليشويي، قالي شويي، شستشوي فرش، شستشوي مبل. خشكشويي مبلمان، اعلاشويي، شستشوي خوشخواب و … نياز داريد. به قاليشويي يا اين كه قاليشويي آنلاين رجوع‌كنيد. و از سرويس ها اعلاشويي به كارگيري نماييد. تا فرش شما با دستگاه هاي اختصاصي شسته خواهد شد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۲۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

فرش خراسان و ويژگي هايي كه دارد به همراه نحوه شستشوي آن

ويژگي هاي فرش خراسان و قاليشويي آن چه ميباشد؟ فرش قاليشويي معتبر در مشهد خراسان قدمت ديرينه دارااست. خراسان از قبل يكي از مراكز قاليبافي در كشور‌ايران بوده مي‌باشد. اين نوشته‌ي علمي از كارخانه قاليشويي اديب ( قاليشويي آنلاين) را بخوانيد. تا با ويژگي هاي فرش خراسان و قاليشويي آن بيشتر آشنا شويد.


شناخت فرش:
با برگرداندن قالي متوجه يك ويژگي فني آن مي‌شويم. كه به راحتي امكان شناخت قالي‌هاي قديم و نو خراسان را فراهم مي‌كند.

بافت فرش خراسان:

 

در فرش خراسان به فاصله ۵ تا ۷ رج گره يكسري خطوط افقي مي بينيم. اين گره ها كه تماما واضح‌اند و ناشي از بازي خاص پودند. بطور معمول پود به صورت كشيده، پس از هر رج از گره‌ها، يكبار از بين تارها عبور مي‌كند.

گره هاي فرش خراسان:
گره‌هايي كه در فرش خراسان بكار برده مي‌شوند. از نوع فارسي باف (سنه) هست. تراكم آنان از ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ گره در دسي ‌متر مربع تغيير مي‌كند. نخ‌هاي تار و پود معمولا پنبه‌اي مي‌باشد.

فرش خراسان نرم است. بيشتر ريزباف هست يعني در حالتي‌كه به ‌آن دست بزنيد. قالي ذيل دست سفت و وحشتناك نمي‌آيد. «پرز»بلند داراست.

محصول فرش خراسان:
پشمي كه در فرش خراسان بكار رفته نرم و پر‌نور هست. اين پشم در مقايسه با پشم‌هايي كيفيت خوب ديگر، ظاهرا رغبت بيشتري به فرسوده شدن دارااست. هر چند كه از اصل، پرزهاي اين قالي با ارتفاع متوسطي قيچي خورده‌اند اما به حيث بسيار كوتاه مي‌رسند. اين دستور ناشي از ريسندگي پشمي مي‌باشد كه از پشم چيني پاييزه بدست آمده است. به همين علت نگهداري و قاليشويي اين فرشها بسيار مهم مي باشد. تا طول عمر فرش خراسان بيشتر شود.

 

نقوش فرش خراسان:

برخي از فرش هاي به جا مانده از فرصت تيموريان مينياتورهاي زيباست. بيان كنده وضع اجتماعي و هنري زمان خود مي‌باشند. اين تصاوير اشكال قاليها با نقوش مختلف دايم. از هندسي و حتي نقوش لچك ك و ترنج هاي امروزي و اسليمي هاي قشنگ ديده ميشود. خطوط هندسي جز از حاشيه اش كمتر در آن بكار مي‌رود. طرح قالي‌هاي اين استان اصيل و مستقر مي‌باشد. رنگهاي تيره بيشترموردعلاقه قاليباف خراساني هست.

قاليشويي فرش خراسان:
همانگونه كه در ابتدا ذكر شد. فرش خراسان داراي پشم لطيف و نرم مي‌باشد. به همين جهت قاليشويي آن بسيار مهم است. كه با دستگاه هاي منحصر به فرد شسته شود. تا در طي شستشوي فرش خراسان، پرز هاي آن آسيب نبيند. به همين جهت قاليشويي (شستشوي فرش) بايستي تحت حيث استاد قاليشويي با شامپو هاي صنعتي انجام شود. تا فرش خراسان زخم نبيند و پس از شستشو، فرش نرم و لطيف باشد.

توجه: در شرايطي‌كه به قاليشويي، خشكشويي مبلمان، اعلاشويي، شستشوي خوشخواب و … نياز داريد. به قاليشويي يا قاليشويي آنلاين مراجعه‌نماييد. و از خدمات اعلاشويي استفاده فرمائيد. تا فرش شما با دستگاه هاي منحصر به فرد شسته خواهد شد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۱۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

قاليشويي و شستشوي فرش از لكه آب آلبالو

قاليشويي و شستشوي فرش از لكه آب آلبالو چه‌گونه ميباشد؟ آلبالو يكي مزه هاي قاليشويي معتبر در مشهد آيتم عشق و علاقه اهل ايران هاست. اكثري از عموم براي تسويه خون در فصل‌تابستان به نوشيدن آب آلبالو ميپردازند. اين نوشته‌ي علمي از قاليشويي اديب را بخوانيد تا با روش قاليشويي و شستشوي فرش از لكه آلبالو بيشتر آشنا گرديد.


مرحله نخستين جذب لكه آب آلبالو:
در صورتيكه لكه نو ميباشد روي لكه دستمال يا اين كه حوله كاغذي بگذاريد. و تا جايي كه ممكن ميباشد لكه را جذب نماييد. دستمال را به طور افقي روي فرش يا اين كه موكت نكشيد. چون اين عمل موجب توسعه لكه آب آلبالو مي‌شود.

از آب سرد به كار گيري نماييد:
روي لكه آب سرد اسپري نمائيد. و مجدد آب لكه را با دستمال يا اين كه حوله كاغذي جذب نمائيد. به هيچ وجه از آب گرم به كار گيري نكنيد. چون آب گرم موجب ثبت رنگ آب آلبالو روي فرش يا اين كه موكت مي‌گردد.

در شرايطي‌كه لكه آب آلبالو كم آب گرديده:
در‌صورتي‌كه رنگ آلبالو كم آب گرديده‌است از يك ژل شوينده يا اين كه آب سرد استعمال نماييد. و روي لكه بزنيدتا لكه لكه مرطوب گردد. و همينطور مي‌توانيد از دستمال مرطوب نيز استعمال فرمائيد و روي لكه آب آلبالو فرش بكشيد.

به كار گيري از لكه بردار ها:
براي لكه برداري و شستشوي فرش از لكه آلبالو عالي ميباشد. از يك تميز كننده لكه بردار منحصر فرش به كارگيري نماييد. در شرايطي‌كه منزه كننده و شوينده لكه بردار نداريد. اصلا از صابون خانگي ها و ماده شوينده دربردارنده مواد طبيعي به كارگيري نكنيد. چون آلبالو دربردارنده تانن ميباشد و در شكل به كارگيري از مواد طبيعي مانند صابون خانگي هاي طبيعي موجب ثبت رنگ و تانن آلبالو گرديده و لكه برداري و شستشوي فرش را مشقت بار مي نمايد.

 

تانن: تانن ها تركيباتي مي‌باشند كه ضمن مخلوط شدن با پروتئين هاي پوست حيوان ها از خرابي آنان پرهيز نموده و سبب ساز تبديل پوست به چرم مي‌شوند. اكثر خانواده هاي گياهي دارنده تانن مي باشند. تانن ها در واقعيت تيم بزرگي از مواد طبيعي بغرنج ميباشند كه در گياهان به مقدار زياد وجود دارا هستند.

شستشوي فرش با استعمال از وايتكس بر مبنا اكسيژن:
در حالتي‌كه فرش يا اين كه موكت شما پر‌نور ميباشد. مي‌توانيد از از سفيده كننده هاي بر اساس اكسيژن به كار گيري فرماييد. بنابراين كه آب ژاور بر شالوده اكسيژن را با آب گرم تركيب نمائيد تا رقيق خواهد شد. و آنگاه با مسواك سابق يا اين كه برس قاليشويي قابل انعطاف روي لكه بكشيد تا تماما منزه گردد. بعد از شستشوي فرش يا اين كه موكت با آبژاور فورا لكه را به طور كامل بشوييد. عالي ميباشد از آبژاور هاي دربردارنده كلر به كار گيري نكنيد. چون اين آبژاور ها بسيار توانمند بوده و موجب پوسيدگي فرش و موكت مي‌گردد.

شستشوي فرش با پراكسيد هيدروژن:
همچچنين در شرايطي‌كه پراكسيد هيدروژن ۳% داريد. مي‌توانيد تعدادي قطره از آن را داخل يك فنجان آب گرم بريزيد. و لكه را با محلول فوق و مسواك ديرين يا اين كه برس قاليشويي قابل انعطاف كوچك بشوييد. و فورا لكه را آبكشي فرمائيد.

 

آبكشي و كم آب كردن اصلي ميباشد:
بعداز شستشوي فرش يا اين كه موكت طبق روند پيشين فرش يا اين كه موكت را تماما آب بكشيد. در سايه در معرض روشنايي غير بي واسطه خورشيد به طوري كه باد و هوا جريان داشته باشد قرار دهيد تا كم آب خواهد شد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۲۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چگونه پلكان منزل را فرش كنيم؟

در‌اين نوشته‌علمي قاليشويي آنلاين به ارزيابي فرش كردن شيوه پلكان – قاليشويي معتبر در مشهد ميپردازيم.

پلكان ها جز بخش ها مالامال تردد منزل مي‌باشند و علاوه بر اينكه فرش كردن پلكان موجب زيبايي منزل مي‌شود موجب گرم شدن كف و راحتي شما و همينطور تردد بي راز صدا نيز مي‌شود.

اندازه گيري:


شيوه پلكان خويش را اندازه گيري نمائيد. اين دستور يك كدام از مهم‌ترين فعاليت ها براي فرش كردن خط مش پلكان ميباشد . اعتنا داشته باشيد كه مسلما بايستي يك بعدها واضع و پر‌نور مشتمل بر ارتفاع، پهنا و طول هر پلكان و همينطور تعداد پلكان ها داشته باشيد. و اينكه به تعدادي نوار و پد براي چسباندن نياز داريد.

معمولا استاندارد پلكان ها ۳۰ اينچ پهنا داراست. اما فرمان تماما بستگي ه پلكان هاي خانه شما داراست.

حرف با داراي تخصص:


پيش از خريد با فروشنده و داراي تخصص حرف فرمائيد و مشاوره بگيريد . در رابطه شيوه پلكان و بعدها آن توضيح دهيد. همچنين صورت شيوه پلكان مانند مارپيچ و … استحضار دهيد.

در زمينه ي متاع و كيفيت و ضخامت فرش ها نيز پرسش بپرسيد.

تعيين طرح مطلوب:

طرح فرش ها را به اعتنا نظارت فرمائيد. بهتراست از طرح هاي خلوت خيس براي رويه پلكان به كارگيري كنيد. مي‌توانيد طرح را متناسب با دكورا سيون خانه خويش تعيين نمائيد. در شرايطي كه تصاحب كردن صدا براي شما اصلي ميباشد عالي ميباشد از موكت هاي قطور خيس به كار گيري نمائيد.

طرح هاي بي آلايش تكراري براي منش پلكان مطلوب ميباشد.

 

عالي ميباشد از بعدها ظريف پاره اي بزرگتر فرش تهيه و تنظيم فرماييد تا در شكل غلط نياز به خريد دوباره و ضرروزيان نباشد.

طريق درست چسباندن فرش و نوع نوار مطلوب را بپرسيد و با اعتنا به بعدها خويش به ميزان كافي تهيه و تنظيم فرمائيد.

پيش از آغاز به چسباندن مسلما تك تك مواد ما يحتاج را از پيشين تهيه و تنظيم نمائيد. مانند آهنگ چسباندن، چكش و …


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۰۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

قاليشويي و رفوي سوختگي كوچك فرش

در‌اين نوشته‌علمي قالي شويي و شستشوي فرش به آناليز قاليشويي معتبر در مشهد رفوي سوختگي كوچك فرش ميپردازيم.


چطور مكان سوختگي فرش را تصحيح كنيم؟ گاه پيش مي‌آيد كه فرش شما در گير سوختگي مي‌شود مانند سوختگي ذغال يا اين كه سيگار؛ در‌اين مورد ها كه مكان سوختگي كوچك ميباشد ميتوان فرش را تا حدودي تصحيح كرد. در حالتي‌كه فرش در گير سوختگي زياد ميباشد نميتوان فرش را مثل روز نخستين كرد. ضمن اينكه جاري ساختن اينكار ميسر ميباشد ولي بسيار هزينه بر و وقتگير ميباشد. عالي ميباشد بخش هاي تندرست فرش را ببريد و در بخش هاي ديگر استعمال فرماييد.

 

الياف فرش:
اليفا فرش ها با هم مختلف ميباشد. براي استحضار از اين قضيه نخست فرش را محاسبه كند و از كالا آن با خبر گرديد.

در‌حالتي كه فرش شما ماشيني ميباشد برچسب پشت فرش را بخوانيد. در صورتي‌كه فرش شما دستباف ميباشد از يك متخصص موعظه بگيريد.

تراشيدن فرش هاي سوزاننده و نهفته كردن:

 

مي توانيد لايه هاي سوخته گرديده را بايك قيچي ببريد. براي اين مسئله توجه فرماييد كه تا ته فرش قيچي نكنيد.

هرچند اين زمينه بستگي به معيار سوختگي فرش داراست.

براي اين عمل بردبار باشيد و شغل را با طاقت جاري ساختن دهيد تا شغل پاك انام گردد.

در شكل تراكم بالا مي‌توانيد نخ هاي سوخته گرديده را با موچين بيرون فرمائيد.

نظافت كردن فرش:

 

فرش را جاروبرقي بكشيد تا حالت فرش را خوب رصد فرماييد.اسپري پاك كردن فرش را برداريد و روي ناجيه سوخته گرديده اسپير نماييد و لكه سوختگي را بشوييد.

اذن دهيد سوختگي تماما شسته و منزه خواهد شد.

براي اين قضيه عالي ميباشد از شامپو فرش و آب ولرم به كارگيري نمائيد.

فرش را در اختيار گرفتن كنيد.

در شرايطي كه هنوز علائم سوختگي روي فرش وجود دارااست مجددا از قيچي كوچك تيز به كار گيري فرمائيد.

روي نخ هاي سوخته گرديده را بچينيد. توجه نمائيد كه به نخ هاي سلامت زخم نزنيد.

چسب فيبر:

 

از چسب فيبر استفده فرمائيد و روي حيطه سوخته گرديده بنزيد. اين چسب ها موجب استحكام فرش در منطقه سوخته گرديده مي‌شوند و از پاره شدن آتي فرش خودداري مي نمايند. اين چسب ها براي كم آب شدن به مجال نياز دارا هستند. براي اين مراد بعد از زدن چسب روي فرش ۲۴ ساعت طاقت نمائيد تا كم آب خواهد شد.

 

مي توانيد منطقه نام برده را با نخ هاي همرنگ بپوشانيد. براي اين مراد از مركزها فرش نخ همرنگ را تهيه و تنظيم فرماييد.

و به صورت فرش نخ را درآوريد و با چسب فرش بچسبانيد.

اذن دهيد فرش ۲۴ ساعت كم آب خواهد شد.

همگي فرآيند را با تمركز و شكيبايي ايفا دهيد تا فيض رضايت نصيب باشد.

در صورتي‌كه خويش قابليت و امكان رفو و ترميم فرش را نداريد، به سوله قاليشويي اديب رجوع‌نماييد. و از سرويس ها ترم و رفو و اعلاشويي به كار گيري كنيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۱:۳۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

قاليشويي و حذف لكه جوهر با خمير اصلاح

درين نوشته‌ي علمي قالي شويي و شستوي فرش به ارزيابي طرز قاليشويي معتبر در مشهد و حذف لكه جوهر با خمير تصحيح مي‌پردازيم.

 


خمير تصحيح را روي لكه جوهر اسپري كيد.

 


آب متعددي را شستشو دهيد. فوم تشكيل مي‌شود البته اين خوب ميباشد.

 

در شكل لزوم براي شستشوي فرش آب بيشتري اضافه فرماييد

 

 

در شكل قابليت و داشتن جاروي آب و خاك فرش را تا حد قابليت كم آب كنيد. بهتر ميباشد اين مرحله را چند دفعه تكرار نمائيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۵۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي فرش از وكس مو در منزل

البته در صورتيكه اين سس هاي خوشمزه روي مبلمان يا اين كه ميز قاليشويي معتبر در مشهد نهارخوري ما بريزد چه گونه بايستي به شستشوي مبل يا اين كه خشكشويي مبلمان پرداخت؟ اين نوشته‌ي‌علمي را بخوانيد تا خويش در خانه به شستشوي فرش بپردازيد.


رنگهاي قرمز‌رنگ و سبز به به خوراك جلوه ميدهند. سسهاي قرمز‌رنگ يا اين كه سبز علاوه بر مزه بخشيدن به طعام، زيبايي خاصي به غذاهاي ما ميبخشند. لكه گونه هاي سس مانند لكه هاي ديگر بهتر ميباشد هرچه سريعتر كم آب خواهد شد تا راحتتر شسته خواهد شد.

دقت: پيش از آغاز اعتنا داشته باشيد كه در‌صورتي‌كه مبلمان شما جز اجناس خاص ميباشد، مانند ابريشمي، رنگ قريه،زربافت به طبع به قاليشويي آنلاين رجوع نماييد و از سرويس ها شستشوي مبل يا اين كه خشكشويي مبلمان استعمال نماييد.

اشكال سس از چاشني هاي متخلفي درست شده اند. يكي سس هاي آيتم عشق اهل ايران ها كه كاربرد متعددي در ساندويچ ها دارااست، سس كچاپ ميباشد كه‌اين سس علاوه بر گوجه خارجي چاشني جات متفاوت و سركه دارااست.

مواد و وسايل ما يحتاج:
اسفنج سپيد يا اين كه برس سپيد قاليشويي كوچك و قابل انعطاف
بطري اسپري
آب سرد
شامپوي شستشوي مبل يا اين كه فرش
سشوار
مرحله نخستين شستشوي مبل:
چنانچه لكه هنوز نو ميباشد آن را با يك قاشق يا اين كه چاقوي نمايد از روي مبل برداريد مواظب باشيد كه به بافت مبل زخم وارد نكنيد. چنانچه لكه سس كم آب گرديده‌است، لكه سس را به آرامي بتراشيد.

 

شستشوي مبل با آب سرد:
يكي راههاي خوب اين ميباشد كه باطن يك بطري اسپري آب سرد بريزيد و روي لكه مبل اسپري نمائيد و با اسفنج روي لكه بكشيد.

درين مرحله اعتنا فرماييد لكه مبل را پخش نكنيد. بهتر ميباشد به طور دايره اي لكه را بماليد.

در حالتي‌كه لكه تماما از در ميان نرفت نگران نباشيد، پروسه را ادامه دهيد.

 

شستشوي مبل با شامپو:
داخل يك بطري اسپري دو فنجان آب را با ۲ قاشق غذاخوري شامپوي منحصر مبل، يا اين كه در شرايطي كه دسترسي نداريد شامپوي فرش مالامال نماييد.

روي لكه مبل اسپري نمائيد و با اسفنج روي لكه را بكشيد.

اين مرحله را تكرار نماييد تا لكه به طور كامل منزه گردد.

كم آب كردن مبلمان:
آنگاه لكه شسته گرديده ي مبل را با سشوار كم آب فرمائيد، توجه فرماييد كه مبل به طور كامل كم آب گردد. بهتر ميباشد زياد و به دوران وقت گير از شسوار به كار گيري نكنيد چون ممكن ميباشد بسوزد.

اعتنا: در شرايطي كه لكه شما خيلي چرب بوده، ممكن ميباشد با يك با شستشوي مبل از في مابين نرود، بهتر ميباشد مجدد آزمون نمائيد يا اين كه به قاليشويي آنلاين مراجعه‌نماييد و از سرويس ها شستشوي مبل يا اين كه خشكشويي مبلمان به كار گيري نماييد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۹:۰۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

شستشوي پتو از لكه چاي در منزل

چاي دوستداشتني ترين آبميوه در بين ايرانيان ميباشد. ولي در‌حالتي قاليشويي معتبر در مشهد كه اين آب ميوه دوست داشتني روي پتو يا اين كه ملحفه هاي شما جاري شد چه طور بايستي لكه چاي را حذف كرد؟ اين نوشته‌ي‌علمي را بخوانيد تا خويش در خانه فارغ از نياز به قاليشويي، به شستشوي پتو بپردازيد.


شايسته ترين رويكرد اين ميباشد كه لكه چاي با‌گاز و به اعتنا شسته خواهد شد.تا لكه تميز خواهد شد و مستمر نشود.

مرحله نخستين شستشوي پتو از لكه چاي:


نخست روي لكه يك دستمال يا اين كه حوله كاغذي بگذاريد و تا جايي كه ممكن ميباشد لكه را منزه نمائيد.

 

شستشوي پتو با شامپو فرش:
پاره اي شامپوفرش+ آب گرم+ ۲ قاشق غذاخوري سركه سپيد داخل پارچي تركيب نماييد و روي لكه چاي بريز يد و به آرامي لكه را بماليد و مجدد با آب گرم آب بكشيد.

 

براي شستشوي لكه چاي از آب با دماي بيشتراز ۷۰ مرتبه به كار گيري نكنيد. صراحت دارد كه آب جوش توان تميز كنندگي بسيار قويي داراست ولي به شدت به پتو جراحت وارد مي نمايد و از قدمت اثرگذار پتو مي كاهد.

در‌حالتي كه شستشوي لكه چاي با فرايند بالا از ميان نرفت، بهتر ميباشد پروسه را تكرار نمائيد يا اين كه به قاليشويي يا اين كه قاليشويي آنلاين مراجعه‌نماييد و از سرويس ها شستشوي پتو، استعمال نمائيد.

دقت: در شرايطي‌كه پتوي شما گل بافت ميباشد، بهتر ميباشد پيش از پاياني مرحله آبكشي به پتو قابل انعطاف كننده بزنيد تا قابل انعطاف باشد و بعد از كم آب شدن محكم نشود. و بهتر ميباشد پتو هاي گلبافت را، با پودر رختشويي نشوييد.

كم آب كردن پتو:
بهتر ميباشد بعد از شستشوي پتو آن را روي طناب يا اين كه ميله اي سفت و پاك قرار دهيد تا كم آب گردد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۱۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)