پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي .

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

معرفي 5 ابزار كاربردي و ضروري مورد نياز هر مدير سئو سايت

ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.

منبع:شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۹:۱۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

استفاده از آب اكسيژنه براي شستن فرش

آب اكسيژنه يك شوينده حاذق ميباشد  قاليشويي معتبر در مشهد  و مي توانيد از ادغام ۱۷۶ ميلي‌ليتر آب اكسيژنه و يكسري قطره بسيار معدود آبليمو و ۳۵۰ ميلي‌ليتر آب تحت عنوان يك نحوه پاك كردن فرش استعمال نمائيد. اين محلول براي فرش‌هاي دستباف بسيار مطلوب ميباشد.

به چه شكل اشكال لكه‌هاي روي فرش را تميز كنيم؟
تزكيه لكه‌ها بر روي فرش بستگي به نوع لكه دارااست. براي هر لكه‌اي بايستي محلول جدا تنظيم كرد. در پي گونه هاي لكه‌هايي را كه بر روي فرش ساخت‌و‌ساز ميگردند چك ميكنيم.

شيوه تزكيه لكه طعام و چربي روي فرش
شايسته ترين شيوه براي از دربين بردن لكه چربي استعمال از آب گرم و مقداري صابون خانگي لباسشويي ميباشد. در آغاز صابون خانگي را در آب گرم حل نمائيد، بعد اين محلول را به آرامي بر روي فرش بكشيد و در غايت آبكشي فرماييد. بعداز آبكشي لكه‌ي چربي به طور كامل از ميان مي روند.

براي از در بين بردن لكه‌هايي كه منشاء آنها آب ميوه، لبنيات و يا اين كه سس ميباشد، مي بايست از سركه سپيد و آب ياري گرفت. براي اين عمل، محلولي را با امداد آب گرم و ۲۰ گرم سركه تنظيم فرماييد و آن گاه با امداد اسپري بر روي بخش‌هايي كه لكه ساخت گرديده بپاشيد. بعداز پاشيدن اين محلول، با ياري يك دستمال يا اين كه فرچه فرش را پاك فرمائيد.

براي تزكيه لكه چاي روي فرش نحوه‌هاي مختلفي وجود دارااست كه در پي بدان‌ها اشاره خوا هيم كرد:

تزكيه لكه چاي روي فرش با ياري ماست نادر‌چرب
در آغاز مي بايست فرش را كم آب نماييد و آب مازاد را از فرش بگيريد. بعد از آبگيري يك قاشق ماست نادر‌چرب را بر سطح لكه چاي قرار دهيد. ماست به جهت آنزيم‌هاي مخصوصش لكه را در خويش حل مي‌نمايد. يكسري دقيقه شكيبايي نمائيد. آن گاه ماست را از روي لكه برداشته و با ياري يك دستمال نمدار فرش را پاك فرماييد.

 

يك فنجان جوش شيرين را داخل ظرف بريزيد. يكپارچه نمدار را آغشته به جوش شيرين فرماييد و بر روي لكه‌ها بكشيد؛ در غايت فرش را با آب سرد آبكشي كرده و كم آب نماييد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۳۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آب گازدار و نمك براي پاك كردن لكه قديمي چايي از فرش

ممكن ميباشد براي تزكيه  قاليشويي معتبر در مشهد  لكه به مكان ما‌نده فقط با ماده هاي شوينده كاركشته و يا اين كه براي نظافت كردن فرش به بخارشوي نياز باشد، با در لحاظ به چنگ آوردن همه اين مفاد ترفندهاي بي آلايش براي لكه بري فرش با در حيث به چنگ آوردن بيشترين لكه هاي ساخت و ساز گرديده بر فرش در‌اين مقاله ارائه گرديده كه مي توانيد، براي لكه بري فرش متناسب با نيازتان از آنها فايده ببريد.
از في مابين بردن لكه چاي روي فرش با ماست
در حالتي كه چاي روي فرش شما ريخته يا اين كه بعداز مدتي با لكه چاي ساخت گرديده روي فرش مواجه شديد، نگران نباشيد، از ترفند هاي بي آلايش براي لكه بري فرش در اينجا مي شود به تاثير ماست روي لكه بري فرش اشاره نمود؛ اين مواد غذايي طبيعي و در دسترس به راحتي لكه چاي را از روي فرش شما منزه مي نمايد.
راهكار به كارگيري از ماست براي لكه بري چاي از فرش شبيه استعمال از ماست براي از ميان بردن لكه قهوه ميباشد؛ بصورتي كه از يك قاشق ماست روي لكه چاي به كارگيري كرده و بگذاريد ماست روي لكه به برهه زماني 10 دقيقه بماند و بعد با يك قاشق ماست روي لكه را گردآوري كرده و با دستمال محل به مكان ما‌نده لكه را تميز نماييد.

 

پاك كردن لكه كهن چاي از روي فرش
لكه چاي به مكان باقيمانده روي فرش و يا اين كه لكه چاي كهنه روي فرش؛ از شايع ترين لكه هايي كه ممكن ميباشد؛ تاكنون يكسري با براي شما مواجه با لكه چاي روي فرش اتفاق افتاده باشد، در برخي مورد ها در شكل عدم لكه بري فرش به موقع ممكن ميباشد، اين لكه ها تا بازه زماني‌ها روي فرش مكان خوش نمايند.

جوهر مازو جان دار در چاي و ديگر دمنوش هاي طبيعي سبب ساز به باقي ماندن اين لكه و حتي پخش شدن آن روي فرش يا اين كه اسباب ديگر به مقطع وقتگير ميباشد. جوهر مازو برهان مهم مزه گس چاي و قهوه و حتي برخي ميوه هاي نرسيده ميباشد، كه از مواد طبيعي مراقبت كرده و عامل مهم نفوذ بالاي چاي در الياف فرش ميباشد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۸:۳۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سرويس هاي ارتقا رتبه وب سايت مجموعه شيك رنك

شما را به ديدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


سفارش رپورتاژ آگهي

خريد رپورتاژ آگهي جهت لينك سازي بدون ريسك و معرفي محصولات و خدمات سايت در قالب يك متن حداقل 1200 كلمه اي جذاب را منتشر و منعكس مي كنند. حال حاضر با توجه به ريسك بالاي خريد بك لينك و احتمال جريمه شدن توسط گوگل يكي از بهترين گزينه هاي ديگر جهت ارتقا جايگاه كلمات وب سايت ها و ايجاد لينك دائمي خريد رپورتاژ آگهي مي باشد.​قرار دادن لينك سايت در متن رپورتاژ باعث ارسال سيگنال مثبت از لينك سازي طبيعي به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهاي كاملا امن طبيعي بوده بصورت Dofollow ●بازديد بالاي رپورتاژهاي PBN ●پيج رنك و قدرت AUTHORITY بسيار بالاي رپورتاژهاي PSN

خريد رپورتاژ آگهي شيك رنك


خريد سامانه پيام كوتاه

پنل هاي پيامك (IPpanel) در سايت شيك رنك خريد پنل پيامكي با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل اتوماتيك و آني پنل بلافاصله پس از پرداخت ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

●ارسال: تكي - انبوه - تدريجي - منطقه اي كشوري - مشاغل بر اساس استان - بر اساس كد پستي - محله اي - كلمات كليدي - بر اساس رده سني و جنسيت - همراه اول با تقسيمات كشوري - دكل هاي bts - و ارسال از روي نقشه ●قابليت پاسخگويي خودكار - مسابقه پيامكي - نظرسنجي و قرعه كشي - منشي عضويت - اخطاريه و تبريكات - پيامك يادآوري اقساط ●ارائه رايگان كاملترين وبسرويس و افزونه هاي پيامكي با راهنماي نصب بر روي سايت ●ارسال پيامك به ليست كامل مشاغل و اصناف كل كشور بصورت رايگان در پنل

خريد پنل پيامكي شيك رنك

لطفا از ادامه اين مطلب حتما ديدن كنيد

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com


برچسب: ارتقا رنك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۳۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

لكه شمع روي فرش را چگونه پاك كنيم

پارافين ريخته گرديده را با تكه اي قاليشويي معتبر در مشهد   از يخ، محكم كرده و بعد از آن با نوك جسمي تيز، پارافين جامد گرديده را برداريد. مراقب باشيد بر روي كفپوش خطي ايجاد نشود. آنگاه پاره اي پوليش منحصربه‌فرد كفپوش را بر روي آن ناحيه از سطح كفپوش ماليده و بعداز آن با پارچه اي قابل انعطاف، اثر ها باقي‌مانده را تميز كنيد.

لكه شمع بر روي برگه ديواري: نخست پارافين را با قراردادن يخ بر روي آن جامد كرده و بعد از كندن به وسيله جسمي تيز، لكه چربي باقيمانده را به نحوه اتو و دستمال حوله اي و يا صفحه قهوه اي جاري ساختن دهيد.
تزكيه لكه شمع از روي فرش و ديگر سطح هاي گوناگون به عنوان مثال نكات اساسي در به كار گيري بي دردسر گونه هاي شمع زينتي ميباشد. به مكان ماندن لكه شمع روي فرش، خرقه و ديگر سطح هاي ظاهري نامناسب را به وجود مي آورد. بيشترين سطوحي كه در معرض لكه موم شمع در هنگام به كارگيري قراردارد، فرش و مبلمان ميباشد.

به اين ترتيب داشتن داده ها مورد نياز در مورد اينكه لكه شمع فرش را به چه شكل منزه كنيم و يا اين كه طرز تزكيه لكه شمع از روي فرش از اهميت بالايي شامل است. تزكيه لكه شمع از روي شيشه نيز براي تزكيه اين لكه مومي صورت از روس سطح هاي شيشه‌اي گزينه به كار گيري قرار ميگيرد. با استعمال از يكسري شيوه كاربردي به راحتي مي توانيد براي تزكيه لكه شمع از روي فرش و ديگر سطح ها اقدامات مايحتاج را ايفا دهيد.

به كار گيري از ترفندهاي رايج و در دسترس مثل ريختن جوش شيرين در ريكا براي رفع مكان لكه شمع از سطح هاي گرفته تا پاك سازي اين لكه‌هاي مومي صورت با حرارت همه بايستي با تمركز و اعتنا كافي با فرآورده سطح ها صورت پذيرد. تا كمترين جراحت را در‌پي داشته باشد.
سوالهاي متعددي در‌اين خصوص كه چه‌طور لكه شمع را از دربين ببريم و يا اين كه شيوه از ميان بردن لكه شمع از روي فرش و ديگر سطح ها در دسترس به چه شكل ميباشد؟ در كنار ديگر موردها لكه بري فرش مثل از ميان بردن بوي بد فرش مطرح ميباشد. درين مقاله با ارزيابي اينكه لكه شمع روي فرش را چه گونه تميز كنيم و مواقعي كاربردي اشكال منزه كننده براي از در ميان بردن لكه شمع از روي سطح ها متعدد با شما هم پا خوا‌هيم بود.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۵۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

استفاده از سركه سفيد براي پاك كردن لكه چاي از فرش

براي تزكيه لكه چاي قاليشويي معتبر در مشهد   از محلول شامپو فرش و آب ولرم نيز مي اقتدار بهره مند شد كه براي اين مراد پارچه اي سپيد و پاك را با آنها مخلوط كرده و روي قسمتي از فرش كه لك شد‌ه‌است بماليد. اين فعاليت تا جايي كه لكه برطرف گردد مي بايست ادامه پيدا نمايد. بعداز اين مرحله با به كارگيري از دستمالي كم آب و سپيد محل متبوع را كم آب نمائيد. براي اجرا سريع خيس اين مرحله از جاروبرقي غربال دار مي قدرت بهره مند شد كه امداد بخش اعظمي مي نمايد.
از‌آنجا كه ما اهل ايران ها شيدا تناول كردن چاي هستيم پس زياد پيش مي‌آيد كه چاي روي فرش يا اين كه مبل ما بريزد. در شرايطي كه شماهم چاي روي فرش يا اين كه مبلمانتان ريخته و نگران ميباشيد كه نكند مكان آن‌ها بماند، خوب طريق هاي تحت را براي تزكيه لكه چاي آزمون فرماييد و براي دفعات آن‌گاه هم بخاطر داشته باشيد.

۱-از ميان بردن لكه چاي زماني هنوز جديد ميباشد
خوشبختانه رويكرد حلش خيلي سادست. براي تزكيه لكه چاي تنها كافي ميباشد پاره اي آبليمو را روي جايي كه چاي ريخته، اسپري كني و آنگاه با يك دستمال نمناك نخي، روي آن بكشيد. از آبليمو هاي صنعتي هم ميتوان به كار گرفت و مسلماً مايحتاج وجود ندارد آبليمو طبيعي باشد. كه از لحاظ اقتصادي هم به صرفه باشد.

البته بدين نكته اعتنا فرمائيد كه: هرچه سريع‌خيس مبادرت به از في مابين بردن لكه چاي فرمائيد، اين لكه هم شل‌خيس و هم خوب منزه ميشود. پس چنانچه چاي روي فرش جاري شد، سريعاً پيش از اينكه كم آب گردد، پاره اي آبليمو روي آن اسپري فرمائيد و بادستمال روي آن بكشيد تا ديگر مكان لكه روي فرشت نماند.

در صورتيكه آبليمو نداشتيد از سركه هم مي‌توانيد به كارگيري نماييد.
در‌حالتي كه چاي روي فرش ريخته به هر علتي منزه نشده و الان كم آب گرديده و اثر لكه چاي روي فرش ما‌نده ميباشد. يك از شايسته ترين راهكارها براي تزكيه لكه چاي نحوه پايين ميباشد:

به مقدار معادل نمك يا اين كه جوش شيرين را با سركه قاطي نماييد. ( اثر جوش شيرين بيشتر ميباشد. )
فرش را با آب گرم نم فرماييد و تركيب سركه و جوش شيرين را روي محل لكه بريزيد. ۲ دقيقه شكيبايي نمائيد.
با يك دستمال نخي پاك روي محل لكه سفت بكشيد تا لكه از ميان برود.
و آنگاه با يك دستمال نم گرديده با آب سرد فرش را پاك فرماييد.
از اين طرز هاي براي از در بين بردن لكه چاي از روي مبل هم مي‌توانيد استعمال فرماييد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۴۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

دلايل استفاده از رنگرزي گياهي در فرش دستبافت چيست؟

حال به تدريج وارد مبحث رنگرزي ميشيم همونطور قاليشويي معتبر در مشهد  كه قبلن خدمتتون پهنا كردم پودر رنگايي كه توي بازار بعنوان رنگ پشم فروخته ميشن اكثريت قريب به اتفاقشون رنگزاهاي اسيدي مجموعه لولينگ هستن اين دسته رنگزا گرچه كه از ديد ثبات پاره اي بدنامه ولي اگه صحيح و اصولي رنگرزي بشه ميتونه ثبات مناسبي داشته باشه و درواقع بيشتر مشكلاتي كه وجود داره ناشي از عدم اعتنا كافي و عدم به كار گيري ازشيوه رنگرزي درست مطلوب اين گروهه
البته استدلال اينكه ما توي اين موسسه به‌اين دسته رنگزا مي پردازيم علاوه برمناسب بودنش براي حالت خاص رنگرزي تابلو فرش بيشتر اينه كه اولا براي اكثريت رنگرزاي زحمتكشي كه توي بازار فعلي سرگرم كارهستن و بطور كلي تمامي كساني كه تو وسعت كمتر ازحجم صنعتي و كارخونه اي مبادرت به رنگرزي ميكنن همينطور عزيزاني كه توي بخشها معدود تجهيزات خيس مرزوبوم معاش ميكنن صرفا رنگزاي دردسترس به اكانت در ميان پس عالي ديدم با گزينش اين تيم ضمن پرداختن به اكثريت تلاشي درجهت رفع برخي اشكالات ناشي از طريق ناصحيح بكار گيري اين مجموعه رنگزا شكل داده باشيم

واما وضعيت رنگرزي با رنگزاهاي اسيدي تيم لولينگ چه مي باشد؟

در آغاز به جدول ذيل كه مرتبط با ورژن رنگرزي با مواد رنگزاي اسيدي لولينگ ميباشد نگاه فرماييد
همونطور كه توي جدول مي‌بينيد از سولفات سديم بعنوان ماده كمكي با درصد ۵ تا ۲۰ براي رنگهاي لولينگ به كارگيري ميشه درمورد اين ماده و گزينش درصد مناسبش تووقت مناسبش سخن خوا‌هيم كرد ولي موقتا مي بايست پهنا كنم اين ماده رو ميتونين ازفروشگاههاي اثاثيه آزمايشگاهي همچون اثاثيه آزمايشگاهي كه توجلسه قبلي گفته شد تهيه و تنظيم فرماييد اين فروشگاهها علاوه برنوع آزمايشگاهي اين ماده نوع صنعتي بادرجه خلوص ۹۹/۹ درصد رو با قبمت قابل قبولي ارايه ميدن

ولي نكته ديگه اي كه بايستي درمورد اين جدول پهنا كنم يك كدام از سفارش اسيد فرميك بعنوان اسيد گزينه به كار گيري ميباشد كه به لحاظ فرد عبد و بنده باتوجه به اينكه بخش اعظمي ازمناطق كشور ايران آب گزينه به كار گيري دارنده املاح زياديه استعمال از اسيد فرميك كه يه اسيد آلي مي باشد چندان مطلوب وجود ندارد و بهتره از اسيد سولفوريك كه يه اسيد معدنيه به كار گيري بشه شخصا هم به تجربه به‌اين فيض رسيدم

نكته دوم اينكه ضمن احترام به اساتيد نگارنده و مترجم اين متن ها و جداول به نظرم ميرسه به كارگيري از واحد درصد اين چنين درست وجود ندارد ولي احتمالا اين مقادير تو حالت آزمايشگاهي و با آب مقطر و اسيد با مرتبه خلوص معلوم آزمايشگاهي بدست اومده ولي درعمل ممكنه مقادير متعدد باشه و بهتره بطوركلي معيار اسيد باتوجه به كيفيت متعدد آب مصرفي و حالت اسيد مصرفي براساس ترازو ph درنظر گرفته بشه كه درادامه بهش مي‌پردازيم

عدد ph مطلوب رنگهاي لولينگ توي منابع متعدد مقداري گوناگون اعلام گرديده البته بيشتر ۳ و ۴ بيان شده هرچند شخصا به مقاديري مثل ۲/۵ و ۵ هم برخوردم البته بيشتر ph هم اندازه ۳ پيشنهاد ميشه تجربه فردي عبد و بنده باتوجه به حالت آب مصرفي حوزه‌ خودم مقدار ph در ميان ۳ تا ۴ مي‌باشد

ولي چطور بايستي ph گزينش بشه


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۱۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

لكه برداري فرش دستبافت

شيوه تزكيه لكه شمع از قاليشويي معتبر در مشهد  روي قسمتي از فرش كه شمع ريخته يك تكه مجله يا اين كه شيت كم آب قرار دهيد و اتو گرم را روي آن بگذاريد درحال حاضر كه جذب شيت گردد. اين شغل را چندبار به ورقه پاك ديگر تكرار كنيم حالا كه به كلي از في مابين برود. ولي اين فعاليت را خيلي با تمركز اجرا دهيد تا فرش فرسوده نشود. درصورتي كه گشوده هم لكه باقي ماند ، آن را با الكل پاك نماييد. براي غير وابسته كردن آدامس نيز از فرش نخست يك تكه يخ را به آن چسبانيد تا به موقعيت فريز گرديده درآيد آن‌گاه مطابق شيوه نامه هاي پيشين كار نمائيد.
طريق تزكيه لكه روغن از روي فرش: براي زدودن اثرات روغن و چربي و حتي واكس از صابون خانگي و سركه سپيد استعمال نماييد البته چنانچه روغن فرش سرازير شد خارج نخست آن را با قاشق عده نمائيد. آنگاه به يك تكه پارچه سپيد را روي بخشي از فرش كه آلوده و كثيف شد‌ه‌است را بگذاريد و روي آن را اتوي نصفه گرم بكشيد. بنابراين او اعلام‌كرد روغن جان دار در موزه فرش جذب پارچه سپيد ميشود.
قير: چنانچه كه غير بر روي فرش ريخته گرديده باشد ، نخست مي بايست دقت داشت كه ضخامت غير ريخته گرديده چقدر ميباشد. در صورتي غير دارنده ضخامت متعددي باشد ، اضافات را با خنجر يا اين كه وسايل ديگر به صورتي كه به پرس هاي فرش آسيبي وارد نشود نيابد ، بر ميدارد سپسبا يك قطعه پارچه پاك آغشته به نفت سپيد ، با ماساژ دادن به محل ، دقيقي را منزه مي‌نمايند. در زمينه ي فرش هايي كه رنگ كرم يا اين كه پر‌نور دارا‌هستند مي بايست دقت داشت كه زردي هاي باقي‌مانده در صورتيكه از دربين نرود ، بعد از كم آب شدن ميتوان با آب و صابون خانگي شست و شو بخشيد
مركر كروم:نخست محل مركر كروم ريخته گرديده را با آب و صابون خانگي شستشو مي دهند بعد از آن با به عبارتي رنگ يا اين كه پودر يا اين كه محلول جوهر ليمو با قلمو مي شويند تا خواص رنگ از دربين برود در پايان محل متبوع و مجددا با آب شست و شو مي دهند.
رنگ ها و چسب هاي شيميايي: نخست رنگ جديد ريخته گرديده باشد، نصيب اضافه رنگ با وسيله اي مانند قاشق توده‌آوري مي‌نمايند، بعد اثر ها باقي‌مانده رنگ را با تينر فوري يا اين كه رنگ روغن تميز مي‌نمايند.
فعاليت رنگ زدايي مي بايست با تحمل ، حوصله و شكيبايي به ندرت صورت بپذيرد. مي بايست مراقب بود در زمان ايفا فعاليت هيچ سيرتكامل حريق جرقه در دفتر ساخت‌و‌ساز نشود. در غير اين شكل خطر حريق سوزي وجود داراست.
آن‌گاه كفاش را با تينر منزه مي‌نمايند. در خصوص بعضا از چسب ها ، با پرتاب كردن پارچه بر روي چسب و گذاردن اتوي گرم بر روي آن ، پارچه چسبيده مي شود و آن‌گاه پارچه را پس از كم آب شدن از روي فرش برمي‌دارا‌هستند كه در‌اين حالت ، بيشتر چسب به پارچه چسبيده ميباشد. ما‌نده چندين را نيز با تينر يا اين كه نفت منزه مي نمايند.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۳:۳۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

ترفندهاي از بين بردن بوي نم فرش

قطعا براي بيشتر شما عزيزان اتفاق افتاده  قاليشويي معتبر در مشهد  كه پس از تحويل فرش از قاليشويي و پهن كردن آن، با بوي نامطبوعي از فرش روبرو گرديده باشيد. انگيزه بوي بد فرش پس از پست كردن به قاليشويي يا اين كه شستشو مي‌تواند يا اين كه به انگيزه كف گيري نامناسب كه منجر باقي ماندن ماده شوينده در فرش مي‌شود و يا اين كه كم آب نشدن بدون نقص فرش كه منجر ساخت‌و‌ساز بوي نم در فرش ميشود، باشد.

راجع به نخستين فرش بعداز كف مالي شدن بايد مجموع كف هاي جان دار در آن بيرون شوند.

در صورتي فرش به خير و خوبي با فشار آب شسته نشود ممكن ميباشد كف در درون آن باقي بماند، كف مانده در قالي كه مشمول مواد شستشو است بعد از كم آب شدن سبب ساز متصاعد نمودن بوي بد از فرش ميگردد.

از ساير عواملي كه سبب ساز توليد عطر از قالي بعداز شستشو ميشود، بدون نقص كم آب نشدن فرش ميباشد. پس از بيرون شدن كف از قالي، مرحله آبگيري دستگاه قاليشويي ميباشد كه درين مرحله مانند مرحله آبگيري ماشين لباسشويي آب فرش تماما گرفته مي‌شود و آنگاه فرش را روي طناب، مقابل آفتاب قرار ميدهند تا تماما كم آب شود، هويدا ميباشد فرشي كه به طور كامل كم آب نشده و هنوز نم در آن ما‌نده ميباشد بعد از پهن شدن بوي نم آن اتاق را فرا خواهد گرفت.
بوي بد فرش همواره بعد از شستشو از فرش ساخت و ساز نمي‌گردد. همواره اتفاق افتاده كه با ريختن آب يا اين كه مايعات بر روي فرش، فرش بوي بد ميگيرد. طرز هاي گوناگوني جهت رفع بوي بد فرش وجود داراست. در‌اين در ميان شيوه هاي قاليشويي خانگي نسبت به بقيه طرز ها هم اثر گذار و هم مقرون به صرفه خيس هستند.

درصورتي كه بوي بد ناشي از شستشو ناشي از وجود نم و عدم كم آب شدگي بدون نقص باشد مي‌توانيد فرش را جلوي آفتاب پهن كنيد تا تماما كم آب گردد و نم از آن بيرون خواهد شد. در شرايطي‌كه فضاي كافي نداريد و پهن كردن فرش جلوي آفتاب برايتان مقدور وجود ندارد مي‌توانيد درهاي واحد خويش را گشوده بگذرايد وبا طريق نمودن اسپليت اذن دهيد فرش تماما كم آب گردد.

نحوه هاي ديگري جهت از در بين بردن بوي بد فرش وجود داراست كه به دنبال نوشته‌ي‌علمي به آنان خوا‌هيم پرداخت.شايسته ترين طريق رفع بوي بد فرش، به كار گيري از جوش شيرين است. يه خرده جوش شيرين برروي فرش بريزيد و اذن دهيد پودر جوش شيرين به مقطع سه يا اين كه چهار ساعت بر روي فرش باقي بماند آنگاه بعد از سپري شدن مجال مشخص و معلوم گرديده فرش را جاروبرقي بكشيد.


برچسب: قاليشويي معتبر در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۳۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)